eitaa logo
🚩سربازانقلاب| سیدفخرالدین موسوی
18.3هزار دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
2.8هزار ویدیو
274 فایل
🚩 درگاهی برای معرفی #شبکه_نفوذ @fakher56 گروه متصل: https://eitaa.com/joinchat/1366360084C09602dbad0 کانالهای دیگرم: @mostanadsazam @parvandeha @roshana_media
مشاهده در ایتا
دانلود
842.9K
پسامد این لایحه، خیس خوردن گناه در جامعه است... تفکر ...
602.6K
آقا این لایحه که هنوز تصویب نشده که شما این‌قدر شلوغش میکنی!!
🔴 معنی دو قطبی نشدن این است نه کوتاه آمدن در برابر باطل❗️ 🔰 رهبر انقلاب در دیدار روز گذشته با نمایندگان مجلس در مورد واژه "دو قطبی" فرمودند: « معنای دوقطبی اختلاف سلیقه نیست؛ خب اختلاف سلیقه همیشه هست، همیشه بوده. معنای دوقطبی این است که وقتی این اختلاف سلیقه به وجود آمد در هر تصمیمی به جای اینکه به و فکر کنیم، به جایگاه این دسته‌بندی فکر میکنیم؛ دسته‌ی ما این‌جوری میخواهد، پس باید این بشود؛ حالا حق هست یا نیست، مصلحت هست یا نیست، [فرقی نمیکند؛] معنای دوقطبی این است. » https://khl.ink/f/52934 ✍پ.ن: 🔻در چند ماه پس از فتنه، برخی با این بهانه که نباید دو قطبی صورت گیرد، جلوی برخورد و مقابله قاطع با می ایستادند و به مطالبه گران و دغدغه مندان انقلاب حمله می کردند. 🔻به عبارت دیگر، این افراد از کوتاه آمدند و با سکوت و یا حمله خود به انقلابیون کف میدان، به قطب اجازه خودنمایی و قدرت نمایی دادند و آنگاه ادعا می کردند که باید از دو قطبی شدن دوری کرد!!!
نویسنده کتاب «طعمه هتل هیلتون» بنا دارد با محور قرار دادن سیر مذاکرات آمریکا و ایران در سال‌های 64 تا 65 دو هدف را دنبال کند؛ یکی شناخت ماهیت آمریکا و دیگری جریان‌شناسی رفتار مقام‌های جمهوری اسلامی ایران. نقش‌آفرینی و ردیابی مواضع افراد شناخته شدۀ ایرانی نظیر اکبر هاشمی رفسنجانی، محسن کنگرلو، علی هاشمی بهرمانی، فریدون وردی‌نژاد و حسن روحانی از ایران و همچنین رونالد ریگان، رابرت مک فارلین، ویلیام کیسی و الیور نورث از آمریکا جذابیت ماجرا را برای خواننده دوچندان می‌کند. فصل دوم کتاب سال 1364 و سیاست دوگانه آمریکا را در تأمین سلاح در جنگ عراق علیه ایران رمزگشایی می‌کند و با رخداد گروگان‌گیری در لبنان به‌تدریج ماجرای موسوم به ایران گیت را می‌نگارد. در این فصل به‌تفصیل به مذاکرات رودرروی نمایندگان آمریکا و ایران در آلمان، ایران، آمریکا و فرانسه پرداخته و اشخاص ایرانی و آمریکایی دخیل در ماجرا معرفی می‌شوند و در پایان این فصل با سوال دو جامعه آمریکا و ایران از روابط مخفی این دو کشور به پایان می‌رسد. در فصل سوم مواجهه جریان‌های سیاسی در نظام جمهوری اسلامی در قبال ماجرای مک فارلین و سفر هیئت آمریکایی به تهران و همچنین تحلیل و گزارش‌های بین المللی پی گرفته می‌شود. مواضع امام خمینی، رویکرد جریان‌های سیاسی، اشخاص دخیل در ماجرای افشا، و می‌تواند نکات مهمی در چگونگی مدیریت ماجرای خرید و فروش سلاح و مذاکرات محرمانه رابیان کند ‏‪| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
این کتاب بسیار خوبیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش بعضی از مکشفه ها وقتی دوربین، چهرشو میزنه😉 البته بعد از تصویب لایحه جدید 😜 ‏‪| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایتگری یک شهید چند ساعتی قبل از شهادت ... شهید بهروز مرادی چند ساعتی قبل از انقطاع... سخنان شهید بهروز مرادی از همرزمان شهید جهان آرا و سازنده تابلوی معروف" به خرمشهر خوش آمدید جمعیت 36 میلیون نفر " و از مدافعان خرمشهر ، ساعاتی پیش از شهادت: 👈چرا وضعیت شهر این طوری شده ؟ چرا مسئولان بی خیالن ؟ این از وضعیت مواد مخدر و این هم از بی حجابی ... یه خانمی اومد خرمشهر بهش گفتن این چه وضعیه اومدی بیرون ، گفت میخواستید آزاد نکنید شهر مال ماست ! ‏‪| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
26.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما توانســـتیم! 🇮🇷 🔹 نماهنگ قهرمان دریا؛ تصاویری زیبا از بازگشت دریادلان ارتشی از بزرگترین سفر دریایی تاریخ ایران‌زمین ‏‪| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
طنز تلخیست که تبیین مساله حجاب برای بسیار ساده تر است از تبیین همین مساله، برای نظام!!! مردم به خوبی موضوع را دریافته اند و اما امان از فهم بعضی از مسوولین.... یاد حرف آیت الله کعبی افتادم که در جلسه خصوصی با ایشان میگفت، مسوولین خدمت رهبری رسیده اند و از ایشان درخواست کرده بودند که موضوع حجاب و قوانین آن را ملغی کنند و رهبری محکم در جواب فرموده بودند: مساله حجاب خط قرمز ماست... ‏‪| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
انتشارات مهدخت منتشر و تقدیم می کند: واقعه خورشید نویسنده: امیر مسعود نراقی پور «ارتباط» اساسی‌ترین ابزار در نمایش به منظور انتقال پیام به تماشاگران است. اجرا کنندگان تعزیه برای برقراری این ارتباط از عناصر و مولفه‌های گوناگون دیداری، شنیداری و متنی به منظور انتقال پیام درونی حادثه­ كربلا بهره برده­ اند. ترکیب این عناصر به مرور زمان باعث پیدایش یک شیوه نمایشی خاص شده که بدون شناخت فرمول‌های تئاتری معمول در جهان، تمامی مسائل و مشکلات بیان تصویری را با ساده‌ترین عمل و حرکت به شیوه منحصر به خود حل می­ کرد. مضمون تعزیه رویارویی دو نیروی خیروشر، اهورایی و اهریمنی است كه در ظاهر نیروی شر پیروز می‌گردد،ولی پیروزی واقعی و باطنی از آن نیروهای اهورایی و خیر می‌باشد. نمایش مصایب در تعزیه‌خوانی چنان شور و غوغایی در درون مومنان پدید می‌آورد كه رشته­ های پیوندشان را با زندگی دنیوی می‌گسلد و آنان را به فضای قدسی پر رمز و رازی كه تجلی‌گاه روح مقدسان و نیاكان است، می‌برد. با به وجود آمدن زندگی شهری در قرن بیستم و پیدایش هنرهای تصویری و رسانه­ های دیداری مانند سینما و تلویزیون سلیقه مردم این سرزمین تغییر كرده و هنرهای سنتی از جمله تعزیه وادار به عقب‌نشینی شده وبناچار برای بقای خود شكل و محتوای هنری خود را در رسانه، سینما و تئاتر مدرن یافتند تا تعزیه نیز در عصر جدید راه خود را در تلویزیون و سینما جست و جو كند. تعزیه برای راه‌یابی به رسانه­ های جدید به دلیل ویژگی‌های این رسانه­ ها و همچنین تغییر سلایق مخاطبان، نمی­ تواند بدون تغییر و با قابلیت­ های گذشته اجرا شودو...
خواست از هر دو جهانَم شَوَد آسوده خيال پدرم دستِ مرا داد به دستانِ حسين ‏‪| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
2_144140477203391970.mp3
2.8M
خواست از هر دو جهانَم شَوَد آسوده خيال پدرم دستِ مرا داد به دستانِ حسين ‏‪| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
هدایت شده از فرهنگسازی حیا
🌹إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ {۱۱ رعد} 🌹 ❇️ همایش مردمی مطالبه گری 💎 عفاف و حجاب 🛑 با دعوت از سران سه قوه و متولیان فرهنگی 🗓 دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ 🕰 از ساعت ۱۴ الی ۱۸ ⬅️ تهران، میدان بهارستان 🕌 حسینیه سرچشمه ✅ گروه همایش ۵۰۰۰ نفری قرارگاه مردمی مطالبه طرح عفاف و حجاب 🆔 https://eitaa.com/joinchat/152174996C3a3bedf158 ✅ کانال جبهه همت (هسته های مردمی مدیران انقلابی تحول خواه ) : 🆔 https://eitaa.com/jebhehhemmat
▪️اخیراً، جزییات جدیدی از لایحهء حجاب و عفاف منتشر شده. در باب این‌که این پیش نویس قانونی، همه چیز را به دوربین واگذار کرده، و تعامل دینی افراد جامعه را نادیده گرفته -مطابق قرآن و شریعت محمدی، بر مؤمنین واجب دانسته شده که نهی از منکر کنند- قبلاً نوشته‌ام (از اینجا تا اینجا). 🔻اما، بخشی از این قانون که جای تأمل دارد، این است: "هیچ‌کس حق ندارد به‌اسم امر به معروف/نهی از منکر با بانوانی که حجاب شرعی را رعایت نکرده‌اند برخورد فیزیکی کند، تهمت و افترا بزند یا آن‌ها را تهدید کرده و حریم خصوصی‌شان را نقض کند. درصورتی که کسی این کارها را بکند مجازات خواهد شد" ❓چرا این بند نوشته شده؟ ⁉️اساساً حریم خصوصی در محیط عمومی خیابان و معابر چه معنی دارد که عنوان شده کسی حق نقض حریم خصوصی بی‌حجاب‌ها را ندارد؟ 🔴حریم خصوصی مربوط به محیط خصوصی است، نه عرصهء عام اجتماع! ‼️نکتهء دیگر اینکه اشاره به برخورد فیزیکی شده، اما دفاع مشروع آمر به معروف از خود، هیچ جایگاهی در این قانون ندارد. ⁉️وقتی که جماعت بی حجاب، اقدام به ضرب و جرح ناهی از منکر می‌کنند، تکلیف چیست؟ چرا این قانون به صورت برعکس نوشته نشده؟ چرا بیان نشده که هیچ بی حجاب گناهکاری حق برخورد فیزیکی با ناهی از منکر را ندارد؟ 🔻احتمالاً این قانون هم در صورت عملی شدن، مشابه همان قانون غلط مدافع سارق است که در صورت ضرب و جرح سارقی که وارد حریم خصوصی منزل افراد شده، فرد مجبور به پرداخت دیه به دزد است! ⁉️چرا هیچ بحثی ار فحاشی‌های زشت و رکیک بی‌حجاب‌ها در مقابل ناهیان از منکر نیست؟ ⁉️چرا گفته نشده هیچ بی‌حجابی حق فحاشی در برابر نهی از منکر را ندارد و در صورت فحاشی، مجازات خواهد شد؟ ⁉️چرا این قانون به بی حجاب‌ها توجه داشته (یک وقت آب تو دلشون تکون نخوره!). اساساً چرا برای گناهکاری که گناه علنی می‌کند و با گناه خویش، دیگران را هم به گناه می‌اندازد، از واژهء "بانو" استفاده شده؟ ❓این قانون برای حمایت و تقویت تذکر لسانی و ناهی از منکر -که در حال انجام واجب الهی است- چه می‌کند؟ 🔻با لحاظ نمودن این بند می‌توان بهره‌برداری حقوقی بسیاری در دفاع از بی‌حجاب‌ها کرد. 🔻کنترل هوشمند و استفاده از دوربین برای مقابله با گناه بی‌حجابی، چیزی است که جناب رادان آن را از 26 فروردین ماه آغاز نموده، و اثر عملیش در جامعه، چیز چشم‌گیری نبوده. اینکه از قِبَل این کار، چه مقدار به خزانهء دولت واریز شده را نمی‌دانم، اما، ❌مشکلی که با بی حجابی آغاز شد، با گسترش فحشا ادامه دارد. ❌بی حجابی که جمع نشده، بلکه تردد در کوچه‌ها و نواحی شهری هم سخت شده. ❓چرا من نوعی باید هراس داشته باشم که مبادا با رد شدن از فلان پل عابر پیاده یا پارک یا... -در جمهوری اسلامی ایران- به همراه فرزندانم، شاهد صحنه‌های جنسی باشم؟ ⁉️دقیقاً این دوربین‌های مزخرف بی مصرف‌ چه می‌کنند؟ ⭕️و حالا با اعمال این قانون چرند، عملاً می‌خواهند نهی از منکر را سخت‌تر کنند تا همان تعداد اندکی که تذکر لسانی می‌دهند، هم در نهایت با محکوم شدن به نقض حریم خصوصی فرد بی حجاب (وسط خیابان!) سکوت اختیار کنند و ریشهء نهی از منکر در جامعه بخشکد! (اینجا را ببینید) 🔻گویا هدف نهایی این قانون، حذف نهی از منکر لسانی از جامعه است، نه بی حجابی! 📌هیهات که اگر من، به خاطر قوانین غلطی که عملًا حامی گناهکار است، دست از نهی از منکر بردارم! 📌این سخنان امام جامعه را باید دوباره به این قانون نویسان، یادآوری کرد: «مبادا در گوشه و کنار، یا در دستگاه انتظامی یا قضائی، کسانی باشند که راه را جلو آمر به معروف و ناهی از منکر سد کنند! مبادا کسانی باشند که اگر کسی امر به معروف و نهی از منکر کرد، از او حمایت نکنند، بلکه از مجرم حمایت کنند!» آقایان مسوولی که احتمالاً به خاطر اجرای هدف پنجم (برابری جنسیتی) و دهم (کاهش نابرابری) سند توسعهء پایدار 2030 (و احتمالاً به دلایل دیگر) قانون خدا را زیر پا می‌گذارید، پا بر روی خون شهدا می‌گذارید، دل مؤمنین جامعه را می‌شکنید، و عملاً در برابر حق ایستاده‌اید، بدانید که تا زمانی که شما خیانت پیشگان را سر جای‌تان ننشانیم و حدود الهی را به جامعه بازنگردانیم، دست از حمایت از اسلام، شریعت محمدی و نهی از منکر بر نخواهیم داشت، ان‌شاء الله! ‏‪| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مردم نگران نباشید دوستان انقلابی مواظب باشید آب به آسیاب فتنه ی ناکارآمدی دولت نریزیم شک نکنیم که در اقتصاد هم پیروز خواهیم شد فقط صبر و بردباری و استقامت همراه با مطالبه گری 🌺رهبر معظم انقلاب(حفظه‌الله) : در جنگ اقتصادي هم پيروز خواهيم شد. نشر فوری و سراسری حله یا هنوزم ته دلت دچار شک و تردیدی؟! تمام اردوگاه دشمن و تئوریسین‌های دشمن به صدق کلام امام ما مومن شده ولی ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم... 💡کانال جامع نفوذشناسی_تبیین: 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈ما سلاحی داریم که از مشت کارگرتره؟! يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم 💡کانال جامع نفوذشناسی_تبیین: 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽قدرت نظام بایستی جلوی فحشا و فساد را بگیرد‼️ 🔻با شیوع منکرات ، با تظاهر به منکرات باید مقابله کرد ‼️ 🔻اسلام مرتکب منکر را نصیحت می‌کند، هدایت می‌کند، اما حد هم برای او می‌گذارد‼️ 🔻با صرف زبان، با صرف توصیه، نمی‌شود کاری کرد‼️ 🔻قدرت نظام بایستی جلوی فساد و فحشا را بگیرید ‼️ 📆۸۰/۰۵/۱۱ ↙️از این واضحتر نمیشه منطق کسانی که ادعا می‌کنند فقط با کار فرهنگی باید موضوع حجاب را در کشور نهادینه کرد، به دیوار کوبید👌 💡کانال جامع نفوذشناسی_تبیین: 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید
چقدر فاجعه‌بار است سیاستی که امروز در دنیا به وسیله‌ی عوامل قدرتهای ضدّ بشری برای زدودن رایج است؛ واقعاً الان با یک ‌سیاستی، با یک تدبیری، در همه‌ی دنیا دارد کار انجام میگیرد برای اینکه را از بین مردم بردارند. وقتی هم که میخواهند حیا ‌را بردارند، این شُعبی دارد و از راه‌های مختلف و ده‌ها راه وارد میشوند: مسئله‌ی یک مسئله است، مسئله‌ی ‌ یک مسئله است، چیزهایی که تحت عنوان حقوق زن بیان میشود، یکی از این پنجره‌های شیطانی است، ‌‌[همچنین] چیزهایی که در مورد پوشش زن بیان میشود که «آقا چرا مجبور میکنید زنها را به حجاب؟» حرفهایی که حتّی بعضی ‌از افراد ظاهرالصّلاح هم میگویند. مسئله‌ی حیا خیلی مسئله‌ی مهمّی است. دنیا این جور نبوده که امروز هست. حتّی انسان آثار ‌هنری و ادبی اروپایی‌ها را که نگاه میکند، تا ۱۵۰ سال پیش، ۲۰۰ سال پیش مطلقا این خبرها در اروپا نبوده؛ این فساد و این ‌تهتّک و این تهتّر را عمدتاً از وقتی که صهیونیست‌ها و سرمایه‌دارها بر امور اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و اقتصادی کشورهای ‌اروپایی مسلّط شدند، بتدریج رایج کردند؛ انگیزه‌هایی هم دارند، اهدافی دارند که آن داستان خیلی طولانی و مفصّلی است. اسلام ‌نقطه‌ی مقابل این است. حیا برای مرد فضیلت است، برای زن هم فضیلت است و این حیا مظاهری دارد؛ یکی از مظاهرش پوشش ‌ظاهری است؛ یکی از مظاهرش معاشرتها و مکالمات سخنورانه است که انسان در حرف زدن، در اظهار نظر کردن، در تبادل کلمات، ‌حیا را ملاحظه کند. ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ 🎙بیانات در ابتدای درس خارج فقه درباره مسئله «حیا» ‏| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha
آقا شما هی میگی تز این بوده که گناه در جامعه زیاد بشه تا حضرت حجت (عج) بیاد. این حرفها رو از کجا میگی آخه؟! جواب: جواب این ادعا را در این بخش از سخنرانی حضرت امام خمینی (ره)، در مورد مشی فکری انجمن حجتیه جستجو کنید: «يک دسته ديگر هم که تزشان اين است که بگذاريد معصيت زياد بشود تا حضرت صاحب بيايد، حضرت صاحب مگر براي چه مي آيد؟ حضرت صاحب مي آيد معصيت را بردارد. ما معصيت کنيم که او بيايد؟» سخنرانی امام خمینی(ره) 21 تیرماه 1362 ‏| يجاهدون في سبيل الله ولا يخافون لومة لائم | 💡شبکه نفوذ | سیدفخرالدین موسوی 🆔@nofoz_shenasi👈عضو شوید ♦️آرشیو پرونده ها (اینجا) https://eitaa.com/parvandeha