11.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مارو چی حساب کردید ؟!
ما مردم آقا سید علی هستیم
ما برای فرج بقیة الله پای این انقلاب وایسادیــم
فقط و فقط و فقط..!
@nookaari
سردار سرلشکر «علی عبداللهی» فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتمالانبیا (ص) در پیامی خطاب به ملت قهرمان ایران تاکید کرد:
🔹ملت قهرمان ایران مقاومت و بعثت دوباره شما، فصل نوینی را در تحولات بینالملل رقم زد و جمهوری اسلامی ایران را در قامت یک «قدرت جهانی اثرگذار» تثبیت کرد. فرزندان شما در نیروهای مسلح، بهویژه فرماندهان شهید که تربیتیافتگان اصیل مکتب امام خمینی (ره) و امام خامنهای شهید بودند، از روز اول نهضت، بغض و عدوات با استکبار و صهیونیسم را جزئی جدانشدنی از ماهیت انقلاب اسلامی میدانستند و میدانند.
🔹اتفاقات یک سال اخیر، از جنگ ۱۲ روزه تا «جنگ رمضان»، علیرغم خسارتهای سنگین و داغِ جانسوزِ شهادت امام شهید، فرماندهان و مردم بیگناه، یک فرصت بزرگ برای «تسویه حساب تاریخی» با جنایتکاران فراهم کرد؛ نیروهای مسلح به پشتوانهی مردم و با عنایت الهی بر سر آنها آوردند آنچه لایقشان بود.
🔹اینک مقتدرانه اعلام میداریم: توان رزمی، دفاعی و قدرت موشکی، دریایی، پهپادی و پدافند هوایی ما پرقدرتتر از گذشته و تحت اوامر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای مدظلهالعالی، ارتقا یافته و فرزندان ملت در نیروهای مسلح «دست به ماشه»، آماده شلیک به قلب دشمن هستند.
🔹آرمان مقدس فتح قدس و انتقام خون امام شهید هرگز فراموش نخواهد شد؛ ما منتظر کوچکترین لغزشی از سوی دشمن متجاوز هستیم تا درسی فراموشنشدنی و پایانبخش به آنها بدهیم.
و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم»
📣 فرمانده هوافضای سپاه: از هر کلامی که اتحاد مقدس شما را به خطر میاندازد دوری نمایید
سردار سید مجید موسوی:
🔸 ملت بصیر و غیور که در خونخواهی امام شهید مبعوث گشتید و در راه تحقق ارمانهای بلند انقلاب اسلامی و اقتدار و سرافرازی ایران عزیز، با امام حاضر عهدی تازه بستید، هوشیار باشید که از شئون متعهد بودن تبعیت کردن است. پس نه یک گام جلوتر و نه یک گام عقبتر، بلکه همراه با ولی خویش باشید.
🔸 درست در مسیری که امام خمینی کبیر رحمه الله علیه فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما اسیب نرسد.
هدایت شده از حجة الاسلام محمد امیری طیبی
🔴 بیانیه و تاکید اعضای مجلس خبرگان بر فصلالخطاببودن تدابیر رهبر معظم انقلاب و خطوط قرمز و چهارچوب مشخصشده از جانب ایشان در موضوع مذاکرات و انعقاد تفاهمنامه
بسماللهالرحمنالرحیم
مردم شریف و حاضر در صحنه ایران اسلامی و مسئولان محترم کشور
اینک که خبرهای متفاوتی از مذاکرات و توافقنامه احتمالی شنیده میشود، لازم میدانیم بهعنوان خادمان ملت، نکاتی را تقدیم کنیم.
۱. مطابق بیان امام شهید رضواناللهعلیه در موضوع مذاکرات با دشمن، امر محرمانه و مخفی وجود ندارد و مصداق همدلی با مردم، اطلاعرسانیِ شفاف مسئولان در این زمینه است.
۲. فصلالخطاب در این موضوع، تدابیر رهبر معظم انقلاب مدّظلهالعالی و خطوط قرمز و چارچوب مشخصشده از جانب ایشان است.
۳. هرگونه عدول از این خطوط قرمز، اقدامی نامشروع و غیرقابلپذیرش است و با عکسالعمل ملت مواجه خواهد شد.
۴. باتوجه به اقدامات خصمانه و تجاوزهای مکرر دشمن غدّار، بهویژه اقدام جنگی در محاصرهٔ دریایی و تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان، وضعیت رویارویی با دشمن کماکان در وضیعتِ جنگی است و مفهومی بهنام آتشبس، عملاً معنا ندارد.
۵. با ملاحظه اقدامات دشمن، اقدامات متقابل بهویژه در پاسخ به محاصره دریایی، ضروری است.
۶. مطابق چارچوب تعریفشده توسط رهبری معظم، تعیین متجاوز و مجازات آن و اخذ غرامت جنایات و خسارات وارده و مدیریت تنگه هرمز بهعنوان حق غیرقابلاغماض ملت ایران و عدمگفتگو در باب حق مسلم هستهای کشور نباید به هیچ بهانهای، نادیده گرفته شود.
۷. مردم حاضر در صحنه که همه سختیها و تحریمها را به جان خریدهاند، بههیچوجه حاضر نیستند که عزت ملی و شرافت تاریخی آنها زیر سؤال برود و نتایج جهاد درخشان رزمندگان و خون پاک شهیدان، آسیب ببیند؛ ازاینرو تا دستیابی به نتیجه نهایی و اهداف تعریفشدهٔ نظام و ناامیدی کامل دشمن و احقاق حقوق ملت ایران ساکت نخواهند نشست و هیچگونه اهمال و سستی را در این زمینه تحمل نخواهند کرد.
۸. ضمن تشکر از زحمات و خدمات مسئولان محترم، انتظار میرود که در این قیام للّه، پشتسر رهبری و در کنار مردم قدم برداشته و نسبت به تحقق و اجرای رهنمودها و اوامر مقام ولایت، لحظهای تردید و تأمل نداشته باشند و از هرگونه عقبنشینی در مقابل دشمن، پرهیز کنند.
۹. ملت مبعوث و ولایتمدار همچون گذشته، ضمن پافشاری بر اتحاد مقدس و حضور باشکوه در تجمعات شبانه، در همۀ مراحل تابع فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظلهالعالی) هستند.
سلامت و عزت روز افزون رهبری عظیمالشأن امت و پیروزی ملت سرافراز ایران اسلامی را از خدای بزرگ مسألت داریم.
@Mohammad_AmiriTayebi
اقایون باشه شما برنده
آفرییییین ....
هورااااا....
بردیییید....
لطفا
خوشحالی هاتون تموم شد
بفرمایید بدونیم چی امضا میکنید
ما هم متوجه شیم باید خوشحال باشیم
یا ...
چقدر حال بهم زنه اوضاع بوق چی های ...
نوکری
اقایون باشه شما برنده آفرییییین .... هورااااا.... بردیییید.... لطفا خوشحالی هاتون تموم شد بفرمایید
🔴 غریبآبادی، معاون وزیر خارجه: در پیشنویس تفاهم، تمامی مواضع خودمان و موضوعات مهم گنجانده شده است
🔹پس از امضای رسمی، متن تفاهمنامه منتشر خواهد شد. قبل از امضا نیز از طریق رسانههای عمومی، ابعاد مختلف یادداشت تفاهم را تشریح خواهیم کرد و دستاوردها را خواهیم گفت.
@Farsna
خب الحمدلله فرمودند تا امضا کنیم بهتون هیچی نمیگیم
که ناراحت نشید
اول امضا میکنیم بعد میگیم
حالا اگر خوندید و اگر خدای نکرده انتقادی هم داشتید بهتون میگیم باید قبلا میگفتید
الان دیگه کار از کار گذشته
اوقات مردمو تلخ نکنید
ای تندروووو ها
همش دنبال جنگید ...
اقای ریس تیم ایرانی مذاکرات
اگر مشاورانتون اجازه دادند
مذاکراتتون رو گردن بگیرید
و خودتون تشریف بیارید
یه توضیح بدید ...
هدایت شده از خبرگزاری فارس
🔴بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره توافق پایان جنگ میان ایران و آمریکا
بسم الله الرحمن الرحیم
به اطلاع ملت شریف ایران می رساند:
جمهوری اسلامی ایران در پرتو راهبری رهبر شهید خویش، تفوق خود در برابر دشمن امریکایی صهیونی را تکمیل کرده و ذیل تدابیر رهبری عالی قدر نظام (حفظه الله تعالی)، حمایت های آحاد مردم و تلاش مجاهدانه رزمندگان اسلام، به دنبال یک دوره مذاکرات دشوار و فشرده چند ماهه، و بر اساس مصوبه شورایعالی امنیت ملی، متن یادداشت تفاهم در خصوص مذاکرات پایان جنگ (مذاکرات اسلام آباد) را میان ایران و امریکا در شامگاه 24 خرداد ماه، نهایی کرد.
بر اساس توافقات انجام شده، جنگ و عملیات نظامی در تمامی جبهه ها از جمله لبنان از امشب به صورت فوری و دائمی پایان یافته و به علاوه، محاصره دریایی علیه ایران بلافاصله و به طور کامل خاتمه مییابد.
امضای این یادداشت تفاهم در روز جمعه 29 خرداد به طور رسمی انجام خواهد شد.
مذاکرات برای توافق نهایی، به پس از اجرای تعهدات طرف مقابل وفق یادداشت تفاهم موکول خواهد شد. جمهوری اسلامی ایران از تلاش های جمهوری اسلامی پاکستان و دولت قطر قدردانی می کند.
والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی
@Farsna
هدایت شده از هیئت یازینب سلاماللهعلیها
#اعلام_برنامه
🏴 مراسم عزاداری دهه اول محرم
🇮🇷 و شرکت در تجمعات میدان نبوت
▪️از دوشنبه۲۵خرداد ، بمدت۱۱شب ، ساعت۲۱:۳۰
📌 میدان نبوت
هیئت یازینب سلامﷲعلیها
@yazeinaba_ir
نوکری
#اعلام_برنامه 🏴 مراسم عزاداری دهه اول محرم 🇮🇷 و شرکت در تجمعات میدان نبوت ▪️از دوشنبه۲۵خرداد ، بمدت
از امشب اجتماعات مردمی
میدان نبوت ان شاءلله
ساعت ۲۱.۳۰
هدایت شده از قم آنلاین
🛑🏴 مراسم عزاداری دهه اول محرم۱۴۴۸
▪️حجتالاسلام استاد رضا محمدی
▪️کربلایی هادی خادم حسینی
▪️سید محمدرضا سجادی
▪️از شب اول محرمالحرام ، بمدت۱۰شب ، ساعت۲۱:۳۰
▪️قم المقدسه چهار راه غفاری به سمت حرم مطهر
گروه جهادی پیامبر اعظم
🌍 @Qomonline /قمآنلاین