eitaa logo
اخبار فرهنگیان و استخدام
94هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
677 ویدیو
485 فایل
https://eitaa.com/joinchat/111214776Cb1a390228d تبلیغ 👇 @lte_ms . . . . . . . . . . #ترک_کانال . . . . . . . . https://eitaa.com/newsfarhangiann
مشاهده در ایتا
دانلود
☀️ رییس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۰۰ هزار معلم برای سال تحصیلی جدید جذب آموزش و پرورش می شوند و به نوعی رکورد استخدام نیرو در سال های اخیر شکسته می شود. ▫️ایوب ابراهیمی روز پنجشنبه در حاشیه برنامه دوره تربیت ارزیابان حرفه ای دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی به ایرنا اظهار کرد: ۷۰ هزار نفر نیرو از مجموع این تعداد از طریق مهارت آموزی آموزگاری، مشاغل کیفیت بخشی و بخش دبیری و ۳۰ هزار نفر نیز از طریق کارشناسی و تکمیل ظرفیت از محل های مختلف جذب آموزش و پرورش می شوند. وی افزود: این تعداد جذب نیرو با توجه به نیاز آموزش و پرورش برای اولین بار در سطح کشور اتفاق افتاده است. ▫️رییس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان ۱۰۷ شعبه در سراسر کشور دارد که ۱۱۴ هزار نفر دانشجو معلم مشغول فراگیری آموزش و مهارت آموزی در ۱۹ رشته تحصیلی در سراسر کشور هستند. وی افزود: علاوه بر این تعداد دانشجو معلم اکنون ۱۷ هزار نفر نیز که از طریق آزمون های استخدامی سازمان استخدامی کشور در مراحل مختلف جذب شده اند آموزش های لازم را فرا خواهند گرفت. ▫️ابراهیمی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان از سال ۹۱ دانشجو معلم جذب کرده است افزود: در این مدت این مرکز آموزش عالی فراز و فرود هایی داشته ولی از سال ۹۷ تاکنون در جذب دانشجو روند افزایشی داشته است. وی گفت: دانشگاه فرهنیگان سالانه حدود ۲۵ هزار دانشجو معلم جذب می کرد که در سال های اخیر به ۳۲ هزار نفر رسید و اکنون با توجه به نیاز آموزش و پرورش جذب دانشجو را برنامه ریزی خواهیم کرد. ▫️رییس مرکز نظارت و ارزیابی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید ۳۰ هزار نفر وردی دانشگاه فرهنگیان خواهند بود گفت: برای جذب این تعداد سه برابر ظرفیت داوطلب جذب خواهیم کرد که در شاخص های مختلف مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. ابراهیمی افزود: پنج هزار و ۷۰۰ کانون ارزیابی در سراسر کشور برای شناسایی و جذب معلمان تشکیل شده است. ▫️وی گفت: سالانه حدود ۷۴ هزار نفر از آموزش و پرورش بازنشسته خواهند شد که باید تلاش شود تا با جذب نیرو کمبودها جبران شود. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
باسلام هر روز را با یاد شهدا آغاز کنیم 🌷 پاسدار شهید عبدالرضا رودبندی زاده 🌷 تولد ۸ آذر ۱۳۳۴ کرج 🌷 شهادت ۲۰ خرداد ۱۳۶۱ خرمشهر 🌷 سن موقع شهادت ۲۷ سال 🌷 امروز سالگرد شهادت این شهید عزیز می‌باشد ✍ بخش‌هایی از وصیتنامه این شهید عزیز ✅ بدانید که من اولین و یا آخرین کسی نیستم که جان خود را فدای این انقلاب اسلامی کرده ام بلکه هزاران نفر از من بهتر این راه را رفته اند و خواهند رفت ✅ از شما تقاضا می کنم که همیشه به یاد خدا باشید و از شما می خواهم که از این انقلاب اسلامی پشتیبانی نموده و امام خمینی را یاری و از اسلام و قرآن حفاظت کنید 🤲 هدیه به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و شهدایی که امروز سالگرد شهادتشان می‌باشد و این شهید عزیز فاتحه با صلوات 🤲 دعای این شهید عزیز بدرقه امروزتان ان شاء الله
-598466814_-1927551885.pdf
606.3K
📌 راهنمای بارگذاری مستندات رتبه‌بندی و نحوه امتیازبندی شایستگی‌ها برای همکاران جدیدالورود استخدامی‌ ماده 28، ورودی‌های سال 98 دانشگاه فرهنگیان و فاقدین رتبه که به صورت علی‌الحساب رتبه آموزشیارمعلم را دریافت کرده اند. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
با سلام و احترام ✍ در پاسخ به سوالات همکاران عزیز به اطلاع میرساند 🔹سامانه مای مدیو از فردا جهت بارگذاری مستندات رتبه‌بندی فعال خواهد شد. 🔺مهلت بارگذاری یک ماه خواهد بود تا 20تیرماه 🔹فقط فاقدین رتبه ای که یکسال از تاریخ رأی هیئت ممیزه سپری شده می‌توانند بارگذاری کنند، لذا همکاران ورودی 1402 امکان بارگذاری ندارند. 🔹 بارگذاری مستندات رتبه‌بندی فقط شامل شاغلین هست. 🔹 انشاءالله پاسخگوی سوالات همکاران بزرگوار در خصوص رتبه‌بندی خواهیم بود و در ادامه راهنمایی خواهیم کرد. 🔴در خصوص نقل و انتقالات 🔸همکارانی که انتقال برون استانی درخواست می‌کنند زیر ۵سال سابقه انتقال موقت انتخاب کنند،بالای ۵سال سابقه انتقال دائم 🔸 همکارانی که انتقال درون استانی درخواست می‌کنند با یکسال سابقه انتقال دائم بزنند. ولی همکارانی که انتقال موقت پارسال هستند توصیه می‌شود، انتقال موقتشان را تمدید کنند. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
میز کار رتبه بندی معلمان اطلاعیه‌ای صادر کرد 🔻 به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، میزکار رتبه بندی معلمان اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده‌ است: 🔻پیرو اطلاعیه شماره ۷۰۰/۴۲۸۶۹ مورخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۳و باستناد ماده ۵ آئین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان، مشمولانی که پس از ارزیابی نخست، حداقل امتیاز لازم برای احراز رتبه آموزشیار معلم ( عدم احراز رتبه) را کسب ننموده‌اند از تاریخ اولین تایید هیات ممیزه پس از مدت حداقل یکسال و در شرط شاغل بودن می‌توانند با کسب امتیاز لازم و ارزیابی مجدد در یکی از رتبه‌ها قرار گیرند. سامانه از مورخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳برای مشمولین ( فاقدین رتبه) باز و امکان بارگذاری مدارک فراهم می‌گردد. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
▫️سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان "سرباز امریه" می‌پذیرد به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مشمولان نظام وظیفه متقاضی خدمت در سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان (سمپاد) باید یکی از شروط فارغ التحصیل مدارس استعدادهای درخشان، مدال‌آور المپیادهای علمی کشور (از باشگاه دانش‌پژوهان جوان) و یا جز برگزیدگان جشنواره‌های ملی کشوری باشند. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
.❌👇🏽 📌جهت اطلاع از خدمت امروز، کانال زیر کلیک کنید 👇🏽👇🏼 https://eitaa.com/joinchat/1174405123C85918d0daf ❇️ سوالات امروز و فردا 👆🏽👆🏽
برای همکاران فاقد رتبه 💢 سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه از امروز به مدت یک ماه باز می‌شود وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد : 🔹 معلمان فاقد رتبه می‌توانند از روز یکشنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۳ با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir برای بارگذاری مدارک اقدام کنند. 🔹 مهلت بارگذاری مدارک رتبه‌بندی به مدت یک ماه و تا ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ می‌باشد. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
ثبت نام و انجام دوره های ضمن خدمت💯تا سقف ۲۰۰ ساعت باثبت مستقیم در ltms 🔷برون سازمانی ثبت نام از موسسات 🔶ثبت نام و آزمون دوره ی الزامی روخوانی قرآن کریم 🔷ثبت نام و گواهینامه مهارت های هفتگانه (icdl) ثبت ltms نمیشه 💢 برای سفارش انجام دوره به زیر پیام دهید. 👇 @lte_ms
آخرین مهلت برای رتبه بندی 👆🏽 گواهی های مهارتی برای رتبه بندی 👇🏽 1⃣ اینشات 2⃣ کامتوزیا 3⃣ استوری لاین 4⃣ اتو کد 5⃣ کانوا ❌در قسمت ثبت میشود 25 امتیاز ❌ در ltms ثبت این دورها در صورت تمایل به آیدی زیر پیام دهید ❇️تاریخ گواهی های مهارتی است و برای است ❌ یکروزه آماده می‌شود 👇🏽 @lte_ms
💢آموزش نحوه اعتراض به درصدهای های کنکور سراسری 1️⃣ ورود به سایت زیر و ثبت نام اولیه یا ورود request.sanjesh.org 2️⃣ ورود به قسمت آزمون سراسری و انتخاب سال ١۴٠٣ 3️⃣ انتخاب تقاضای بررسی مجدد نمره 🔺 مهلت تا ٢۴ خرداد . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
برای همکاران فاقد رتبه 💢 سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه از امروز به مدت یک ماه باز می‌شود وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد : 🔹 معلمان فاقد رتبه می‌توانند از روز یکشنبه ۲۰ خردادماه ۱۴۰۳ با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش به نشانی my.medu.ir برای بارگذاری مدارک اقدام کنند. 🔹 مهلت بارگذاری مدارک رتبه‌بندی به مدت یک ماه و تا ۲۰ تیرماه ۱۴۰۳ می‌باشد. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
وزارت کشور اسامی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد اسامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری (به ترتیب حروف الفبا): 🔺«مسعود پزشکیان» 🔺«مصطفی پورمحمدی» 🔺«سعید جلیلی» 🔺«علیرضا زاکانی» 🔺«امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» 🔺«محمدباقر قالیباف» . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
مـراحـل ارزیـابـے آزمـون کیـفیتـ بـخـشـے 📢اطلاعیه شماره یک 🔰مراحل سنجش و ارزیابی تکمیلی 📢اطلاعیه شماره دو 🔰آزمون عملی و امتیازات . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
اطلاعیه | شماره یک و دو آزمون مشاغل کیفیت بخشی: نحوه انجام ارزیابی تکمیلی آزمون اعلام شد ✍ضمـن آرزوی موفقیـت بـرای داوطلبیـن شـرکت کننـده در آزمـون مشـاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش سال ۱۴۰۳ ، شایسـته اسـت داوطلبانـی کـه در ردیـف سـه برابر ظرفیت رشـته شغل های معرفی شده  قـرار بگیرنـد مطابـق مراحل زیر به مراکزی که اطلاع رسانی خواهد شد مراجعه کنند. 🔹در ضمن مفاد آزمون عملی تربیت بدنی و مهارت کمک های اولیه مربوط به رشته شغل های پرورش مربـی امورتربیتی و سبک زندگی به شرح زیر اعلام میگردد. شایسته اسـت داوطلبین رشته های ذکر شده پـس از قبولی در مرحله اول آزمون، جهت شرکت در مرحله سنجش و ارزیابی تکمیلـی آمادگی مربوطه را کسب نمایند. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
💢کدام دانش‌آموزان می‌توانند "جهش تحصیلی" کنند؟ ▫️دانش‌آموزان متقاضی جهش تحصیلی در دوره ابتدایی تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ برای ثبت درخواست فرصت دارند. متقاضیان برای ثبت‌نام باید به سامانه my.medu.ir مراجعه کنند. ▫️جهش تحصیلی در دوره ابتدایی انجام می‌شود و جهش از پایه‌های دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم امکان‌پذیر است. ▫️خانواده‌هایی که فکر می‌کنند فرزندشان دارای استعداد و توانایی است می‌توانند موضوع جهش تحصیلی را با مدیر مدرسه مطرح کنند. ▫️جهش تحصیلی فقط یک‌بار امکان‌پذیر است و جهش برای بار دوم مشروط به رای کمیسیون (منطقه آموزش و پرورش) و سایر مقررات است. ✍️شرایط دانش‌آموزان برای جهش تحصیلی بدین شرح است: ▫️قبول‌ شدگان ساعی و برجسته پایه‌های دوم، سوم و چهارم ابتدایی با رعایت شرایط ذیل و تقاضای کتبی ولی خود می‌توانند مطابق ماده 6 در ارزشیابی شهریور پایه بالاتر شرکت کرده و در صورت کسب سطح پیشرفت «خیلی خوب» در تمام دروس به صورت جهشی به آن پایه ارتقا یابند. ▫️دانش‌آموزان باید از تمام دروس آن پایه و پایه‌های قبل، سطح پیشرفت «خیلی خوب» را کسب کرده باشند. ▫️آموزش و پرورش استثنایی صلاحیت هوشی و روانی دانش‌آموز را به این منظور تأیید کند. ▫️دانش‌آموزان از ارزشیابی دروس تربیت‌بدنی و وضعیت تربیتی معاف هستند. استفاده از جهش تحصیلی صرفا یک‌بار در طول دوره ابتدایی و برای یک پایه مجاز است. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
🔴 افزایش یارانه سال ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟ ✅منابع هدفمند سازی یارانه‌ها در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با رشدی ۱۵ درصدی به ۷۵۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است؛ 🔹 این در حالی است که منابع هدفمندی یارانه‌ها در بودجه سال گذشته حدود ۶۵۹ هزار میلیارد تومان بود. 🔹این افزایش می‌تواند به این معنا باشد که یک خانوار ۳ نفره در سال ۱۴۰۳ مبلغ ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومان یارانه نقدی دریافت خواهد کرد. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
💢 نسخه جدید شاد منتشر شد ✍️لینک دانلود نسخه اندروید: shad.ir ✍️لینک نسخه PWA برای گوشی‌های آیفون و نسخه تحت وب my.shad.ir . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
باسلام هر روز را با یاد شهدا آغاز کنیم 🌷 دانشجوی بسیجی شهید فضل الله آقاباباگلی 🌷 تولد اول تیر ۱۳۳۹ اصفهان 🌷 شهادت ۲۱ خرداد ۱۳۶۰ منطقه عملیاتی دارخوین - خوزستان 🌷 سن موقع شهادت ۲۱ سال 🌷 امروز سالگرد شهادت این شهید عزیز می‌باشد ✍ بخش‌هایی از وصیتنامه این شهید عزیز ✅ شکر پروردگار را که به وسیله نائب امامش ما را از استبداد و ذلت رهایی بخشید و ما را از منجلاب زندگی حیوانی آزاد کرد و به طرف الله رهبریمان کرد. ✅ امروز ما باید خودمان را در دریای امواج انسان‌هایی که به طرف الله، رَه می‌سپارند، بیاندازیم. ✅ انسان‌هایی که برای خدا خالص شده‌اند و در پی ندای امام خود به راه افتاده‌اند و قدرت‌های شرق و غرب را بلرزه در آورده‌اند. ✅ امروز وقت آن رسیده که زندگی حیوانی را به دور اندازیم و به ندای پیامبران و امامانمان پاسخ گوییم و برای آزادی از بند غارتگران شرق و غرب بپا خیزیم. ✅ مرگ حق است چه خوب است که در راه خدا و در جهاد برای او باشد. ✅ خدایا مردم ما را آگاه گردان و مطیع و فرمان‌بردار امام‌مان قرار ده. ✅ خدایا مردم را متوجه دنیای دیگر کن، که این زندگی را فقط محل عبور و محل رشد، بیابند. ✅ خدایا تو را شکر می‌کنیم که این راه را به ما نشان دادی و از تو می‌خواهیم مردم ما را در شناخت راهت یاری کنی 🤲 هدیه به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و شهدایی که امروز سالگرد شهادتشان می‌باشد و این شهید عزیز فاتحه با صلوات 🤲 دعای این شهید عزیز بدرقه امروزتان ان شاء الله
💢 آغاز پیش ثبت‌نام پایه هفتم مدارس شاهد از امروز/ پیش ثبت‌نام میان‌پایه‌ها از اول مرداد 👤مدیر کل امور شاهد وزارت آموزش و پرورش: ▫️پیش ثبت‌نام مدارس شاهد پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از ۲۱ خرداد تا دهم تیرماه و پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از اول تیر تا ۲۰ تیر انجام خواهد شد. زمان پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان در میان پایه‌های مدارس شاهد در کلیه دوره‌های تحصیلی از اول تا پانزدهم مردادماه است. ▫️پیش ثبت‌نام به صورت الکترونیکی در سراسر کشور از طریق درگاه my.medu.ir و اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند انجام می‌شود ▫️ پس از اتمام این زمان‌بندی‌ها، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده باشند، با اطلاع‌رسانی که از طریق مدرسه صورت خواهد گرفت، برای ارائه مدارک و تکمیل ثبت‌نام به مدرسه مراجعه خواهند کرد و اولیاء از حضور در مدرسه جهت پیش ثبت‌نام جدا خودداری کنند. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
💢 زمان انصراف از بیمه تکمیلی ملت ویژه بازنشستگان ▫️با عنایت به قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی کشوری در سال ۱۴۰۳ با شرکت بیمه ملت، کلیه بازنشستگان و موظفین محترم از تاریخ اول خرداد لغایت ۱۴۰۳/۰۵/۳۱ به مدت سه ماه فرصت دارند تا با مراجعه به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی  کشوری به آدرس sabasrm.ir قسمت (خدمات بیمه ای- بیمه تکمیلی درمان- ثبت نام و انصراف بیمه تکمیلی درمان) نسبت به ثبت درخواست ثبت نام و یا انصراف از بیمه تکمیلی اقدام نمایند. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .