eitaa logo
هفته نامه ۹ دی
14.2هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
748 ویدیو
42 فایل
به کانال هفته‌نامه ۹ دی خوش آمدید. این هفته‌نامه از ۹ دی سال ۸۹ شروع به انتشار کرده است و تا روزی که در توان مدیران آن باشد، از آرمان‌های امامین انقلاب و حقوق مردم دفاع خواهد کرد. راه ارتباط با مدیران نشریه وارسال مطالب از طریق ادمین کانال است: @MeskMesk
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ 🔰 مجلس باید به پذیرش ناخواسته رسمیت اسرائیل از جانب ایران ورود کند 💢رسول بخشی دستجردی، نماینده اصفهان: 🔸براساس بند اول تفاهم نامه، "ایران و آمریکا به‌همراه متحدین خود، از این پس آغازگر هیچ جنگی علیه یکدیگر نیستند." 🔹یعنی ایران، ضمنی و ناخواسته، اسرائیل را به رسمیت شناخته و نمی‌تواند علیه منافع او اقدام کند! 🔸یعنی اگر اسرائیل به عراق حمله کرد، ایران نمی‌تواند به او پاسخ دهد! مجلس باید ورود کند. 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
‌ 🔰عضو کمیسیون صنایع مجلس: دلیلی موجهی برای ادامه تعطیلی مجلس وجود ندارد 💢زینب قیصری نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی: 🔸هیچ دلیل موجهی برای ادامه تعطیلی مجلس شورای اسلامی وجود ندارد و خانه ملت باید با تمام ظرفیت به ایفای وظایف قانونی و نظارتی خود بپردازد. 🔹مجلس شورای اسلامی با دقت، حساسیت و مسئولیت‌پذیری بر هرگونه توافق یا تعهد احتمالی نظارت خواهد کرد و اجازه نخواهد داد حقوق ملت و دستاوردهای کشور وجه‌المصالحه زیاده‌خواهی دشمنان قرار گیرد. 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
‌ 🔰در انتظار تحقق شروط || مروری بر هفت شرط گفته‌شده در تفاهم‌نامه اسلام‌آباد 💢رهبر انقلاب اسلامی: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. (۲۸/خرداد/۱۴۰۵) 1️⃣ خاتمه عملیات نظامی 2️⃣ رفع محاصره دریایی ایران 3️⃣ تثبیت حاکمیت بر تنگه هرمز 4️⃣ تأمین خسارت و بازسازی 5️⃣ لغو جامع تمامی تحریم‌ها 6️⃣ خاتمه موضوعات هسته‌ای 7️⃣ در دسترس قرار گرفتن دارایی‌های مسدود 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
🔰 ۱۰ سال رویافروشی به قیمت ۵۰ برابر شدن نرخ ارز! || چند بار باید از سوراخ بزک‌کنندگان مذاکره گزیده شویم؟! 🔸اختلاف زمانی دو عکس فوق، بیش از ۱۰ سال است. در این مدت، روی ریل مذاکره با آمریکا، نرخ دلار بیش از ۵۰ برابر شد! 🔹دو ماه دیگر که ترامپ همین تعلیق نمایشی تحریم را (اگر راست باشد) کنار گذاشت و سپس جنگ را آغاز کرد؛ دوباره همه‌چیز تقصیر جلیلی و شعار روی موشک‌های سپاه می‌شود! 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
‌ 🔰شراکت بی‌قاعده عمان در حاکمیت بر تنگه هرمز، پای آمریکا را در این تنگه باز کرد || عمان برای نظارت بر تنگه هرمز از آمریکا کمک خواست! 🔸درحالیکه عمان تلاش می‌کند موضع بی‌طرفانه خود را در تنش‌های میان ایران و آمریکا حفظ کند، مسقط برای تقویت توانمندی‌های اطلاعات دریایی و نظارت بر سواحل و آبراه‌های راهبردی خود از واشنگتن درخواست کمک کرده است. این اقدام همزمان با اجرای آتش‌بس ۶۰ روزه در منطقه صورت می‌گیرد. 🔹منابع آگاه اعلام کرده‌اند که دولت عمان  با وجود تأکید بر حفظ بی‌طرفی در تنش‌های جاری میان ایران و امریکا از واشنگتن خواسته است در توسعه ظرفیت‌های اطلاعاتی و نظارتی دریایی این کشور مشارکت کند. 🔸اینگونه آمریکا به بهانه کمک به عمان برای نظارت بر تنگه هرمز وارد منطقه می شود اما در اصل بر این تنگه راهبردی اعمال حاکمیت می کند. 🔹مقامات آمریکایی از جمله ترامپ و معاونش طی روزهای گذشته به حضور آمریکا در تنگه هرمز و اعمال حاکمیت بر این تنگه تاکید کرده بودند. 🔸بنابراین نه تنها آمریکا از منطقه اخراج نشد بلکه در قالب کمک نظارتی به عمان حضور نظامی در تنگه هرمز و اعمال حاکمیت در این تنگه را برای اولین بار در تاریخ به دست آورد. 🔹جالب آنکه اخیرا وزیر خارجه عمان گفته که در دیدار با رئیس مجلس و وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران، بر تعهد به قوانین بین‌المللی و عبور "بدون عوارض" از تنگه هرمز تأکید کرده است! 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
◼️حسین جان! 🚩 «فَلَئِنْ أَخَّرَتْنِي الدُّهُورُ وَعَاقَنِي عَنْ نَصْرِكَ الْمَقْدُورُ… لَأَنْدُبَنَّكَ صَبَاحًا وَمَسَاءً…» 🚩 اگر روزگار مرا از یاری تو بازداشت، آیا از یاری راهت نیز بازداشته است؟ 🚩 این روزها سخن از مذاکره بسیار است و سخن از خونخواهی اندک؛ لبخند دشمن را می‌بینند، اما داغ شهیدان را نه. ◼️ای اباعبدالله! 🚩 ما از کربلا آموخته‌ایم که عزت را نمی‌توان بر میز معامله گذاشت و خون مظلوم را نمی‌توان به بهای وعده‌های دشمن فراموش کرد. ◼️حسین جان! 🚩 مبادا روزی برسد که فریاد «هَلْ مِنْ نَاصِرٍ» تو در هیاهوی مصلحت‌اندیشی‌های ما گم شود. 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
‌ 🔰نماینده مجلس: پزشکیان جان‌های پاک پای لانچر را چند بشکه نفت حساب کرد؟! 💢مهدی کوچک‌زاده، نماینده تهران با انتقاد شدید از سخنان اخیر مسعود پزشکیان در صفحه ویراستی خود نوشت: 🔸آقای رئیس جمهور! جان‌های پاکی که که پای لانچرها قربانی شد تا شما ریاست کنید و منویات لیبرال‌های از خدا بی خبر، برآورده شود، را چند بشکه نفت حساب کردید؟ 🔹ولا تصعر خدک للناس ولا تمش فی الارض مرحـا ان الله لا یحب کل مختال فخور 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
11.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🔘نماینده سابق کنست اسرائیل: ما با ملّت ایران دشمن هستیم و با آن‌ها در حال جنگیم || باید مردم ایران را بمباران کرد و به آن‌ها گرسنگی داد! 💢«موشه فیگلین»، سیاستمدار اسرائیلی نزدیک به نتانیاهو: 🔸این ایران است که نظم نوین جهانی را ترسیم کرد و تغییر بزرگ ژئوپلیتیکی را رقم زد! 🔹آمریکا در برابر ایرانی‌ها شکست خورد و دُمَش را گذاشت روی کولش و عقب‌نشینی کرد؛ ایران اراده خود را تحمیل کرد. 🔸بدون هیچ تردیدی، اگر توازن قوا را در نظر بگیریم، ایرانی‌ها پیروز شده‌اند و من حاضرم روی این موضوع شرط ببندم! 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
‌ 🔰عزت ملی در برابر سویای آمریکایی! || آیا فاجعه «خون‌های آلوده» با «غلات تراریخته آمریکایی» تکرار می‌شود؟! 🔸درحالیکه جریان رسانه‌ای حامی تفاهم‌نامه اسلام‌آباد تلاش می‌کند آن را یک دستاورد تاریخی معرفی کند، اظهارات «جی‌دی ونس»، پرده از ابعاد فاجعه‌بار و تحقیرآمیز این سند بر‌می‌دارد. 🔹سخنان ونس نشان می‌دهد آنچه به نام «آزادسازی دارایی‌ها» به ملت ایران وعده داده شده، در عمل یک سازوکار استعماری و نسخه به‌روزشده همان طرح «نفت در برابر غذا» است که این بار قرار است عزت ملی را به گروگان بگیرد. 🔸ونس با بی‌شرمی تمام، مکانیزم طراحی‌شده را اینگونه تشریح می‌کند: «اگر هر کدام از دارایی‌های مسدود شدهٔ ایران آزاد شود، ما روی آن حق تأیید و نظارت داریم، قطری‌ها هم حق تأیید دارند. سپس آن پول عملاً صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد.» او با وقاحت می‌گوید با این پول قرار است جیب کشاورزان آمریکایی پُر شود. 🔹مشخص نیست این توافق چه نسبتی با پیروزی‌های خیره‌ کننده ایران اسلامی در میدان نبرد دارد؟ آیا خون شهیدان میدان، باید پای میز مذاکره با وعده «سویای آمریکایی» معامله شود؟ آقایان مذاکره‌کننده با چه منطقی پذیرفته‌اند که حق حاکمیت ملی بر دارایی‌های خود را به «حق وتو» و «نظارت» آمریکا و واسطه‌ها واگذار کنند؟ 🔸این مدل تحقیرآمیز، حافظه تاریخی ملت ایران را به یاد یک خیانت تلخ دیگر می‌اندازد: پرونده خون‌های آلوده. در دهه شصت، اعتماد به شرکت‌های فرانسوی باعث شد فاکتورهای انعقادی آلوده به ویروس HIV وارد کشور شده و جان هزاران بیمار هموفیلی را به خطر بیاندازد. 🔹این سابقه‌ سیاه غرب در حوزه سلامت، به قدری روشن است که رهبر شهید انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در دی ماه ۹۹، با یک فرمان قاطع، ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی را به کشور ممنوع اعلام کردند. 🔸ایشان با اشاره به بی‌اعتمادی مطلق به دشمن، فرمودند: «آمریکایی‌ها اگر توانسته بودند واکسن تولید کنند این افتضاح کرونایی در کشورشان به‌وجود نمی‌آمد. اساساً به آنها اعتمادی نیست و گاهی این واکسن‌ها را برای آزمایش بر روی ملت‌ها است.» 🔹ایشان همچنین با یادآوری خیانت پیشین، افزودند: «با سابقه‌ای که فرانسوی‌ها در قضیه خون‌های آلوده دارند، به آنها هم خوش‌بین نیستم.» 🔸خوش‌بینی ‌مسئولان به غرب در آن زمان سلامت مردم را نشانه گرفت و امروز، ساده‌اندیشی در برابر آمریکا، امنیت غذایی و عزت ملی را هدف گرفته است. آیا قرار است فاجعه «خون‌های آلوده فرانسوی» این بار در قالب «غذای آمریکایی» تکرار شود؟ 🔹اینکه دشمن پس از شکست در میدان جنگ، به دنبال تحمیل چنین شرایط ذلت‌باری پشت میز مذاکره است، عجیب نیست. عجیب آن است که عده‌ای در داخل، این سند وابستگی و تحقیر را به عنوان «پیروزی» و «فرصت» جا می‌زنند. 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
هفته نامه ۹ دی
‌ 🔰عزت ملی در برابر سویای آمریکایی! || آیا فاجعه «خون‌های آلوده» با «غلات تراریخته آمریکایی» تکرار م
‌ 🔰رهبر شهید انقلاب: از وارد کردن هرگونه کالای مصرفی از آمریکا جدّاً پرهیز شود 🔸امام شهید، ۲۹ مهر ۱۳۹۴ در نامه ای به رئیس جمهور وقت الزامات ۹ گانه در اجرای برجام را بیان کردند. یکی از مواردی که رهبر شهید انقلاب دولت را از آن نهی کردند واردات هرگونه کالای مصرفی از آمریکا بود: ♦️"مراقبت فرمایید که وضعیّت پس از برداشته شدن تحریم‌ها، به واردات بی‌رویّه نینجامد، و بخصوص از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جدّاً پرهیز شود." 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
هفته نامه ۹ دی
‌ 🔰عزت ملی در برابر سویای آمریکایی! || آیا فاجعه «خون‌های آلوده» با «غلات تراریخته آمریکایی» تکرار م
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🔘دارایی‌های بلوکه‌شده ایران آزاد نشده‌اند || قطر فعلاً از جیب خود برای خرید محصولات کشاورزی آمریکایی، فقط تنخواه می‌دهد! 💢مهدی خانعلی‌زاده، استاد دانشگاه: 🔸براساس توافق فعلی میان ایران و قطر، دوحه تنها مبلغ محدودی را به‌صورت تنخواه در اختیار ایران قرار می‌دهد تا صرف خرید کالاهای ضروری شود. 🔹ادامه این روند منوط به آن است که آمریکا به قطر اجازه دسترسی به بخشی از دارایی‌های مسدود شده ایران را بدهد تا منابع پرداختی خود را جایگزین کند. 🔸تا این لحظه هیچ توافق یا مجوزی از سوی آمریکا برای دسترسی قطر به این دارایی‌ها صادر نشده است. 🔹حتی در صورت صدور چنین مجوزی، طبق اظهارات مقامات آمریکایی، این منابع صرفاً برای خرید برخی کالاهای مشخص از جمله محصولات کشاورزی آمریکا قابل استفاده خواهد بود و مدیریت آزادانه این منابع در اختیار ایران قرار نخواهد گرفت! 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday
‌ 🔰وقتی با یک تیم رسانه‌ای لوس اما کودن و پولدار طرف هستید!اختصاصی "۹ دی" || بعداز انتشار تصاویر مسدود بودن سامانه نمایندگان برای ثبت بیانیه و استیضاح توسط نمایندگان تهران(اینجا) که درنوع خود پس از بستن چهارماهه مجلس، اقدامی عجیب و در راستای تفسیر می‌شود، یکی از رسانه‌‌‌های اقماری رئیس مجلس، انتشار گسترده این خبر در رسانه‌ها را نشانه پولپاشی عنوان کرد.(اینجا) ◼️گفت کافر همه را به کیش خود پندارد! وقتی دائما درحال گرفتن پروژه و سفارش پروژه رسانه‌ای هستید، چنین تصوری از بازتاب یک خبر مهم، چیز عجیبی نیست. این رسانه کودن، بدون تکذیب این خبر (که البته به دلیل استنادات قابل تکذیب هم نبود) تنها به بازتاب آن اشاره کرد که این کار ازنظر منطقی به معنای پذیرفتن اصل خبر بود. بااین وجود این رسانه که از ضریب هوشی پایینی برخوردار است، درمطلب جدیدی ادعا کرد ما کجا نوشته‌ایم که بسته بودن سامانه را پذیرفته‌ایم! ◽️معمولا رسانه‌هایی که فقط با ارتزاق منابع بی‌پایان مالی وصل به ... حمایت می‌شوند، مثل بچه‌های لوس و نونوری هستند که بدیهیات را نمی‌فهمند. کانال مذکور در ادامه، یادگاری دیگری از کودن بودن را برجای گذاشت وضمن عقب‌نشینی از ادعای قبلی‌اش نوشت: برفرض پولپاشی نکردید، چرا اخباری منتشر می‌کنید که مورد استقبال اپوزیسیون و دشمنان ولایت قرار بگیرد؟ ◼️یکی باید به این بچه پولدارِ کودنِ لوس بگوید: مشکل از رسایی نیست که مشت شما را بازکرده، مشکل از شماست؛ چرا کودتای پارلمانی می‌کنید که خبرش برای رسانه‌های معاند جذابیت دارد. 🇮🇷 هفته‌نامه «۹ دی» را به دوستانتان معرفی کنید: 🇮🇷 @noheday