eitaa logo
نوکری
2.5هزار دنبال‌کننده
964 عکس
632 ویدیو
6 فایل
نوکری شغل شریفی ست بشرط آنکه _ارباب حسین بن علی باشد وبس ابوفاطمه #هادی_خادم_حسینی
مشاهده در ایتا
دانلود
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥حاجی میرزایی، رئیس دفتر رئیس جمهور: کسی بدنبال سازش نیست . . . ممنونم از مسئولینی که بهمون ارامش میدن کاش یه جوری از این دو سه نفر خصوصا ر ظ آ جدا میشدیم همه باهم راحت میشدیم . . پ ن : بعدا بزرگ شدی بهت توضیح میدم 🫵
30M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 آنها شب دوم حتی در را باز نکردند! 🔸 برتری بصیرت مردم از امت های پیشین.. 🎙 استاد عابدینی 💠 سلسله مباحث 🇮🇷 6⃣ قسمت‌ششم 🎧 صوت کامل جلسه ✅ ادامه دارد.. @nookaari
هدایت شده از خبرهای فوری / مهم🔖
20.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رجز خوانی تکاوران فراجا در مکان اصابت هواپیماهای دشمن ✅ @Khabar_Fouri
29.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 حاضر باشیم پایشان را هم بشوریم! 🔸 وظیفه تریبون داران در قبال مردم.. 🎙 استاد عابدینی 💠 سلسله مباحث 🇮🇷 7⃣ قسمت‌هفتم 🎧 صوت‌ کامل‌ جلسه @nookaari
اجتماع محکومیت حمله تروریستی به منازل مسکونی شهرک‌ولایت قم و بزرگداشت 9 شهید این حادثه امشب ساعت 20:30 شهرک ولایت مقابل بوستان ولایت
حوصله تایپ ندارم ببخشید صوت میفرستم نصفه شبم هست ببخشید
بنظرم چیزایی که میتونه مارو آروم مون کنه ایناست ۱ - مطمئن بشیم امام مون به این مذاکره راضیه نه اینکه تحمیلی در کار هست (چون مردم معجزه وار از دفاع حمایت کردند پس مطمئن باشید ولی جامعه به اندازه ی کافی برای ادامه جنگ دلیل و حمایت مردمی داشته ) ۲- تضمینی داشته باشیم که اگر موارد مورد نظر رهبری در آتش بس لحاظ و رعایت نشد به میدان مبارزه مثل قبل برگردیم و بلای برجام بسرمان نیاید . . . اگر این دو مورد درست باشه ایجاد و ترویج حس سرشکستگی و عقب نشینی الکی به مردم یک خیانت بزرگ به قیام مردمه پ ن ۲ : بنظر من الان یکی از نقشه های دشمن میتونه اجرا کنه و بگه اتش بس رو نقض نکرده شورش خیابانیه ، اگه انجام بشه امریکا میگه مردم خودشونن و هی ادعا کنه بما ربطی نداره ، توجه داشته باشید نیروهای امنیتی و نظامی هم شاید خسته باشند و ... . . ‌. الان روزای سخت انقلابه الان باید محکم و پر رنگ تو میدون باشیم وقتی موشک میخورد تو اسرائیل و امارات و کویت و عربستان خوشحال بودن که هنر نیست الان باید مواظب زحمات همه ی عمر رهبری مون در حفظ و عزت این انقلاب باشکوه باشیم . . عزاداران رهبر معظم و امام شهید بسم الله @nookaari
یه نکته ای هم بذهنم میاد اونم اینه همونطور که خیلی از غیور مردان میدان میفرمایند نباید حزب الله لبنان وانصارالله یمن و حشد الشعبی عراق تنها بمونن نباااااید ... و این جمله واجبه لطفا توجه داشته باشیم که این نکته تو متن آتش بس هست و جالبتر اینکه آمریکا نباید آرایش نظامی منطقه ای داشته باشه و این نکته یعنی تنهایی اسرائیل و تضعیف صهیونیست ...
هدایت شده از استاد عابدینی
استاد عابدینیقرارگاه-۱۹ فروردین.mp3
زمان: حجم: 6.7M
🇮🇷 اتحاد مقدس در جبهه دیپلماسی؛ از جنگ روایت‌ها تا سلاحِ دعا 🎙 استاد محمدرضا عابدینی ◽️ حماسه ۴۰ شبیِ حضور مردم در خیابان‌ها، دشمن را در عرصه نظامی به شکست کشاند ◽️ جنگ تمام نشده است؛ امروز میدان نبرد به جنگ روایت‌ها و عرصه دیپلماسی منتقل شده است ◽️ آتش‌بس صرفاً پایان شلیک‌ها نیست، بلکه مرحله‌ای لغزان‌تر و حساس‌تر در میدان دیپلماسی است ◽️ ده شرط مقتدرانه ایران محور مذاکرات است؛ امروز ما هستیم که دستور کار را تعیین می‌کنیم ◽️ این «اتحاد مقدس» بین مردم و رهبری باید آشکارا به چشم دشمن بیاید ◽️ همان‌طور که از رزمندگان حمایت کردیم، باید با رصد و مطالبه‌گری پشتیبان دیپلمات‌های مقتدرمان باشیم ◽️ در این میدان، قوی‌ترین سلاح ما دعاست؛ از استغاثه، اشک و توسل به امام زمان(عج) غافل نشویم 📍 ویژه‌برنامه قرارگاه، بخش اول 📆 ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ ✅ مرکزتنظیم‌ونشرآثاراستادعابدینی 🌐 TAMHIS.IR | @Abedini