eitaa logo
نوکری
2.5هزار دنبال‌کننده
963 عکس
632 ویدیو
6 فایل
نوکری شغل شریفی ست بشرط آنکه _ارباب حسین بن علی باشد وبس ابوفاطمه #هادی_خادم_حسینی
مشاهده در ایتا
دانلود
✍️ پیام تسلیت حضرت آیت‌الله سیّدمجتبیٰ حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در پی شهادت دکتر علی لاریجانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، فرزند و بعضی از همکاران ایشان 📝بسم الله الرّحمن الرّحیم ولاتَحسبَنَّ الّذینَ قُتِلوا فی سبیلِ‌اللهِ اَمواتاً بَل اَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون 🌷با کمال تأسف خبر دردناک شهادت آقای دکتر علی لاریجانی دبیر شورایعالی امنیت ملی و نماینده رهبری در آن شورا، و فرزند برومند و بعضی همکاران ایشان را دریافت کردم. ایشان فردی عالم، دوراندیش، هوشمند، متعهد و دارای تجاربی متنوع در عرصه‌های گوناگون سیاسی، نظامی، امنیتی، فرهنگی و مدیریتی بودند. قریب پنج دهه نقش‌آفرینی در لایه‌های مختلف نظام اسلامی، از ایشان چهره‌ای ممتاز ساخته بود. ▫️بی‌شک ترور چنین شخصیتی نشان از میزان اهمیت او و بُغض دشمنان اسلام نسبت به او دارد. اسلام‌ستیزان بدانند ریختن این خونها به‌ پای درخت تناور نظام اسلامی صرفاً آن را قویتر میسازد و البته هر خونی، خون‌بهائی دارد که قاتلین جنایتکار شهیدان باید بزودی آن را بپردازند. اینجانب این ضایعه را خدمت همسر گرامی و سائر فرزندان آن بزرگوار و همچنین سائر وابستگان علی‌الخصوص جناب آیت‌الله آملی لاریجانی صمیمانه تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن سفرکردگان از درگاه حضرت حق جلَّ‌وعلا، عُلوّ درجاتشان را خواستارم. سیّدمجتبیٰ حسینی خامنه‌ای ۲۶/اسفند/۱۴۰۴ 🔗 farsi.khamenei.ir/news-content?id=62804 📲 @rahbar_enghelab_ir
|🔰مراسم تشییع پیکر مطهر دکتر شهید علی لاریجانی و فرزند شهیدش در شهر مقدس قم 📅| ۲۸ اسفندماه ساعت ۱۵ قم ، میدان جانبازان به سمت حرم مطهر حضرت معصومه علیها السلام 🇮🇷 اینجــــا 👇 🌿|@merajqom
📣 "سید علی، علی الدنیا بعدک العفا" 🔹 پاشو بابا، پاشو بچه هات با هم رفیق شدن، دیگه حوصله دعواهای بی خاصیت انتخاباتی رو ندارن، پاشو ببین روز قدسمون شلوغتر شده، مردم سنگ که هیچی موشک هم از آسمون بریزه الله اکبرشون ترک نمیشه، مگه همینها رو نمیخواستی، پاشو دیگه کسی به مسوولین جمهوری اسلامی بی احترامی نمیکنه، کسی بی اعتمادی به فرمانده ها نمیکنه، پاشو ببین بچه های شهدا میرن تو خیابون ایست و بازرسی، میگن گریه برای بعد جنگ، پاشو نگاه کن دیگه کسی از مذاکره با آمریکا حرف نمیزنه،دیگه کسی جرات حرف زدن از عقلانیت خالی از ایمان خالی از جهاد نداره، دیگه کسی به آمریکا و غرب امید نبسته، پاشو بگو که باز هم له شدن، پاشو باز هم بگو بیچارشون کردیم. پاشو امسال با دانشجوها جلسه نگذاشتی، دلشون برات تنگ شده، برای توصیه کردنت به تقوا برای سخن گفتنت از راهی که اومدیم از راهی که باید بریم، اصلا برای شوخیهات، برای او چشمهای پر محبتت، پاشو حضور در صحنه رو ببین، صبح تا شب، شب تا صبح، همه هستند. خسته هم نمیشن. بابای با مرامم، کجا رفتی، حالا کی برامون قرآن تفسیر کنه؟ کی برامون از نهج البلاغه و صحیفه بگه؟ هیچکس مثل تو بلد نیست نه تو قم نه تو نجف نه هیچ جا. تو بگو توحید یعنی نفی عبودیت غیر خدا، نه در زبان بلکه با همه وجود، در اندازه یک امت. فدای دست مجروحت که مثل دست شکسته مادرمون حضرت زهرا س و دست قلم شده اباالفضل العباس س ما رو یاد نصرت اماممون میانداخت. خودش مفسر قرآن بود. خودش آیه قرآن بود. راستی دست مجروحت خوب شد؟ جسم ضعیفت آروم گرفت؟ خدا وکیلی امام رو دیدی؟ توی بغلش آروم گرفتی؟ حتما یاد ما هم هستی دیگه نه؟ بگو یه مشت پسرهام بودن انگیزشون فقط لبخند ما دو تا بود. بگو جوونیشون رو گذاشتن تا فقط کمی دل ما دو تا رو آروم کنن. آقا جان! جمال پسرت رو عشقه، گفت ایران عمار شده، آیه بزرگتر خدا شده، گفت بعیده حالا حالاها کسی شما رو بشناسه، اما میگفت دستت بازتر شده برای نزدیک کردن این مردم به اهل بیت به ابی عبدالله ع، آقای قاریم، آقای مفسرم، آقای دانشمندم، آقای جهادیم، اینجا بچه ها دائم میگن "سید علی، علی الدنیا بعدک العفا" بعد تو حوصله زندگی نداریم، هیچ چیزی برامون مزه و طعم نداره. فقط داریم تمرین میکنیم عزاداری کردن رو، تا شبیه عزاداری کردنهای تو بشه، مثل بعد امام که مسوولیت بزرگی رو برداشتی، بعد حاج قاسم که یوم الله به پا کردی، بعد سید حسن نصرالله که با نخبه ها جلسه گرفتی، با عموم مردم نماز جمعه سخن گفتی، گفتی عزاداری ما پر از مسوولیته، باید این راه رو بریم، این راه مهمتر از همه است از جان همه، ولی آقا جان خیلی سخته، کاش زودتر ظهور بشه، برگردی، جلوی صاحب الزمان عج ماها بدویم بغلت کنیم بگوییم ما بچه های این آقاییم ما رو ایشون تربیت کرده برای شما، به خدا دیگه چفیه نمیخوایم، انگشتر نمیخوایم، هیچی نمیخوایم فقط خودت رو میخوایم. برگرد داریم از خجالت آب میشیم. چرا برات کم گذاشتیم، چرا مظلوم و تنهات گذاشتیم، چرا .. بابا بلند شو ، داریم دق میکنیم، به خاطر این بسیجی ها که شبها میان کف خیابون، به خاطر پاسدارهای پای لانچرها، به خاطر این مدیرها و مسوولین شجاع و با کفایت که پای کار محکم ایستادن و همه را مبهوت کردن، به خاطر خبرگان شجاع و با درایت، لاریجانی خوش سخن، قالیباف مجاهد، اژه ای شجاع، پزشکیان باصفا، سردارهای قدرتمند، فرمانده های بی مانند، به خاطر سربازهای گمنام روی دریا، برگرد اصلا به خاطر دخترها و پسرهایی که جیغ میزدند و میگفتند ما رو ببخش، به خاطر اون خواننده ای که فحش خورد اما حسبی الله خواند، به خاطر اون مداحهایی که هر شب کف خیابون رجز میخونن، به خاطر ایران که با شهادت تو یک پارچه انقلاب شده، قیام شده، حضور شده، ظهور شده... ✍️ حجت الاسلام علی مهدیان 🏷 |
🔴 جزئیات هدف‌قرارگرفتن جنگندۀ F35 آمریکایی 🔹سی‌ان‌ان: به‌گفتۀ ۲ منبع آگاه، یک جنگنده F-35 آمریکایی پس از آنکه مورد اصابت نیروهای ایرانی قرار گرفت، در یک پایگاه هوایی آمریکا در خاورمیانه فرود اضطراری کرد. 🔹سخنگوی سنتکام، اعلام کرد که این جنگنده پنهان‌کار نسل پنجم در حال انجام یک «مأموریت رزمی بر فراز ایران» بود که مجبور به فرود اضطراری شد. 🔹هاوکینز گفته جنگنده به زمین نشسته و حادثه در دست بررسی است. @Farsna
داره تاریخ مصرفش تموم میشه خدای کربلای پنج و شلچمه مادرشهدا کمکمون کن
اگر بند بند استخوانهایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتشمان بسوزانند، اگر زن و فرزندان و هستی‌مان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت برند هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نمی‌کنیم. امام خمینی، 29 تیر 1367 @nookaari
نوکری
اگر بند بند استخوانهایمان را جدا سازند، اگر سرمان را بالای دار برند، اگر زنده زنده در شعله‌های آتشما
میدان تا روز انتقام پر از قدم رزمنده هاست یک وجب از شهر رو به عبری های فارسی زبون نمیدیم برای ملت ایران پهلوی چی ها همون کفن پوشای اسرائیلی هستند ...