12.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«ماجرای سرود؛ ما مسلح به الله اکبریم»
شهریور ۱۳۵۹، ششصد جوان بسیجی در اردوگاه منظریه تهران، ده روز آموزش سخت نظامی دیدن اونا در کنارش، یک سرود رو هم تمرین کردن: «ما مسلح به الله اکبریم».
و در نهایت اون رو توی حسینیه جماران، در محضر امام خمینی (ره) خوندن.
امام لبخندی زد و فرمودند: «الله اکبر سلاح ملت است».
قسمت عربی این سرود، برگرفته از خطبه پیامبر اسلام (ص) در روز فتح مكه و شکست مشرکان و در هم شکسته شدن بتها هست.
@nookaari
الله اکبر از تاریخ شیرین انقلاب اسلامی
تیتراژ اخبار این انقلاب هم بوی توحید دارد
چه بماند به ارکان نظام ...
هدایت شده از عینک مدیا
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از هیئت یازینب سلاماللهعلیها
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خواندن ابیاتی از غزل رهبر شهید
در التجا به امام رضا (علیهالسلام)
در شب میلاد با سعادت حضرتش
🎙کربلایی هادی خادم حسینی
🇮🇷ایرانشیعهخانهبقیةالله(عج)
📅 سهشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۵
🆔 @yazeinaba_ir
🆔 @sahebona_ir
نوکری
میدان مجاهده هزینه های زیادی داره میخواهیم تو پشتیبانی رزمی یگانها کمک مالی کنیم از تعمیر خودروهاشون
لطفا جدی تر پیگیری کنیم
یه تعمیر عادی خودروها
بیشتر از ۵۰میلیون هزینه داره
به بانی ها برسونیم
ممنون میشم
18.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قربونت برم آقای با معرفتم
قربونت برم رهبر حسینی این کشور قربونت برم که روضه دوست داشتی
روضه خوناتو دوست داشتی
قربونت برم که هیئت و روضه خونی رو رسانه این مکتب میدونستی
تو یه الگوی بیمثل برا هیئتیا و هیئت دارا بودی
حیف از این همه جفایی که به تو شد
حیف از این همه غریبی که سهم تو شد
چه تهمتهایی که سهم تو نشد
تا دنیا دنیاست ما مدیون تویم
@nookaari
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدایا برائت میطلبم به محضرت
از این نوع تفکر پوسیده دشمن شاد کن
خدایا میدونیم که این نوع آدمها چون جرأت ندارند و گرنه هدف اصلی شون ذو میگفتند
بزبون می اوردند که با دین عزیزت اسلام مشکل دارند
مابقی حرفها بهونه ست
...
ـ همه دیدند که موشک های این کشور با هیمنه استکباری آمریکا چه کرد
ـ اگر انرژی هسته ای بده چرا همه ی کشورهای به اصطلاح متمدن برای آینده کشورشون طرح های بلند هسته ای بستند ولی برای ما اخ و پیف همون مایع سیاه بد بو هست
ـ در مورد جمله ی پدرو مادرامونم بگم الحمدلله الان بیشتر از اون موقع ما عاشق اسلامیم و حاضریم براش جون بدیم
با همین ۳۰ میلیون نفر
ـ مهندسی انتخاباتم که به خانواده شما نمیاد حرف بزنید با همون مهندسی حزبی و بازی سیاسی تون این همه سال به شونه های این مردم سوارشدید و ...
وگرنه اگر توسط انقلابی ها انجام میشد حتما با داداشا و همه ی نوچه های کارگزارانی و اصلاحاتی ابوی الان با تابعیت های غربی تون داشتید کارگری میکردید
نه اینکه کیسه بدوزید به دار و ندار و اعتقاد مردم این کشور
ـ در مورد ولایت فقیه هم عرض کنم تا کور شود چشم حسود هست تا صاحب کار بیاد
از بابات و داداشات کاری بر نیومد
ازتو و رفیقای بهائیتم کاری بر نخواهد اومد
@nookaari
هادی خادم حسینی -قم
هدایت شده از 🇮🇷 پرچمداران قم 🇮🇷
#پرچمداران_قم
🇮🇷 این عَلَم بر زمین نمی افتد...
✳️ پویش پرچمدار به صورت ۲۴ ساعته در چهارراه شهدای شهر مقدس قم برقرار است،
💢 شما هم می توانید پرچمدار این روز های طلایی باشید...
📝 ثبت نام: ربات بله📱 وب سایت🌐
🆔 پشتیبان: @prch_qom 🧑💻
📍آدرس: قم - چهارراه شهدا - ابتدای خیابان ارم به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیه
#بعثت_مردم #انقلاب_جمهوری_اسلامی_ایران
🇮🇷پرچمداران قم
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبتهای علمایی بشنویم
بله ماهم نگرانیم و ناراحت
خصوصا از حضور بعضی بی حجابهایی که جدیدا در خیابانها حاضر میشوند انهم با حرکتهای خاص و تابلو
ولی قبول کنیم
یه تعداد از این مردم وسط معرکه حتی با پوشش های نامناسب
پای این مکتب ایستادند
یکم صبور باشیم
و به گلوگاه های ذبح فرهنگی بیشتر فکر کنیم تا مذبوح های بی پناه ...
(البته همین چند خط هم کلی نیست و باید براش نسخه ی جامع تری پیدا کرد )
@nookaari