سلام دخترخانوما ،
ویسکی اومده تا اولین تقدیمیشو بده 𐔌՞. .՞
اول شما این پیام + یه پیام به دلخواهتون از اینجا فور میدید
لینکتون هم اینجا تقدیم کنید ، من هم با توجه به وایب دیلیتون میگم اگه سیاستمدار فمنیست در گذشته بودید کی میشدید + یک اهنگ و دوتا عکس که شمارو توصیف میکنه تقدیم رویِ ماه شما میکنم :)