6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥حاجی میرزایی، رئیس دفتر رئیس جمهور: کسی بدنبال سازش نیست
.
.
.
ممنونم از مسئولینی که بهمون ارامش میدن
کاش یه جوری از این دو سه نفر خصوصا ر ظ آ جدا میشدیم
همه باهم راحت میشدیم
.
.
پ ن :
بعدا بزرگ شدی بهت توضیح میدم 🫵
30M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 آنها شب دوم حتی در را باز نکردند!
🔸 برتری بصیرت مردم از امت های پیشین..
🎙 استاد عابدینی
💠 سلسله مباحث
🇮🇷 #میداندارانخیابان
6⃣ قسمتششم
🎧 صوت کامل جلسه
✅ ادامه دارد..
@nookaari
هدایت شده از خبرهای فوری / مهم🔖
20.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رجز خوانی تکاوران فراجا در مکان اصابت هواپیماهای دشمن
✅ @Khabar_Fouri
29.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 حاضر باشیم پایشان را هم بشوریم!
🔸 وظیفه تریبون داران در قبال مردم..
🎙 استاد عابدینی
💠 سلسله مباحث
🇮🇷 #میداندارانخیابان
7⃣ قسمتهفتم
🎧 صوت کامل جلسه
@nookaari
اجتماع محکومیت حمله تروریستی به منازل مسکونی شهرکولایت قم و بزرگداشت 9 شهید این حادثه
امشب ساعت 20:30
شهرک ولایت مقابل بوستان ولایت
نوکری
هم وقتی اولتیماتوم میداد دروغ میگفت هم الان داره دروغ میگه مثل🐶 امام قضیه ی شیر رو میفرمود که نعر
هنوز داره دروغ میگه
همش بازیه
@nookaari
بنظرم چیزایی که میتونه مارو آروم مون کنه ایناست
۱ - مطمئن بشیم امام مون به این مذاکره راضیه نه اینکه تحمیلی در کار هست
(چون مردم معجزه وار از دفاع حمایت کردند پس مطمئن باشید ولی جامعه به اندازه ی کافی برای ادامه جنگ دلیل و حمایت مردمی داشته )
۲- تضمینی داشته باشیم که اگر موارد مورد نظر رهبری در آتش بس لحاظ و رعایت نشد به میدان مبارزه مثل قبل برگردیم و بلای برجام بسرمان نیاید
.
.
.
اگر این دو مورد درست باشه ایجاد و ترویج حس سرشکستگی و عقب نشینی الکی به مردم یک خیانت بزرگ به قیام مردمه
پ ن ۲ :
بنظر من الان یکی از نقشه های دشمن میتونه اجرا کنه و بگه اتش بس رو نقض نکرده شورش خیابانیه ،
اگه انجام بشه امریکا میگه مردم خودشونن و هی ادعا کنه بما ربطی نداره ، توجه داشته باشید نیروهای امنیتی و نظامی هم شاید خسته باشند و ...
.
.
.
الان روزای سخت انقلابه
الان باید محکم و پر رنگ تو میدون باشیم
وقتی موشک میخورد تو اسرائیل و امارات و کویت و عربستان خوشحال بودن که هنر نیست
الان باید مواظب زحمات همه ی عمر رهبری مون در حفظ و عزت این انقلاب
باشکوه باشیم
.
.
عزاداران رهبر معظم و امام شهید
بسم الله
@nookaari
یه نکته ای هم بذهنم میاد اونم اینه
همونطور که خیلی از غیور مردان میدان میفرمایند نباید حزب الله لبنان وانصارالله یمن و حشد الشعبی عراق تنها بمونن
نباااااید ... و این جمله واجبه
لطفا توجه داشته باشیم که این نکته تو متن آتش بس هست
و جالبتر اینکه آمریکا نباید آرایش نظامی منطقه ای داشته باشه
و این نکته یعنی تنهایی اسرائیل و تضعیف صهیونیست ...
هدایت شده از استاد عابدینی
استاد عابدینیقرارگاه-۱۹ فروردین.mp3
زمان:
حجم:
6.7M
#صوت
🇮🇷 اتحاد مقدس در جبهه دیپلماسی؛ از جنگ روایتها تا سلاحِ دعا
🎙 استاد محمدرضا عابدینی
◽️ حماسه ۴۰ شبیِ حضور مردم در خیابانها، دشمن را در عرصه نظامی به شکست کشاند
◽️ جنگ تمام نشده است؛ امروز میدان نبرد به جنگ روایتها و عرصه دیپلماسی منتقل شده است
◽️ آتشبس صرفاً پایان شلیکها نیست، بلکه مرحلهای لغزانتر و حساستر در میدان دیپلماسی است
◽️ ده شرط مقتدرانه ایران محور مذاکرات است؛ امروز ما هستیم که دستور کار را تعیین میکنیم
◽️ این «اتحاد مقدس» بین مردم و رهبری باید آشکارا به چشم دشمن بیاید
◽️ همانطور که از رزمندگان حمایت کردیم، باید با رصد و مطالبهگری پشتیبان دیپلماتهای مقتدرمان باشیم
◽️ در این میدان، قویترین سلاح ما دعاست؛ از استغاثه، اشک و توسل به امام زمان(عج) غافل نشویم
📍 ویژهبرنامه قرارگاه، بخش اول
📆 ۱۹ فروردین ۱۴۰۵
✅ مرکزتنظیمونشرآثاراستادعابدینی
🌐 TAMHIS.IR | @Abedini