eitaa logo
نوکری
2.5هزار دنبال‌کننده
964 عکس
632 ویدیو
6 فایل
نوکری شغل شریفی ست بشرط آنکه _ارباب حسین بن علی باشد وبس ابوفاطمه #هادی_خادم_حسینی
مشاهده در ایتا
دانلود
بنظرم چیزایی که میتونه مارو آروم مون کنه ایناست ۱ - مطمئن بشیم امام مون به این مذاکره راضیه نه اینکه تحمیلی در کار هست (چون مردم معجزه وار از دفاع حمایت کردند پس مطمئن باشید ولی جامعه به اندازه ی کافی برای ادامه جنگ دلیل و حمایت مردمی داشته ) ۲- تضمینی داشته باشیم که اگر موارد مورد نظر رهبری در آتش بس لحاظ و رعایت نشد به میدان مبارزه مثل قبل برگردیم و بلای برجام بسرمان نیاید . . . اگر این دو مورد درست باشه ایجاد و ترویج حس سرشکستگی و عقب نشینی الکی به مردم یک خیانت بزرگ به قیام مردمه پ ن ۲ : بنظر من الان یکی از نقشه های دشمن میتونه اجرا کنه و بگه اتش بس رو نقض نکرده شورش خیابانیه ، اگه انجام بشه امریکا میگه مردم خودشونن و هی ادعا کنه بما ربطی نداره ، توجه داشته باشید نیروهای امنیتی و نظامی هم شاید خسته باشند و ... . . ‌. الان روزای سخت انقلابه الان باید محکم و پر رنگ تو میدون باشیم وقتی موشک میخورد تو اسرائیل و امارات و کویت و عربستان خوشحال بودن که هنر نیست الان باید مواظب زحمات همه ی عمر رهبری مون در حفظ و عزت این انقلاب باشکوه باشیم . . عزاداران رهبر معظم و امام شهید بسم الله @nookaari
یه نکته ای هم بذهنم میاد اونم اینه همونطور که خیلی از غیور مردان میدان میفرمایند نباید حزب الله لبنان وانصارالله یمن و حشد الشعبی عراق تنها بمونن نباااااید ... و این جمله واجبه لطفا توجه داشته باشیم که این نکته تو متن آتش بس هست و جالبتر اینکه آمریکا نباید آرایش نظامی منطقه ای داشته باشه و این نکته یعنی تنهایی اسرائیل و تضعیف صهیونیست ...
هدایت شده از استاد عابدینی
استاد عابدینیقرارگاه-۱۹ فروردین.mp3
زمان: حجم: 6.7M
🇮🇷 اتحاد مقدس در جبهه دیپلماسی؛ از جنگ روایت‌ها تا سلاحِ دعا 🎙 استاد محمدرضا عابدینی ◽️ حماسه ۴۰ شبیِ حضور مردم در خیابان‌ها، دشمن را در عرصه نظامی به شکست کشاند ◽️ جنگ تمام نشده است؛ امروز میدان نبرد به جنگ روایت‌ها و عرصه دیپلماسی منتقل شده است ◽️ آتش‌بس صرفاً پایان شلیک‌ها نیست، بلکه مرحله‌ای لغزان‌تر و حساس‌تر در میدان دیپلماسی است ◽️ ده شرط مقتدرانه ایران محور مذاکرات است؛ امروز ما هستیم که دستور کار را تعیین می‌کنیم ◽️ این «اتحاد مقدس» بین مردم و رهبری باید آشکارا به چشم دشمن بیاید ◽️ همان‌طور که از رزمندگان حمایت کردیم، باید با رصد و مطالبه‌گری پشتیبان دیپلمات‌های مقتدرمان باشیم ◽️ در این میدان، قوی‌ترین سلاح ما دعاست؛ از استغاثه، اشک و توسل به امام زمان(عج) غافل نشویم 📍 ویژه‌برنامه قرارگاه، بخش اول 📆 ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ ✅ مرکزتنظیم‌ونشرآثاراستادعابدینی 🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
هدایت شده از شیخ غلامعلي بدرلو
در جنگ احزاب لشکر کفر، با محوریت و تشویق یهود اومدن سمت مدینه ۱۰ هزار نفر در حالیکه سپاه اسلام ۳ هزار نفر بیشتر نبود یکی از قبایل یهود یعنی یهود بنی قریظه هنوز در مدینه بود و دشمن بیرونی امید بسته بود به فتنه و شورش داخلی در مدینه توسط همین جریان با اخراج یهود بنی قینقاع از مدینه توسط پیامبر به جهت پیمان شکنی، جنگ های متعدد از ابتدای هجرت به مدینه و اعمال محدودیت برای مسلمین در راستای ارتباط با سایر قبایل از جانب مشرکین، شرایط اقتصادی مسلمین مدینه چنان مساعد نبود دشمنان اسلام، کار پیامبر رو تموم شده میدونستن... ولی با حفر خندق...معطلی سپاه شرک پشت خندق...جنگ برای کفار فرسایشی شد...هزینه جنگ و ماندگاریشون بالا رفت...تاب‌آوریشون کاهش پیدا کرد... با تدبیر پیامبر و نحوه جانمایی زن و بچه مردم در برخی قلعه‌های مدینه و هوشیاری مردم، فتنه داخلی مدینه خنثی شد... مردم هم پشت پیامبر رو خالی نکردن...استقامت کردن... رشادت حضرت امیر علیه السلام روحیه لشکر دشمن رو از بین برد و قوت قلب مؤمنین شد... نصرت الهی نازل شد و طوفان شن، اردوگاه سپاه کفر رو بهم ریخت... بعد ۲۵ روز بدون دست‌آورد سپاه کفر برگشت... این تولید قدرت و بازدارندگی که ایجاد شد، در صلح حدیبیه پیامبر دست پیامبر رو پر کرد تا حضرت از موضع قدرت مذاکره کنه...و شروطی رو قرار بده که علی القاعده قریش به جهت ماهیتش اونا رو نقض می‌کرد...و قریش هم نقض کرد و پیامبر، بهانه حمله به مکه رو پیدا کرد...این شد مقدمه فتح مکه...بدون جنگ، مکه فتح شد... سوره فتح برای صلح حدیبیه است... ان شاء اللّه‌... ما به دشمن اعتماد نداریم... باید اهرم فشار بالا سرشون باشه...او خودخواسته عقب نشینی نمی‌کنه...باید مجبور به عقب نشینی بشه... و دشمن تا اینجا به اهدافش نرسیده قطعاً... وظیفه ما هم فعلاً اینه کف خیابون باشیم به دستور فرمانده... طبق کلام فرماندهی هنوز قراردادی امضاء نشده... لذا ذوق‌زدگی زودهنگام ممنوع... تنگه رو رها نکنیم...تا معلوم شدن نتیجه قطعی و نهایی... گوش به فرمان فرمانده باشیم... دعاء و استغاثه فراموش نشه...
دسته عزای چهلم امام شهید (رحمه‌الله) 🏴 باحضور هیئات مذهبی استان قم ▪️بانوای: 🔸پنجشنبه ۲۰ فروردین ، ازساعت ۱۵ 📌حرکت از گلزارشهدا، آستان مقدس حضرت علی بن جعفر(علیهما السلام) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلامﷲعلیها) هیئت‌یازینب سلامﷲعلیها @yazeinaba_ir
هدایت شده از نوکری
بسم الله القاسم الجبارین وما رمیت اذ رمیت ولکن الله رمی الهی میدانیم که قادر مطلق تویی میدانیم که همه امور دردست توست پرودگارا دشمنان خودت را به دست ما مجازات کن شهید طهرانی مقدم @nookaari
هدایت شده از خبرگزاری فارس
توقف عبور نفتکش‌ها از تنگه هرمز بعد حمله اسرائیل به لبنان 🔹همزمان با حملات اسرائیل به لبنان، عبور نفتکش‌ها از تنگه هرمز متوقف شده است. 🔸صبح امروز پس از پذیرش شروط ایران توسط ترامپ و شکل‌گیری آتش‌بس، ۲ نفتکش با کسب اجازه از ایران، امکان عبور ایمن از تنگه هرمز را یافتند. @Farsna - Link
هدایت شده از خبرقم (قم‌نا)
🔰 مردم قم امشب با پرچم حزب الله لبنان و‌ پرچم ایران به خیابان ها می آیند 🔹همزمان با نقض آتش‌بس دوهفته ای و تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان، مردم انقلابی قم در اعتراض به این جنایات و برای مطالبه پاسخ، امشب به صحنه می‌آیند. 🔹از همه شهروندانی قمی که در منازل خود پرچم حزب‌الله لبنان و تصاویر شهید نصرالله را در اختیار دارند دعوت می‌شود، امشب از ساعت ۲۱ با این پرچم سرافراز در خیابان‌ها حضور پیدا کنند. ✊ قم صدای مقاومت را بلندتر از همیشه فریاد خواهد زد. 📡 قم‌نا؛ رسانه رسمی قم با ۱۴ سال سابقه 🔗 https://eitaa.com/joinchat/577568949C46f0444b72