eitaa logo
نون والقلم
96 دنبال‌کننده
773 عکس
158 ویدیو
30 فایل
هدیه به پیشگاه مقدس حضرت مهدی عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف نوشته‌های تبیین‌گر جنگ نرم(چمن خواه) لایق نبود قطره به عمان بردن / خار و خس صحرا به گلستان بردن اما چتوان که رسم موران باشد / پای ملخی سوی سلیمان بردن
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شکر خدا که شیعه هستم.🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍀سرورم 🍀تاج سرم 🍀سید و آقام 🍀سلطان قلبم 🍀عیدت مبارک @noonvalghalam1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
https://virasty.com/Mahdijamshidi ،،،،،،،، عباس عبدی نوشته حضور مردم در اجتماعات غدیر، به دلیل «توزیع اقلام دولتی» بوده است. این در حالی است که: ۱. بیشتر اقلام، از «نذورات مردمی» بوده، نه از «بودجه‌ی دولتی». ۲. اقلام سفره‌ی اهل‌بیت در نظر و دیده‌ی مردم، همچون «تبرک» هستند نه «طعام». ۳. محبت و ارادت مردم به اهل‌بیت، «قلبی» است نه «اقلامی». ،،،،،،،،، 🖇 تعلیقه: ۱. وقتی او می‌گوید نظام به دنبال «تولید مناسک دینی» با تکیه بر «توزیع اقلام دولتی» است، درباره‌ی «مردم ایران» نیز قضاوت کرده است. قضاوتش این است که دینداری مردم، گره‌خورده به «شکم‌»شان است و به دلیل این ضعف، نظام می‌تواند از طریق توزیع اقلام دولتی، بازی‌سازی مناسکی کند و مناسک‌های عظیم دینی بیافریند. ۲. اگر مردم در مناسک دینی شرکت نکنند، مدعی می‌شوند که جامعه به سوی «دین‌داری سکولار» حرکت کرده است، و اگر شرکت کنند به معنی «دین‌داری شکمی» خواهد بود. پس هر نوع حضور و حیات دینی مردم، به گونه‌ای تفسیر و معنا می‌شود که حاکی از «شکست فرهنگی» باشد. «تفاسیر کینه‌ای» نسبت به انقلاب، این‌چنین رسوا هستند. ۳. غرض عباس عبدی، اثبات ناکامی انقلاب در زمینه‌ی فرهنگ است و تا آن حد در این باره لجاجت دارد که حتی پروایی از «اهانت به مردم» نیز ندارد. اینکه نظام می‌خواهد از طریق توزیع اقلام دولتی، بستر تداوم مناسک را فراهم کند یعنی مردم در اجتماعات سیاسی، «ساندیس‌خور» هستند و در اجتماعات دینی، «قابلمه‌به‌دست». https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 امام موسی کاظم علیه‌السلام و ثمره جغرافیای نهضت موسوی 🔸 یکی از عوامل موفقیت اسلام ناب در سرزمین ایران، وجود بقعه‌های مقدس در سراسر کشور است که شامل امام‌زاده‌های مختلف می‌شود و سبب توفیقات شخصی و اجتماعی متعدد برای جامعه ایران شده است که روایت‌های آن در میان مردم زبان‌زد است. 🔹 اکثر امام‌زاده‌ها در ایران، فرزند یا نوادگان امام موسی کاظم علیه‌السلام هستند که البته در کشورهای اطراف نیز یافت می‌شوند؛ به سبب فشارهای سیاسی که بر خاندان ائمه در عراق وجود داشت، 19 دختر و 18 پسر امام موسی کاظم به سمت فلات ایران هجرت کردند که اثرگذاری آن‌ها را می‌توان در چند نکته دید: 1️⃣ در پهنای سه هزار در سه هزار کیلومتر توزیع شده و وارد ایران شدند. 2️⃣ به صورت قبیله‌ای در یک مکان توقف نکردند بلکه گسترش پیدا کردند. 3️⃣مستقر شدند و محیط را برای شیعه تثبیت کردند. 4️⃣ در آن مکان باقی ماندند، تبلیغ کردند تا ضریب نفوذشان بالاتر رفت و به شهادت رسیدند. 🔻 یکی از از عوامل پیدایش انقلاب اسلامی در ایران و این که ایران، اسلامی متفاوت از مهد خود یعنی عربستان دارد، این 37 خواهر و برادر هستند. 💡 هوش سفید| سید علیرضا آل‌داود ✏️ @aledavood 👈 عضو شوید 🙏
🌺 به مناسبت علیه السلام یک روایت نوید بخش مهدوی از ایشان ✅قالَ الکاظم عليه السلام: طُوبى لِشيعَتِنا المُتَمَسّكينَ بِحُبِّنا فى غَيْبَةِ قائِمِنا الثّابِتينَ عَلى مُوالاتِنا وَ الْبَراءَةِ مِن أَعْدائِنا أُولئِكَ مِنّا وَ نَحْنُ مِنْهُمْ قَد رَضُوا بِنا أَئِمَّةً وَ رَضينا بِهِمْ شيعَةً وَ طُوبى لَهُمْ! هُم وَاللِه مَعَنا فِی دَرَجَتِنا یَومَ القِیَامَه. ☆☆☆☆☆ 🌸امام كاظم(ع): خوشا به حال شيعيان ما كه در زمان غيبت قائم ما(عج)، به دوستى ما تمسّک می جویند و در ولايت و محبت ما و در برائت وبیزاری از دشمنان ما ثابت قدمند؛آنان از ما هستند و ما از آنانيم؛ آنان به پيشوايى و امامت ما راضى و خشنودند و ما به شيعه بودن آنان راضى وخشنوديم ؛ خوشا به حالشان! به خداقسم آنها درروزقیامت همراه ماهستند.✅ بحارالانوار 51: 151 ح 6
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چاپ یادداشت مهدویت و ظهور در خطبه‌ی غدیر در هفته نامه ۹ دی به تاریخ ۱۷ تیرماه