الو الو صدام میاد؟
••••
ویل: یکم قطع و وصل میشه تکون نخور🗣
نیکو: Loud (متاسفانه) and clear
نیکورواذیتشنکننیکوخجالتمیکشه🗣
••••
ویل: من که کاریش ندارم💔 اتفاقا اون همش اذیتم میکن_
نیکو: بیتربیت😦
درود بر ویلویلک و توپ تاریکش🙏
••••
ویل: درود بر دورگهی با مرام
نیکو:
https://eitaa.com/nicowill/290 تو راه کمپ دارم از دست هایدرا فرار میکنم، نمیتونم تکون نخورم🗣
••••
ویل: خب پس چرا داری با من حرف میزنیی حواستو بده زنده بمونی
نیکو:
https://eitaa.com/nicowill/291 بوثش کن
•••••
ویل: باشه ولی خوشش نمیاد💔
نیکو: 🌚
https://eitaa.com/nicowill/293 کمک بفرستید، کمک😭😭😭
••••
ویل: دووم بیار الان ساتیر میفرستمم
نیکو:
ایا شایعات حقیقت دارند و شما در شب حکم چراغ قوه را دارید؟ @ویل
••••
ویل:🤣🤣 باید بگم خیر من فقط گاهی ازش استفاده میکنم_
نیکو: برا من همیشه نورانیه☝🏻
https://eitaa.com/nicowill/294 من اینجاما. دارین غیبت برادرمو میکنین.😔 #کرم_کتاب
••••
ویل: سلام زن دادا_
نیکو: میبینی توروخدا💔
https://eitaa.com/nicowill/295 یه سرشو بریدم ولی کمک بازم سر دراورد، یه سر عصبانی
••••
ویل: آره چون هایدراست هر کدومو قطع کنی دوتا جاش در میاد💔 گوشی رو بذار کنار قایم شو تا ساتیر بیادد
نیکو:
https://eitaa.com/nicowill/296 شت ویل نور میده؟ من الان معنی اون میمه رو فهمیدم.🤣 #کرم_کتاب
••••
ویل: کدوم میم😧 اصلا مگه قرار نبود بین خودمون بمونه💔 نوره دیگه مگه چیه👈👉
نیکو:
https://eitaa.com/nicowill/296 عه پس چراغ قوه ی دلبخواهی هستید؟
••••
ویل: آره دل بخواه نیک_
نیکو:
میگم فن فیک ایتان ناکامورا چقده اسپویل داره؟ برای کسی که تقریبا تمام مرگ و میرا رو اسپویل شده از جمله ل و س و ج و ب و ب و کلا هرکی میمره حله بخونه؟ #کرم_کتاب
••••
ویل: اسپویل نداره خیالت تخت
نیکو: