کلمه اعتماد خیلی کلمه سنگینیِ. وقتی یکی میگه "بهت اعتماد دارم" یعنی میذارم بدونی چی منو اذیت میکنه، چی باعث درد من میشه، چی میتونه بهم آسیب بزنه و چی میتونه من و بخندونه. یعنی من کل خودم ُ زندگیم و میذارم در اختیارت تا بدونی تا ببینی تا حسش کنی و ازشون در مقابل خودم استفاده نکنی
احساس قابل اعتماد بودن خیلی شفافه ، و یجورایی از ته قلب و دل میاد ..
فکر کنم یکی از بزرگترین توهمهای مشترک بشر اینه که نسخه آینده خودمون رو خیلی آدم مسئولیتپذیرتری تصور میکنیم برای همین با خیال راحت کارها رو بهش میسپاریم، و جالب اینجاست که اون بیچاره وقتی میرسه، میفهمه خودش هم همون آدم قبلیه.