eitaa logo
نوکری
2.5هزار دنبال‌کننده
964 عکس
633 ویدیو
6 فایل
نوکری شغل شریفی ست بشرط آنکه _ارباب حسین بن علی باشد وبس ابوفاطمه #هادی_خادم_حسینی
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبرگزاری فارس
حسن فضل‌الله: بنت‌جبیل پابرجاست، عقب‌نشینی در قاموس ما نیست 🔹نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان با انتقاد از عملکرد دولت لبنان گفت: عقب‌نشینی در قاموس مقاومت بی‌معناست و بنت‌جبیل همچنان با شجاعت کم‌نظیر رزمندگان مقاومت در حال ایستادگی است. @Farsna - Link
18.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 نخستین مصاحبه با تیم سازنده انیمیشن‌های لگویی . . . قشنگی ش همینجاهاست کار که جدی میشه جبهه ی حق جلوه هاشو برختون میکشه یهو‌ میبینید همه چی در اختیار شماها نیست قلوب رو یه خاکریز و راوی ش برده و سر بزنگاه شروع میکنه به حرکت دادن مونده هنوز منابع انرژی این مکتب رو بشناسید @nookaari
🏴 اجتماع بزرگ هیئات مذهبی در آستانه میلاد با برکت کریمه اهل بیت و ولی نعمت شهر مقدس قم حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله‌علیها) ، در راستای لبیک به اوامر مقام‌ معظم‌ رهبری(مدظله‌العالی) همراه با جمعی از هیئات حسینی گردهم جمع می‌شویم. ▪️جمعه‌۲۸فروردین‌ماه‌ ، ساعت۲۰:۳۰ ▪️صحن‌بزرگ‌حرم‌امامزاده‌موسی‌مبرقع هیئت‌ یازینب سلام‌الله‌علیها @yazeinaba_ir
نوکری
#اعلام_برنامه 🏴 اجتماع بزرگ هیئات مذهبی در آستانه میلاد با برکت کریمه اهل بیت و ولی نعمت شهر مقدس
استثناء مراسم هیات امشب جمعه در چل اختران برگزار می‌شود لطفا در اطلاع رسانی همراهی بفرمایید
🌐 تصمیم بر بازشدن تنگه هرمز در تناقض با دستور صریح رهبر انقلاب!! 🔹تنگه هرمز عامل مهم و تعیین‌کننده جنگ اخیر بوده است که بر اساس کلام رهبر معظم انقلاب می‌بایست بسته بماند. 🔹توئیت وزیر خارجه در مورد تصمیم بر آزادسازی عبور و مرور تمامی کشتی‌های تجاری از این تنگه نیازمند تأیید رهبری است! و ضرورت دارد در این خصوص شفاف‌سازی انجام شود. 📍اخبار فوری جنگ را از اینجا بخوانید 🔗 https://eitaa.com/joinchat/4012703770C4d4f2fdc1f
این که فرمودید همه کشتی ها غلطه فقط کشتی کشور غیر متخاصم دوما عوارض که باید بدهند همه ی کشتی ها سوما کشتی های محدودتری نسبت به قبل اجرا خواهد شد
14.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آخرین خلوت پدر دختری || وداع دختری شهید رسولی با پدرش ... کاری از: ▫️ قرارگاه مردمی فتح قم کانال رسمی قرارگاه مردمی فتح🔻 https://eitaa.com/joinchat/1090454734Cc36ac0529d
چه جور قراره جوابه خونه شهدا رو بدیم چی قراره جواب غصه دل ین بچه‌های شهدا رو بده جواب لرزش صدای این داغ دیده‌ها رو کی با چی می‌خواد بده خدایا ما رو خیلی کمک کن ما خیلی ضعیف یم خیلی کمیم خدایا ااااا
هدایت شده از اخبار سوریه
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔲آفرین بر حاج منوچهر... خاک «بحرین» را این بار به توبره خواهیم کشید... ➖صحبت‌های خوب، درست و دقیق منوچهر متکی در اجلاسی بین المجالس در پاسخ به گنده‌گویی‌های کوتوله‌های آل خلیفه... اما ای کاش به جای کلمه بی‌مسمای بحرین همان نام ایرانی مجمع الجزایر اشغالی دیلمون ایران را استفاده می‌کرد. ➖در هر صورت اید با این اراذل و اوباش و ته مانده‌های استعمار انگلیس به شکلی دیگر برخورد کرد. من بارها و بارها به عنوان یک روزنامه نگار و شهروند از مسئولان سیاسی و نظامی کشور تقاضا کردم رژیم‌های حاکم بر این مناطق باید عوض شده و بازمانده‌های میراث استعمار انگلیس و کمپانی هند شرقی یک بار برای همیشه نابود گردد. ➖تداوم یک روز حکومت و حضور این مزدوران منافق و خائنان بالفطره ضرری بزرگ نه به ایران و ایرانی که به انسانیت است. وقتی نماینده کوتوله آل خلیفه دهان گشادش را باز می‌کند اگر من جای منوچهر متکی بودم در وسط جمع چنان کشیده‌ای در گوشش می‌نواختم تا بداند که زیاد از دهان حرف زدن می‌تواند چه تبعاتی در پی داشته باشد... ➖اما باید خدمت همه شما بگویم که جنگ ادامه دارد و انشاالله همانگونه که در پستی که ساعتی پیش منتشر کردم یادآور شدم، این بار باید تمام مراکز حکومتی و مخفیگاه‌های حکام مزدور این مناطق هدف قرار گرفته و همه نابود شوند. هیچ یک از این حکام نباید زنده بمانند و دندان کرم خورده را باید کشید و در این منطقه ما ۶ دندان کرم خورده داریم که باید همگی جراحی شوند در غیر این صورت میکروب‌ها سیستم دفاعی بدن را نابود خواهند کرد. 🇮🇷@SyrianKhabar
13.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 هشدار جدی به مسئولان؛ از آهِ دل‌های سوخته بترسید! استاد عابدینی: ایجاد حرص و دلهره در میان مردم حق‌الناس است. دل‌های مؤمنین، که به واسطه این حرف‌ها سوخت و حرص خورد، آه دارد؛ ان‌شاءالله که دوستان متنبه بشوند و زودتر این اشتباه را جبران کنند. ◽️ایشان همچنین در سخنرانی‌های متعدد بر لزوم اتحاد و همراهی با مسؤلان نظام تاکید دارند. 🔴 قرارگاه تبیین و عملیات مردمی ربّیون https://eitaa.com/rebbion_ir
📢 پیام فرمانده کل قوا به مناسبت بیست و نهم فروردین ماه، خجسته زادروز ارتش جمهوری اسلامی ایران 💬 حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای فرمانده کل قوا در پیامی، ضمن تبریک روز ارتش به همه‌ی ارتشیان و خانواده‌های ارجمند ایشان و ملت بزرگ ایران، پیروزی انقلاب اسلامی را پایان دوران ضعف تحمیلی دشمن به ارتش دانستند و به دلاوری‌های اخیر برای دفاع از آب و خاک و پرچم ایران پرداختند. 🌷 همچنین به مناسبت سالروز تولد رهبر عظیم‌الشأن شهیدمان در بخشی از این پیام به تلاش‌های ایشان برای حفظ ارتش در مقابل نغمه‌های شوم انحلال آن و سپس برای ارتقاء توانمندیهای آن اشاره کردند. 📃 متن کامل پیام به شرح زیر است: ✍🏼 بسم‌الله الرّحمن الرّحیم إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الَّذينَ يُقاتِلونَ في سَبيلِهِ صَفًّا كَأَنَّهُم بُنيانٌ مَرصوصٌ﴿صف:۴﴾ (ترجمه: خداوند کسانی را دوست می‌دارد که در راه او پیکار می‌کنند گوئی بنایی آهنین‌اند.) 🔺 بیست و نهم فروردین ماه، خجسته زادروز ارتش جمهوری اسلامی ایران که به ابتکار حکیمانه خمینی کبیر رحمت‌الله علیه به این عنوان نامگذاری شد را به همه‌ی ارتشیان و خانواده‌های ارجمند ایشان و ملت بزرگ ایران تبریک میگویم. 🔺 پیروزی انقلاب اسلامی خطّ فاصل بین دو مقطع از حیات ارتش به شمار میرود و باید آن را پایان دوران ضعفی دانست که از سوی دشمنان این آب و خاک و به دست خائنین داخلی بر ارتش و ارتشیان دلاور و صادق کشور تحمیل شده بود. از آن پس ارتش، در جای صحیح خود ایستاد و به جای آنکه متعلق به نظام طاغوتی و فاسد پهلوی باشد در آغوش گرم ملت قرار گرفت که براستی ارتش فرزند ملت است و از دل خانه‌های مردم برمی‌آید. بزودی ارتش در مقابل نقشه‌های شوم امریکا و بازماندگان طاغوت پهلوی و تجزیه‌‌طلبانی که ایرانی از هم‌گسسته میخواستند، ایستاد و حماسه‌ها آفرید. 🔺 ارتش اسلام اینک همچون دو جنگ تحمیلی سابق، دلاورانه از آب و خاک و پرچمی که به آن تعلق دارد دفاع میکند و با تکیه‌گاه قوی الهی و مردمی خود و در صفوفی متراکم و مستحکم، دوشادوش دیگر مجاهدان نیروهای مسلح با دو ارتش رأس جبهه‌ی کفر و استکبار، پنجه در پنجه درافکنده و ضعف و مَذِلَّت آنان را در انظار جهانیان نمایان ساخته است؛ همانطور که پهپادهای آن صاعقه‌وار بر جانیان امریکایی و صهیونی وارد می‌آید، نیروی دریایی دلاورش آماده است تا تلخی شکست‌های جدیدی را به کام دشمنان بچشاند. 🔺 از سوئی دیگر بیست‌ و نهم فروردین ماه سالروز تولد یگانه‌ی دوران، رهبر عظیم‌الشأن شهیدمان هم هست؛ کسی که بیشترین تلاش را از دهه‌ی اول انقلاب برای حفظ ارتش در مقابل نغمه‌های شوم انحلال آن و سپس برای ارتقاء توانمندیهای آن در جهات مختلف به‌عمل آورد. 🔺 بی‌شک خطّ ترقی توانمندیهای مختلف این نهاد مردمی اصیل که از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب کشور را پاسداری میکند باید بطور مضاعف پیگیری شود و باذن‌ الله در افقی نزدیک تدابیر لازمه برای تحقق آن صادر خواهد شد. 🔺 در این مسیر توجه به چهره‌‌ی قهرمانانی که در نسلهای متمادی مدیریتی در پنج دهه‌ی اخیر، ارتش را هدایت و راهبری نمودند و بسیاری از ایشان در خیل شهیدان قرار گرفتند و برنامه‌ها و اقدامات آنان و همچنین مرام بزرگوارانه و خالصانه ایشان، درس‌آموز و الهام‌بخش همه‌ اجزاء نیروهای مسلح خواهد بود. از بزرگانی نظیر قرنی، فلاحی، نامجو، فکوری، بابائی، ستاری، اردستانی، و صیاد شیرازی گرفته تا آخرین شهیدان نامدار آن سیدعبدالرحیم موسوی، و عزیز نصیرزاده. 🔺 سلام و درود خداوند متعال بر همه‌ی مجاهدان ارتش جمهوری اسلامی ایران از امراء و فرماندهان آن گرفته تا کارکنان و سربازان خاموش و گمنامش؛ و سلام و درود خداوند متعال بر همه ایثارگران و جانبازان آن و سلام و رحمت خاصه‌ی حضرتش بر خانواده‌های مکرّم همه‌ی شهیدان جنگ تحمیلی امریکا و رژیم صهیونی علیه ملت بزرگ ایران. والسّلام و علیکم و رحمت‌الله و برکاته. ✍🏼 سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای ۲۹/فروردین/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از قرارگاه ربیون
11.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مرز مطالبه‌گری؛ مراقب ایجاد یأس باشیم! استاد عابدینی: مطالبه‌گری باید دقیق باشد؛ نه با توهین، بدبینی و اختلاف. حرف‌هایی که باعث ناامیدی شوند، ارزش اعمال را باطل می‌کنند و ایجاد یأس در جامعه، به مثابه بی‌غیرتی است. 🔴 قرارگاه تبیین و عملیات مردمی ربّیون https://eitaa.com/rebbion_ir