eitaa logo
﷽ 🟠 نورالقرآن 🟠
12.2هزار دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
9.1هزار ویدیو
591 فایل
تقدیم به امام زمان علیه السلام [ کپی حلال ] دعامون کنید باعمل کردن به قرآن نورانی شویم اسرائیل رفتنی است فلسطین کلیدرمزآلودظهور است امام خامنه ای 👇 تبلیغات کانال نورالقران @Noorghran 👇ادمین رزرو تبلیغات مدیر @Eerfan313
مشاهده در ایتا
دانلود
Hekmat 001.mp3
3.29M
حجت الاسلام نظافت 1 امام علی (علیه السلام) مى فرماید: در هامانند سن وسال باش، نه او شده که شوند دارد که بدوشند» کُنْ فِی الْفِتْنَةِ کَابْنِ اللَّبُونِ، لاَ ظَهْرٌ فَیُرْکَبَ، وَلاَ ضَرْعٌ فَیُحْلَبَ۰ ❌حتما حتما گوش کنید ان شاء الله از شفاعت امام علی علیه السلام بهره مند شوید
👇 1 نمونه این در صدر اسلام و قرون نخستین فراوان بود که امامان اهل بیت و یارانشان همواره از آن کناره گیرى مى کردند حتى داستان قیام ابو مسلم بر ضد بنى امیه گرچه در ظاهر براى کوبیدن باطلى بود ولى در باطن براى تبدیل باطلى به باطل دیگر و حکومت بنى عباس به جاى بنى امیه بود. به همین دلیل هنگامى که ابو مسلم به وسیله نامه اى پیشنهاد حکومت و خلافت را به امام صادق علیه السلام کرد امام آن را نپذیرفت زیرا مى دانست در پشت پرده این قیام چه اشخاصى کمین کرده اند و به تعبیر دیگر امام مى دانست این یک است که به جان هم افتاده اند و نباید به هیچ کدام امتیازى داد. 🆔✨@noor133Qoran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
سلام بزرگواران در صفحه ی 156 🍃8 آیه از سوره ی مبارکه ی اعراف هست که موضوع آن است و کاملا به هم پیوسته است و خیلی لازم و ضروری است که تفسیر این آیات برای شما بازگو شود ، بسیار زیبا و عمیق و شگفت انگیز است خداوند به ما یاری دهد تا از شفاعت اهل بیت بهره مند شویم و آیات قرآن را بفهمیم و عمل کنیم۰
13960601001245.mp3
2.08M
تلاوت صفحه 156
موضوع صفحه 156 آیه 46 اعراف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
﴿ وَبَیْنَهُما وَعَلَى یَعْرِفُونَ کُلّاً بِسِیمَاهُمْ وَنَادَوْا أَصْحَابَ الْجَنَّهِ أَنْ سَلامٌ عَلَیْکُمْ لَمْ یَدْخُلُوها وَهُمْ ﴾ 46 اعراف و میان آن دو [گروه]، حایلى است، و بر اَعراف، مردانى هستندکه هریک ازآن دو دسته را از می‌‌شناسند و بر بهشتیان ‌ـ که هنوز وارد آن نشده‌اند، ولی [بدان] امید دارند ندا می‌‌دهند که: «!». 🍁اعراف» جمع «عرف»، به معناى مكان بلند است. 🍁مکان خاصی است میان دو قطب سعادت و شقاوت، یعنی و که همچون حجابی میان این دو کشیده شده. 🍁مسألهٔ اعراف، مربوط به است، نه و ؛ زیرا بحث آیات قبل، دربارۀ بهشتیان و جهنمیانی است که هنوز در حضور دارند، 🌹🍃در روایتی امام صادق علیه السلام می فرمایند: اعراف تپه ای است میان بهشت و دوزخ و نیز در ، در کنار گنهکارشان قرار می‌گیرند در حالی که مۆمنان خالص بدون نیاز به حساب وارد بهشت شده‌اند. صفحه 156 ➖➖➖ 🔸استاد قرائتی 🆔@noor133Qoran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا