eitaa logo
سربازانقلاب | سیدفخرالدین موسوی
17.7هزار دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
3هزار ویدیو
275 فایل
🚩 درگاهی برای معرفی #شبکه_نفوذ @fakher56 گروه متصل: https://eitaa.com/joinchat/1366360084C09602dbad0 کانالهای دیگرم: @mostanadsazam @parvandeha @roshana_media
مشاهده در ایتا
دانلود
📌 در روز شهادت امام رئوف، یادی کنیم از نوگل پرپرشده < حلما > خانم حلمای عزیزمون از پدر و مادر داغدارش قول گرفته بود بعد از زیارت عتبات عالیات، باهم به مشهد مقدّس و پابوس امام رضا (علیه‌السّلام) مشرّف بشن ولی دو هفته قبل و در مسیر بازگشت از کربلا و بر اثر سانحه‌ی تصادف، آسمانی شد و بدون پدر و مادرش، مهمان اهل‌بیت شد... لطفا برای شادی روح پاک این دختر ۸ساله و جهت آرامش قلب خانواده‌ی محترمش همگی فاتحه و صلواتی ختم کنیم🕊 🌹 اَللّهُمَّ ارْزُقْنی تَوْفیقَ الشَّهادَةِ فی سَبیلِک🌹 📝 سیّد یار 💡 هوش سفید| سید علیرضا آل‌داود 🇮🇷 جنگ شناختی | سواد رسانه‌ای 👇 @aledavood 👈 عضو شوید
Faghol-Hasbiyal-allah.mp3
528K
آرام بخش ترین نغمه ی عالم... آراااااام.... | يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید https://eitaa.com/joinchat/1512374323C3a455ab6f6
این ویدئو را حتما ببینید و حتما نشر دهید. با هر کپشن و زیرنویس و آی دی ای که خودتان صلاح میدانید. اما نگذارید جریان تحریف، به راحتی، تنفس کنند بینات را مثل آب خوردن تحریف کرده و موتور داستان امر به معروف و نهی منکر را از کار بیاندازند... 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
14.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با جریان تحریف بیشتر آشنا شوید... این جریان با استناد به فرمایش حضرت زهرا چنین تفسیر کرده اند که سرقت با ولنگاری جنسی ارتباط دارد و راهکار حل مشکل فساد جنسی و اخلاقی، مبارزه با سارقان و دزدی‌هاست! باید عرض شود که عفت، فقط مربوط به مسائل جنسی نیست و اجتناب از هر کار حرام و ناپسندی عفت نام دارد(لسان‌العرب ج ۹ ص ۲۵۳) و در روایات ما عفت بطن و فرج از عبادات بزرگ شمرده شده(کافی ج ۲ ص ۷۹) که به معنای پرهیز از غذای حرام است. اگر جناب رائفی‌پور و شاگردش (پور مسعود)، هیچکدام از اینها را هم نمیدانست حتماً عبارت عفت‌کلام را بارها شنیده و اگر اندکی فکر می‌کرد درمی‌یافت که عفت کلام، هیچ ارتباطی با انحرافات جنسی و فساد اخلاقی ندارد و به معنای پرهیز از استعمال کلمات رکیک است. 👈🏼لذا فرمایش حضرت زهرا بیانگر آنست که خداوند، سرقت را تحریم کرده تا مردم عفت مال پیدا کنند و دست خود را به سمت اموال دیگران دراز ننمایند. | يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید https://eitaa.com/joinchat/1512374323C3a455ab6f6
سربازانقلاب | سیدفخرالدین موسوی
با جریان تحریف بیشتر آشنا شوید... این جریان با استناد به فرمایش حضرت زهرا چنین تفسیر کرده اند که سر
ترک دزدی در خطبه حضرت زهراﹴ وَ تَرْكَ السَّرِقَةِ إِيجَاباً لِلْعِفَّةِ خدای سبحان ترک دزدی را برای عفت نفس و نگهداری از طمع به مال مردم قرار داد. این قسمت ناظر به آیه‌ی شریفه است: ﴿وَ السَّارِقُ وَ السَّارِقَةُ فَاقْطَعُوا أَيْدِيَهُما جَزاءً بِما كَسَبا نَكالاً مِنَ اللَّـهِ وَ اللَّـهُ عَزيزٌ حَكيمٌ﴾[1] «دست‌های دزد چه زن باشد چه مرد، قطع نمائید تا کیفر آنچه که با عمل خود به دست می‌آوردند به بینند و عقوبت الهی را بچشند چه اینکه خدا قادر و حکیم است...» زیرا دستی که واجد امانت و عفت شد ارزش بسیار سنگینی دارد. اما وقتی که خیانت کرد دیگر کرامت و ارزشی ندارد. چه اینکه از حدود خود تجاوز نموده است، ابوالعلاء معری از سید مرتضی علم‌الهدی1 فلسفه این حکم قرآنی را بدینسان سؤال می‌کند: دستی که پانصد دینار طلا دیه آن است چرا به خاطر یک چهارم دینار باید بریده شود! ؟[2] سید مرتضی1 چنین جواب می‌دهد: عزت امانت، آن دست را گرانقیمت کرد. و ذلت خیانت بهای آن را پائین آورد، پس فلسفه حکم خدا را بدان![3] پس سرقت، عفت را از دست سلب می‌کند و ترس سرقت، موجب بقا و عظمت و امانت می‌گردد. طمع در اموال مردم سبب می‌شود انسان برای به دست آوردن آن، دست به کارهای خلاف شرع از جمله سرقت بزند. اگرچه این ناهنجاری رفتاری، ممکن است علت‏های گوناگونی داشته باشد، ولی یکی از مهم‌ترین عوامل آن، ناپایبندی به ایمان و به رسمیت نشناختن حقوق مردم است، که به این شکل بروز می‌کند. سرقت، افزون بر مجازات اخروی دارای مجازت دنیوی بوده، موجب قطع دست می‌شود؛ زیرا دست آدمی، تا هنگامی که عفیف و امین باقی بماند، ارزشمند است، ولی ذلت خیانت آن را بی‏ارزش می‌کند. حضرت زهرا علت تحریم دزدی را بیان کرده، می‌فرماید: «خداوند به سبب عفت نفس و نگهداری از طمع به مال مردم، ترک سرقت را واجب و سرقت را حرام کرد».[4] 1] . سوره مائده، آیه 38. [2] . ید بخمیس میئن عسجد اودیت ما بالها قطعت فی ربع دینــار! [3] . عز الامانة اءلاها، وارخصهــا ذل الخیانة، فافهم حکمة البادی [4] . الاحتجاج، ج 1، ص 99 و کشف الغمهٔ، ج 2، ص 44.
✅✅✅ البته این نوع حرف زدن از بیسوادی است؛ اما نتیجه‌اش دقیقاً می‌شه همونی که قرآن می‌فرماید: يُحَرِّفُونَ الْكَلِمَ عَنْ مَوَاضِعِهِ چون کلام حضرت صدیقۀ کبری سلام‌الله‌علیها اصلاً ناظر به چنین موضوعی، و در مقام بیان این مشکل و معضِل اجتماعی و راهکار مقابله با اون نیست. این تحریف کلام اهل‌بیت علیهم‌السلام از موضعش به‌شمار میاد! جملۀ آقای پورمسعود هم به‌طور کامل محل اشکاله! اولاً، طوری می‌گه "حضرت یه جمله می‌گه"، که گویی حضرت فقط همین یک جمله رو فرمودن و قبل و بعدش چیزی نبوده، و این خلاف واقع است! ثانیاً، هم کلام حضرت رو اشتباه ترجمه می‌کنه، هم از خودش یه چیزی بهش اضافه می‌کنه! حضرت در اونجا اصلاً از فساد سخنی نفرمودن. بعدش می‌گه: اگه الان می‌ری به یارو تذکر حجاب می‌دی، می‌گه "چرا اونی رو که اختلاس می‌کنه نمی‌گیری؟" استدلالش تا یه جایی درسته. عجب! جناب پورمسعود، با این استدلال شما سخنان همۀ دشمنان خارجی و منافقان داخلی در همۀ مواردی که به جمهوری اسلامی حمله می‌کنن، تا یه جایی درسته! 👈 بررسی سخن حضرت فاطمۀ زهرا سلام‌الله‌علیها و ترجمۀ غلط این آقایون حضرت صدیقۀ کبری سلام‌الله‌علیها در جایی از سخنانشون، در بیان حکمت و فلسفۀ برخی از باورها و احکام ــ که خودش یک دورۀ ارزشمند اعتقادی است ــ می‌فرمایند: جَعَلَ اللهُ الاِیمانَ تَطْهیراً لَکُمْ مِنَ الشِّرْکِ، وَالصَّلاةَ تَنْزیهاً لَکُمْ عَنِ الْکِبْرِ وَالزَّکاةَ تَزْکِیَةً لِلنَّفْسِ وَنَماءً فِی الرِّزْقِ، وَالصِّیامَ تَثْبِیتاً لِلاِخْلاصِ، وَالْحَجَّ تَشْیِیداً لِلدِّینِ، وَالْعَدْلَ تَنْسِیقاً لِلْقُلُوبِ، وَطاعَتَنا نِظاماً لِلْمِلَّةِ، وَاِمامَتَنا اَماناً مِنَ الْفُرْقَةِ... موارد دیگری رو هم برمی‌شمرن تا می‌رسن به این عبارت: وَتَرْکَ السَّرِقَةِ اِیجاباً لِلْعِفَّةِ اول اینکه، این آقایون یا هیچ سواد عربی ندارن، یا دارن و این‌طور اشتباه ترجمه و تبیین می‌کنن، که به‌هرروی کارشون نادرست و ناپسنده! اگه به کتب لغت عربی مراجعه کنن هیچ‌وقت این‌طور نادرست ترجمه نمی‌کنن و مردم رو هم به اشتباه نمیندازن. ابن‌منظور در لسان العرب نوشته که العِفّة: الكَفُّ عَمَّا لَا يَحِلّ ويَجْمُلُ یا حتی اگه شرح و تفسیر این کلام حضرت رو در بیان بزرگان و علما بخونن، این‌طور غلط‌گویی نمی‌کنن! برای مثال می‌شه به کتاب "زهرا سلام‌الله‌علیها برترين بانوى جهان"‏، اثر گران‌سنگ حضرت آيت‌الله مكارم شيرازى حفظه‌الله اشاره کرد که این سخنان حضرت رو ترجمه و شرح کردن. دوم اینکه، حضرت فاطمۀ زهرا سلام‌الله‌علیها مطالبی کلی و راهبردی رو در بیان فلسفۀ احکام می‌گن؛ یعنی می‌فرمایند که اگه خدای سبحان ایمان رو واجب کرده فلسفه‌اش این بوده، و اگه نماز رو واجب کرده حکمتش این بوده، تا می‌رسن به فلسفۀ حرمت دزدی و می‌فرمایند: وَتَرْکَ السَّرِقَةِ اِیجاباً لِلْعِفَّةِ یعنی اگه خداوند به ترک دزدی فرمان داده دلیلش این بوده. این سخن هرگز چنین معنی‌ای نداره که آقای رائفی‌پور و پورمسعود می‌گن و این مصداق جعل و تحریف است! یعنی حضرت هیچ‌وقت خطاب به طرف مقابل نمی‌گه با دزدی مقابله کنید تا جامعه عفیف باشه! عفت هم در اینجا به‌معنی عفت نفس و کفّ نفس و خویشتن‌داری است؛ یعنی خدای سبحان ترک دزدی رو قرار داد برای اینکه عفت نفس داشته باشید و از طمع به مال مردم خویشتن‌داری کنید. مثل اینکه می‌گیم خداوند نعمت زبان رو قرار داده که حرف بزنیم اما فحش دادن حرام است و باید عفت کلام داشت. دربارۀ نعمت دست نیز دست‌اندازی به دارایی دیگران و دزدی حرام است و باید عفت ورزید. این عفت هیچ ربطی به اون عفاف و حیا و حجاب نداره! در تفسیر و تبیینش هم گفته شده: این سخن حضرت ناظر به آیۀ ٣٨ مائده است که می‌فرماید: وَالسَّارِقُ وَالسَّارِقَةُ فَاقْطَعُوا أَيْدِيَهُما جَزاءً بِما كَسَبا نَكالاً مِنَ اللَّـهِ وَاللَّـهُ عَزيزٌ حَكيمٌ. سیدمرتضی علم‌الهدی نیز در پاسخ ابوالعلاء مَعَرّی که پرسید: "دستی که دیۀ آن پانصد دینار طلاست، چرا برای یک‌چهارم دینار باید بریده شود؟" پاسخ داد: عزت امانت، آن دست را گران‌قیمت کرد، و ذلت خیانت بهای آن را پایین آورد، پس فلسفۀ حکم خدا را بدان. 👈 توضیح: یک‌چهارم دینار در پرسش ابوالعلاء برای اینه که کمتر از اون شامل حکم قطع دست نمی‌شه. پس اینکه حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها می‌فرمایند: "خداوند ترک سرقت را برای عفت نفس شما قرار داد"، یعنی سرقت، عفت و عزت را از دست سلب می‌کنه و ترک سرقت، امانت‌داری و عفت نفس و عزت نفس رو به‌همراه داره. چه اینکه طمع در مال دیگران و دزدی، موجب بی‌عفتی نفس و ذلت نفس می‌شه. 👈ادامه در پست بعد
حضرت امام رضا سلام‌الله‌علیه نیز می‌فرمایند: حُرْمَهًْ السَّرِقَهًْ لِمَا فِیهِ مِنْ فَسَادِ الْأَمْوَالِ وَقَتْلِ الْأَنْفُسِ لَوْ کَانَتْ مُبَاحَهًْ وَلِمَا یَأْتِی فِی التَّغَاصُبِ مِنَ الْقَتْلِ وَالتَّنَازُعِ وَالتَّحَاسُدِ وَمَا یَدْعُو إِلَی تَرْکِ التِّجَارَاتِ وَالصِّنَاعَاتِ فِی الْمَکَاسِبِ وَاقْتِنَاءِ الْأَمْوَالِ؛ دلیل اینکه خداوند سرقت را حرام کرد آن است که اگر سرقت مجاز باشد، اموال از بین می‌رود و کشتار انسان‌ها شکل می‌گیرد، و اگر بنا باشد مردم مال یکدیگر را به‌زور بگیرند، کشتار، درگیری، حسدورزی به یکدیگر و چیزهایی دیگر پدید می‌آید که سبب می‌شود مردم تجارت‌ها، صنعت‌ها و جمع‌آوری اموال را رها کنند (عیون اخبار الرضا، ج۲، ص۹۶). خدا به همۀ ما این درک و توفیق رو بده که در مسائلی که دربارۀ اونها هیچ دانشی نداریم، هیچ نظری بیان نکنیم، که قرآن کریم می‌فرماید: وَلَا تَقْفُ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ كُلُّ أُولَئِكَ كَانَ عَنْهُ مَسْئُولًا (إسراء، ۳۶)؛ و از باورها، گفتارها و رفتارهایی که به آنها علم ندارى پیروى نکن؛ زیرا گوش و چشم و دل، از همۀ اینها بازخواست می‌‏شود که آیا آنچه دریافته بودند، علم بود یا شک و تردید به همراه داشت (ترجمه براساس المیزان). اللهم اهدنا الصراط المستقیم واجعل عواقب امورنا خیرا یا حق ✍