eitaa logo
اخبار فرهنگیان و استخدام
94.3هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
671 ویدیو
484 فایل
https://eitaa.com/joinchat/111214776Cb1a390228d تبلیغ 👇 @lte_ms . . . . . . . . . . #ترک_کانال . . . . . . . . https://eitaa.com/newsfarhangiann
مشاهده در ایتا
دانلود
تغییر ساعت پایان کار ادارات مرکزی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری: 🔹ساعت پایان کار تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری ساعت ۱۱ است. 🔹فعالیت کلاس‌های مؤسسات و آموزشگاه‌های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی نیز تا ساعت ۱۱ تعیین شده است. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ. 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
💠حقوق و مزایای کارگران شهرداری‌ها افزایش یافت 🔰روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها: 🔻طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگری شهرداری‌ها در سال ۷۲ به تصویب وزارت کار وقت رسیده است و از آن تاریخ تاکنون صرفاً در سال ۹۰ جدول مزد شغل کارگران اصلاح و افزایش یافته بود که در سنوات اخیر در دستور کار قرار گرفت. 🔻با بهره‌مندی از ظرفیت‌های قانونی موجود در نهایت برقراری فوق‌العاده جذب بازارکار با همکاری و مساعدت وزارت کار، با پرداخت ۵۰ درصد مزد شغل کارگران موافقت‌ شود./تسنیم . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
🔴نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ از ۱۵ تا ۲۰ مرداد اعلام می‌شود رئیس سازمان سنجش: طبق قولی که پیش از این داده بودیم باید نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ را در نیمه اول مردادماه اعلام می‌کردیم تا داوطلبان حدود یک هفته فرصت بررسی دفترچه انتخاب رشته را پیدا می‌کردند و در نیمه دوم مردادماه انتخاب رشته خود را انجام می‌دادند. از همین رو ۱۵ تا ۲۰ مردادماه ۱۴۰۳ نتایج اولیه اعلام می‌شود. . 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .
https://eitaa.com/joinchat/4195615577C3cf114638e خیلی از همکاران 👆🏽 هنوز از و آزمونها لطفا لینک گروه رو ارسال کنید و هم عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
برخی مدارس از دانش‌آموزان با نمرات ضعیف ثبت‌نام نمی‌کنند در اقدامی عجیب و قابل‌تأمل، برخی مدارس دولتی عادی از ثبت‌نام دانش‌آموزان با نمرات ضعیف امتناع می‌کنند! در حالی که طبق اعلام آموزش‌و‌پرورش، مدارس دولتی حق تعیین هیچ شرطی از جمله برگزاری آزمون، مصاحبه و تعیین شرط معدل و نمره انضباط برای ثبت‌نام ندارند این موضوع منجر به آن شده که تعدادی از خانواده‌ها با وجود ناتوانی در تأمین شهریه مدارس غیردولتی با این نوع اجبار پنهان آموزش و پرورش، عملاً به‌سمت ثبت‌نام در مدارس غیردولتی بروند! @newsfarhangiann .
کاهش ۱۱۰ هزار نفری دانش آموزان پایه اول معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری امروز با بیان این که تعداد دانش آموزان پایه اول نسبت به سال گذشته حدود ۱۱۰ هزار نفر کاهش یافته است؛ گفت: پیش بینی می‌شود حدود یک میلیون و ۴۹۵ هزار نفر در پایه اول ثبت نام کنند.این آمار براساس نرخ موالید و در نظر گرفتن تعداد اتباع و مهاجرین و نرخ تکرار پایه پیش بینی شده است. سازماندهی‌ کلاس‌‌های درس حدود ۹۰ درصد دانش‌آموزان انجام شده و در حال حاضر در مرحله ساماندهی معلمان هستیم. استان‌های مختلف حدود ۸۰ درصد سازماندهی معلمان را انجام داده‌اند . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
https://eitaa.com/joinchat/4195615577C3cf114638e خیلی از همکاران 👆🏽 هنوز از و آزمونها لطفا لینک گروه رو ارسال کنید و هم عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 
باسلام هر روز را با یاد شهدا آغاز کنیم 🌷 سرباز وظیفه ارتش شهید محمدرضا آزادان 🌷 تولد ۴ آبان ۱۳۴۶ شمیرانات استان تهران 🌷 شهادت ۱۰ مرداد ۱۳۶۶ ارتفاعات میمک استان ایلام 🌷 سن موقع شهادت ۲۰ سال 🌷 امروز سالگرد شهادت این شهید عزیز می‌باشد ✍ بخش‌هایی از وصیتنامه این شهید عزیز ✅ هیچ گاه از مُردن نترسیدم، زیرا سرانجام همه مرگ و رفتن به سوی معبود است پس چه بهتر این مرگ در راه خدا باشد نه مرگ در راه لذات دنیا . ✅ تنها سفارش من به شما برای خواندن نماز و دوری از گناه و دوری از پرستش دنیا و حفظ و پشتیبانی از انقلاب اسلامی مان و سفارش به حمایت از امام عزیز این عارف شب زنده دار است 🤲 هدیه به ارواح طیبه شهدا، امام شهدا و شهدایی که امروز سالگرد شهادتشان می‌باشد و این شهید عزیز فاتحه با صلوات 🤲 دعای این شهید عزیز بدرقه امروزتان ان شاء الله
شهادت اسماعیل هنیه و یکی از محافظان وی در تهران روابط عمومی کل سپاه اعلام کرد: 🔹با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظین وی به شهادت رسیدند. 🔹علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
https://eitaa.com/joinchat/4195615577C3cf114638e خیلی از همکاران 👆🏽 هنوز از و آزمونها لطفا لینک گروه رو ارسال کنید و هم عضو شوید
کانال غیر انتفاعی ها در ایتا 👇🏽👇🏼 https://eitaa.com/joinchat/4195615577C3cf114638e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کانال غیر انتفاعی ها در ایتا 👇🏽👇🏼 https://eitaa.com/joinchat/4195615577C3cf114638e
🔺جلسه فوق‌العاده کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره ترور هنیه 🔹سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه فوق العاده این کمیسیون درباره حادثه ترور اسماعیل هنیه در تهران خبر داد./ تسنیم 📌کارگزینی و امور اداری👇🏽👇🏽 🔗 @kargoziniedu .🌹🌹
📢پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی شهادت مجاهد بزرگ آقای اسماعیل هنیه: خونخواهی مهمان عزیزمان را وظیفه خود می‌دانیم رژیم صهیونیستی زمینه مجازات سخت را برای خود فراهم ساخت 🔹️در پی شهادت مجاهد بزرگ آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت این رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین تاکید کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ی مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم. 🖼متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: ✏️بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون ملت عزیز ایران! ✏️رهبر شجاع و مجاهد برجسته‌ی فلسطینی جناب آقای اسماعیل هنیه در سحرگاه دیشب به لقاء‌الله پیوست و جبهه‌ی عظیم مقاومت عزادار شد. رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما را در خانه‌ی ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت. ✏️شهید هنیه سالها جان گرامی‌اش را در میدان مبارزه‌ئی شرافتمندانه بر سردست گرفته و آماده‌ی شهادت بود، و فرزندان و کسان خود را در این راه تقدیم کرده بود. او از شهید شدن در راه خدا و نجات بندگان خدا باک نداشت، ولی ما در این حادثه‌ی تلخ و سخت که در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است، خونخواهی او را وظیفه‌ی خود می‌دانیم. ✏️اینجانب به امت اسلامی، به جبهه مقاومت، به ملت شجاع و سرافراز فلسطین و بالخصوص به خاندان و بازماندگان شهید هنیه و یکی از همراهانش که با وی به شهادت رسیده است، تسلیت عرض می کنم و علوّ درجات آنان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم. سید علی خامنه‌ای ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ مصادف با ۲۵ محرم ۱۴۴۶ . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .
حق الزحمه هردومرحله ناظرین انتخابات ریاست جمهوری واریزشد 🔹 به اطلاع ناظرین محترم انتخابات ریاست جمهوری می‌رساند حق الزحمه هر دو مرحله انتخابات ریاست جمهوری امروزیکجابه حساب بانک مهرایران پرداخت گردید. 🔗 @kargoziniedu .
اداره‌های کردستان فردا تعطیل شد 🔹استانداری کردستان اعلام کرد فعالیت همه‌‌ ادارات و بانک‌های استان به جز مراکز امدادی و خدمات‌رسان فردا پنجشنبه تعطیل است. @newsfarhangiann .
دولت ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد 🔹در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس دولت با صدور اطلاعیه‌ای ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد. 🔗 @kargoziniedu .
💢 جذب حدود ۱۷۰۰ هیات علمی در شهریور ماه 🔹رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از جذب حدود ۱۷۰۰ هیات علمی در فراخوان شهریور ماه خبر داد 🔗 @kargoziniedu .
بیانیه وزارت آموزش و پرورش در خصوص شهادت مجاهد شهید دکتر اسماعیل عبدالسلام هنیئه 🔻در پی شهادت شهید اسماعیل هنیئه توسط رژیم صهیونیستی، وزارت آموزش و پرورش با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت این اقدام بزدلانه حمایت خود را از مواضع انقلابی رئیس جمهور محترم اعلام نمود. 🔻 متن بیانیه وزارت آموزش و پرورش به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم» 🔻امام سجاد علیه السلام:کشته شدن در راه خدا عادت ما و شهادت کرامت ماست 🔻عروج ملکوتی شهید دکتر اسماعیل عبدالسلام هنیئه پاداش سال‌ها مجاهدت و ایثار آن شهید عزیز در جبهه مقاومت اسلامی بود و امروز بی‌شک شهید هنیئه نزد همرزمان شهیدش متنعم است. 🔻 اقدام بزدلانه رژیم کودکش صهیونیستی در ترور ایشان نشان از عجز و ناتوانی در میدان مواجهه با مقاومت اسلامی است. رژیم اشغالگر فلسطین به دنبال شکست‌های پی در پی پس از عملیات بزرگ طوفان الاقصی و در پی عجز و ناتوانی در برابر رزمندگان جبهه مقاومت، رویکرد نسل کشی، قتل عام کودکان و عبور از تمامی مرزهای انسانیت و شرافت را در پیش گرفت اما در مقابل، ایستادگی قهرمانانه مردم مظلوم فلسطین ضربات مهلکی بر چهره باند تروریستی صهیونیستی وارد آورد. 🔻حضور معنادار رهبران جبهه مقاومت اسلامی در تهران و مواضع اصولی و ستودنی رئیس جمهور محترم جناب آقای دکتر پزشکیان در خصوص استمرار مسیر حمایت از جبهه مقاومت و مبارزه با صهیونیسم عرصه را چنان بر باند جنایتکار صهیونیستی تنگ کرد که مرتکب اقدامی جنون آمیز شدند. دیروز رئیس جمهور محترم دست فاتح اسماعیل هنیئه را به نشان وحدت و همدلی دو ملت و دفاع از مظلوم بالا گرفت و امروز در پی این جنایت هولناک پرچم دفاع از عزت، انسانیت، شرافت و مقاومت اسلامی بیش از هر زمان دیگر در جای جای ایران اسلامی برافراشته شده است. 🔻در مواجهه با چنین جنایاتی معلمان فرهیخته ایران عزیز، مانند همیشه در کلاس‌های درس به دانش آموزان خود درس آزادگی، ایثار، عزت و شرافت می‌آموزند و آنان را در مکتب شهید سلیمانی عزیز برای ایرانی سربلند و قوی تربیت خواهند کرد. 🔻 وزارت آموزش و پرورش ضمن محکومیت ترور بزدلانه شهید دکتر اسماعیل عبدالسلام هنیئه، این ضایعه دردناک را به مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی)، امت اسلامی و خانواده شهید تبریک و تسلیت می‌گوید و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند برمجازات رژیم صهیونیستی تاکید دارد. . 📌| اخبار فرهنگیان و استخدام @newsfarhangiann .