eitaa logo
اندیشکده راهبردی نوآیند
576 دنبال‌کننده
129 عکس
22 ویدیو
77 فایل
اندیشکده راهبردی نوآیند حوزه: یادگیری و تعالی سرمایه انسانی و سازمانی 🌐 مستقر در دانشگاه اصفهان ارتباط با : 🆔 رییس @davod_esmaeili 🆔 مدیر @hamed_saadatpour 🆔 پژوهش @asgari_zahra 🆔 آموزش @zeinabizadian
مشاهده در ایتا
دانلود
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیل گیتس در مورد معلم ها می گوید صلاحیت حرفه ای معلم تراز [ گروه سنجش و توسعه سرمایه انسانی ] ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 📳 @noaiand 📳 @borna_group
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مکاتبه شیوه ارتباط گیری با دانش آموز! استاد دوایی [ گروه فناوری و روش‌های نوین یادگیری ] ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 📳 @noaiand 📳 @borna_group
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تحصیل بدون مدرسه❗️❗️ مردمی سازی و تحول در حکمرانی [ گروه مدلسازی_ آینده پژوهی و حکمرانی ] ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 📳 @noaiand 📳 @borna_group
🔺 رویداد «رصد، توسعه و مدیریت دارایی های فکری پیشران توسعه فناوری های نوظهور» برگزار می‌شود 🔹رویداد «رصد، توسعه و مدیریت دارایی های فکری پیشران توسعه فناوری های نوظهور» به همت کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با همکاری شهرک علمی و فناوری اصفهان، اول اسفند ماه در سالن ابوریحان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار می‌شود. 🔸علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به نشانی‌ http://B2n.ir/m35853 یا https://next-prize.ir/ مراجعه کنند. 📌 مشاهده جزئیات خبر 🆔 @pr_isti
پیشنهاد ثبت‌نام کدتخفیف ۹۰درصدی: IPMC
بازی‌های جدی(Serious Games)، که به عنوان بازی‌های آموزشی یا توسعه دهنده نیز شناخته می شوند، به طور ویژه به عنوان ابزارهای تعاملی برای یادگیری، آموزش و توسعه طراحی شده‌اند. آن‌ها عناصر بازی را با اهداف آموزشی ترکیب می‌کنند تا تجربه‌ای جذاب و فراگیر ارائه دهند. نقش بازی‌های جدی در آموزش و توسعه می‌تواند چندین مزیت به ترتیب ذیل را به همراه داشته باشد: ۱. ایجاد اشتیاق و انگیزه: بازی‌های جدی به عنوان محیطی تعاملی و پویا، زمینه یادگیری را برای شرکت‌کنندگان جذاب و مفرح می‌کنند و آن‌ها را به خود مشغول نگه می‌دارند. با بهره‌گیری از مکانیزم‌های بازی مانند چالش‌ها، پاداش‌ها و رقابت، بازی‌های جدی فرآیند یادگیری را لذت‌بخش می‌کنند و مشارکت فعال را تشویق می‌کنند. ۲. یادگیری تجربی: بازی‌های جدی اغلب سناریوهای واقعی را شبیه‌سازی می‌کنند و به شرکت‌کنندگان امکان می‌دهند تا دانش و مهارت‌های خود را در شرایط عملی تجربه کنند. این رویکرد یادگیری تجربی فهم، توانایی حل مسئله و مهارت‌های تصمیم‌گیری را با ارائه یک محیط ایمن و کنترل‌شده برای تمرین و آزمون بهبود می‌بخشد. ۳. توسعه مهارت: بازی‌های جدی برای تمرکز بر اهداف یادگیری و توسعه مهارت طراحی شده‌اند. آن‌ها می‌توانند برای آموزش کارکنان در زمینه‌هایی مانند ارتباطات، رهبری، کار تیمی، حل مسئله و تفکر انتقادی استفاده شوند. بازی‌های جدی به وسیله گیم­پلی تعاملی و بازخورد فوری، شرکت‌کنندگان را قادر می‌سازند تا این مهارت‌ها را به صورت ساختارمند و جذاب به دست بیاورند و بهبود دهند. ۴. حفظ دانش: طبیعت غوطه‌ور و تعاملی بازی‌های جدی حافظه را تقویت می‌کند. شرکت‌کنندگان در فرایند یادگیری به صورت فعال شرکت می‌کنند، که به آن‌ها کمک می‌کند تا اطلاعات را به طرز مؤثرتری نسبت به روش‌های یادگیری سنتی به یاد بیاورند. با تکرار به کار بستن مفاهیم در زمینه بازی، شرکت‌کنندگان فهم و حافظه خود را درباره موضوعات مورد نظر تقویت می‌کنند. ۵. محیط بدون خطر: بازی‌های جدی یک محیط ایمن برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند تا امکان خطا را داشته باشند و از آن یاد بگیرند بدون اینکه به عواقب واقعی در دنیای واقعی متوجه شوند. شرکت‌کنندگان می‌توانند آزمایش کنند، رویکردهای مختلف را بررسی کنند و نتایج تصمیم‌های خود را در محیط بازی مشاهده کنند. این رویکرد فرهنگ یادگیری از شکست‌ها را ترویج می‌دهد و بهبود پیوسته را تشویق می‌کند. ۶. دسترسی و انعطاف‌پذیری: بازی­های جدی می‌توانند به صورت راه دور قابل دسترسی باشند و بازی شوند، که آن‌ها را انعطاف‌پذیر و قابل دسترس برای یک گروه گسترده از شرکت‌کنندگان می‌کند. آن‌ها می‌توانند بر روی پلتفرم‌های مختلف، از جمله کامپیوترها، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها، اجرا شوند که به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد که در زمانی که برای خود مناسب است، در فعالیت‌های آموزش و توسعه شرکت کنند. ۷. پایش عملکرد و ارزیابی: بسیاری از بازی‌های جدی شامل مکانیزم‌های پایش و ارزیابی هستند. پیشرفت یادگیری، دستاوردها و عملکرد می‌تواند اندازه‌گیری و تجزیه و تحلیل شود و بررسی جوانب مهمی از نقاط قوت، ضعف و زمینه‌هایی که نیاز به بهبود دارند، را فراهم می‌کند. این داده‌ها می‌توانند برای شخصی‌سازی تجربه یادگیری و ارائه بازخورد هدفمند استفاده شوند. در کل، بازی‌های جدی نقش مهمی در آموزش و توسعه ایفا می‌کنند؛ زیرا تجربه‌های یادگیری جذاب، تجربی و مؤثر را ایجاد می‌کنند. آن‌ها انگیزه، توسعه مهارت، حفظ دانش و محیطی بدون خطر برای تمرین فراهم می‌کنند. با بهره‌گیری از قدرت بازی‌ها، بازی‌های جدی رویکردهای نوآورانه و جذابی به آموزش و توسعه ارائه می‌دهند. [ گروه فناوری و روش‌های نوین یادگیری ] ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 📳 @noaiand 📳 @borna_group
🔴 شورای عالی آموزش و پرورش، به روزرسانی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را با تاكيد بر سه رویکرد آینده نگرانه، اصلاحی و اجرایی انجام داد. 🔵 سند تحول بنيادين آموزش و پرورش ترميم يافته جهت دريافت نظرات، پيشنهادها و ديدگاه هاي صاحب نظران حوزه تعليم و تربيت، مدیران، معلمان، کارشناسان، پژوهشگران و علاقه مندان ارائه مي شود. 🖌درخواست مي شود نظرات، پيشنهادها و ديدگاه هاي خود را درباره سند تحول بنيادين آموزش و پرورش ترميم يافته از طريق ايميل: ravabet@sce.ir و يا از طريق شماره موبايل: 09394885795 به پيام رسان ايتا ارسال نماييد. 📜جهت دريافت سند تحول بنيادين آموزش و پرورش ترميم يافته اينجا كليك كنيد. https://sce.ir/fa/news/4880
🔰 هشتمین کارگاه 🌺 با حضور جناب آقای مهندس اشکان کاظمی، مدیر عامل شرکت زمین مجازی پیام‌رسان سازمانی 🔹 شنبه ۵ اسفند، ساعت ۱۵ تا ۱۷ 🔸 اصفهان، خیابان مشتاق سوم، ساختمان زاینده‌رود شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مشاهده موقعیت مکانی ‌‌📝 ثبت نام: B2n.ir/tajrebejls8 🔻 مرجع رسمی اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی: 🔺 @tablighnews
1_4691246168.pdf
743.3K
نظام های آموزش و معلم در ایران و جهان تحول در حکمرانی [ گروه مدلسازی_ آینده پژوهی و حکمرانی ] ┄┄┅┅┅❅☀️❅┅┅┅┄┄ [ مسئله محور | پیشرو | ارزش آفرین ] دانشگاه اصفهان 📳 @noaiand 📳 @borna_group
بریتانیا و مؤسسه­ مستقلی است که برای ارتقای ظرفیت­های نوآوری در این منطقه فعالیت می­‌کند. این مؤسسه ازطریق ترکیبی از برنامه‌­های عملی، سرمایه ­گذاری و اعطای کمک ­های مالی بلاعوض، مطالعه و پژوهش و تشکیل شبکه ­هایی که نوآوری را در بخش ­های مختلف ترویج می­دهند به افراد و نهادها کمک می­کند تا ایده­‌های نو و بدیعی ارائه داده و آنها را عملی کنند. نستا به­ صورت غیرمستقیم زیر نظر وزارت فرهنگ، ورزش و رسانه بریتانیا فعالیت می­ کند. _ بکارگیری شهروندان در خدمات عمومی (شعار: می­ خواهیم راه­‌های جدیدی برای کمک کردن مردم به دیگران پیدا کنیم) _ رسانه و هنرهای دیجیتالی (شعار: می ­خواهیم راه‌­های جدیدی جهت کمک به شکوفایی صنایع خلاق خود پیدا کنیم) _ آینده­ نگری (شعار: می­خواهیم به افراد ایده و انگیزه شکل دادن به آینده را بدهیم) _ نوآوری دولت (شعار: جهت حفظ کیفیت و مرتبط بودن خدمات عمومی خود نیاز به ایده­‌های جدید داریم) _ کهنسالی و سلامت (شعار: می­ خواهیم خدمات سلامت خود را مردم-­­محور کنیم) _ سرمایه ­گذاری اثربخش (شعار: می ­خواهیم در سازمان­ هایی سرمایه­ گذاری کنیم که در کنار بازگشت سرمایه­‌ای که دارند، تأثیر اجتماعی مثبتی نیز برجای می­ گذارند _ سیاست ابتکار (شعار: می ­خواهیم بریتانیا را به مکان بهتری تبدیل کنیم) _ الگوهای جدید برای رشد اقتصادی فراگیر (شعار: می­ خواهیم اقتصاد آینده را شکل دهیم) _ فرصت ­هایی برای جوانان (شعار: می خواهیم نسل بعدی را با دانش و مهارت تجهیز کنیم)