eitaa logo
(✌️#آتاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
4.5هزار دنبال‌کننده
61.1هزار عکس
56.5هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5938139689444704307.mp3
1.6M
آیاظهور امام زمان راجدی گرفته ایم؟؟؟
4_5857267147478139601.mp3
2.5M
🌹 قرائت کامل نماز صبح؛ استاد آقایی برای صحیح خوانی و زیبا خوانی بارها گوش دهید
1_50045638.mp3
3.24M
تقدیم به ارواح مطهر شهدای مظلوم حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 #کلیپ 📝 استاد #رائفی_پور « نتیجه کنار زدن امیرالمؤمنین »
داستان صوتی- نائب امام.mp3
7.83M
🔊 #صوت_مهدوی 🎵 #داستان_صوتی_مهدوی 📝 نائب امام زمان 📻 مجموعه داستان صوتی مهدویِ لحظه ی دیدار ☑️ واحد مهدویت مصاف http://eitaa.com/hoori8232
4_196006905636717709.mp3
4.99M
#شهر_مه_گرفته صداى موسيقى گوشخراشى مي آيد، موسيقى عجيبيست!!! صداى ما را از جهنم آخرالزمان ميشنويد... #قسمت2⃣
4_196006905636717710.mp3
5.35M
#شهر_مه_گرفته صداى موسيقى گوشخراشى مي آيد، موسيقى عجيبيست!!! صداى ما را از جهنم آخرالزمان ميشنويد... #قسمت3⃣
🔴افشای ابعاد تکان دهنده دیگری از کودتای اقتصادی غربگراها علیه انقلاب ⬅️پژمانفر: برخي مشكلات امروز كشور تصادفي نيست/ جلوي بازرسي بازرسان در مشهد گرفته مي شود نماینده مشهد و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری: 🔹برخي مشكلات امروز كشور تصادفي نيست، غذا و خوراك اصلي مردم نان است و قانون مي گويد كه دولت مكلف است قبل از شروع سال زراعي قيمت خريد تضميني گندم را اعلام نمايد. 🔹در مهر و آبان امسال منتظر بوديم و اعلام نشد و در آذر قيمت آن را ۱۴۷۰ اعلام نموده و با سروصداي زياد ۱۶۰۰ اعلام كردند؛ اما امروز شاهد آن هستيم كه دلالان بيش از ۲۰۰۰ تومان گندم را به صورت نقد خريداري مي كنند. 🔹پيام اين مسئله آن است كه دولت اعلام مي كند گندم خود را به دلالان بدهيد؛ از آن طرف وزير كشاورزي در مجلس اعلام مي كند آقاي پژمانفر چرا اينقدر سروصدا مي كنيد تا التهاب ايجاد شود؟ ما ۱۵ روزه از اسپانيا گندم وارد مي كنيم! 🔹در آنجا اعلام كرديم چرا همين مبلغي كه به اسپانيا مي دهيد، به كشاورزان خود ما نمي دهيد؟ 🔹بنده در زمان اربعين مشاهده كردم كه دام هاي زنده در حال قاچاق است و پس از پايان اربعين اعلام كرديم كه قاچاقچيان در حال قاچاق هستند؛ اما امروز شاهد هستيم همچنان قاچاق مي شود و قيمت گوشت به ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان رسيده است. 🔹امروز در مشهد مقدس به بازرسان دستور داده اند كه براي بازرسي نرويد؛ برخي به دنبال ايجاد التهاب جامعه هستند تا مردم به مشكل بخورند.
🔴علامه حسن زاده آملی: 🔹انقلاب اسلامی ایران، بین الطلوعین حکومت جهانی امام زمان(عج) است. اگر ظهور دفعی واقع می شد، بشریت ظرفیت تحمل نور وجودی ایشان رانداشت. 🔹🔸🔹🔸🔹🔸 🔻امام زمان خورشید آسمان حیات معنوی بشریت است... اگر ظهور امام بطور #دفعی واقع می شد ، مسلما جوامع بشری #ظرفیت این تحول شدید را نداشت.. بدین سبب حکمت غیبت بر این است که #ظهور_تدریجا رخ دهد... 🔵از حیات سه امام قبل از امام زمان(عج) که به حالت غیبت بوده و نوعی #تمرین_برای_شیعیان بوده جهت زندگی مومنانه بدون ارتباط فیزیکی با امام... 🔻شواهد و قرائن نشان می دهد، انقلاب اسلامی ایران، ظهور صغرای حضرت بقیه الله الاعظم(عج) می باشد..
6.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 وضعیت #جهان امروز در زمان غیبت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) #استاد_طباطبایی
4_196006905636717711.mp3
6.19M
#شهر_مه_گرفته صداى موسيقى گوشخراشى مي آيد، موسيقى عجيبيست!!! صداى ما را از جهنم آخرالزمان ميشنويد... #قسمت4⃣
⭕️ از دیدگاه ▪️ابوزید عبدالرحمن بن محمد بن خلدون حَضرَمی (۸۰۸–۷۳۲ ه. ق، تونس) تاریخ‌نگار، جامعه‌شناس، مردم‌شناس و سیاست‌مدار عرب مسلمان است. وی را از پیشگامان تاریخ‌نگاری به شیوهٔ علمی و از پیشگامان علم جامعه‌شناسی می‌دانند. ابن خلدون در مقدمه‌ی کتاب تاریخ خودش در فصلی مستقل به طور مفصل به بررسی ادعای یکی از فاطمیون مصری درباره مهدویت پرداخته است و با عنوان «روشنگری درباره آن» به قول خودش به انحرافات این نظریه پرداخته است.   ! ▪️سلسله فاطمیون مصر که از سال ۲۹۶ تا ۵۶۷ هجری قمری بر مصر و شمال آفریقا فرمانروایی داشتند، پس از شکست «اغلبیان» که از اهل تسنن بودند در سال ۳۰۳، حکومت شیعی را تأسیس نمودند. ایشان شهری به نام «مهدیه» را بنیان گزاردند که معرف سرسلسله آنها شخصی به نام المهدی بالله بود. المهدی بالله از فرمانروایان مقتدر حکومت فاطمیون در مصر بود که از شیعیان اسماعیلی بودند.   ▪️او با ادعای دروغین مهدویت سعی در فریب عامه مردم کرد و به اسم حکومت شیعی سالیان متمادی قدرت را در مصر و شمال آفریقا بدست داشت. ابن خلدون پس از بررسی احوال مهدی فاطمی سرسلسله فاطمیون مصر به تخطئه احادیث مهدویت و اساساً اصالت مهدویت در ” ابن خلدون که تعصب و عناد او نسبت به شیعه در کتابش کاملاً پیداست، هر کجا که از مهدویت سخن رانده به طور مبهم از کنار آن رد شده است! او احادیث شیعیان را به طور کلی به جرم شیعه بودن رد می کند و می گوید این احادیث به جرم "فساد مذهب" کنار گذاشته می شوند و به این ترتیب شیعه را فاسد المذهب می نامد وموضوع مهدویت را ساخته و پرداخته اذهان شیعیان می داند! (۱)   ⭕️ ! ▪️ عدم تتبع کافی و تنها کفایت به کتب مذهب خویش از جمله مواردی است که در این موضوع مورد اعتراض بسیاری از محققین قرار گرفته است. از جمله: «ابن خلدون به طور کلی منکر روایات مربوط به مهدی نیست. او با اینکه همه ی مآخذ رویات را در اختیار نداشته بیشتر به کتب حدیث مذهب که مذهب خود اوست، رجوع کرده و اندکی از روایاتی را که علمای اهل سنت درباره ی ظهور مهدی (عج) از پیامبر اکرم (ص) نقل کرده اند آورده است.» (۲)   ⭕️ ! ▪️ابن خلدون خود در جایی می گوید: «مشهور میان کافه مسلمانان در همه عصور گذشته این است که در آخر الزمان به ناچار فردی از خاندان پیامبر اسلام ظهور می کند و دین را تأیید می نماید و عدالت را آشکار می سازد و همه ی مسلمانان پیرو او می گردند و بر همه ی کشورهای اسلامی مسلط می گردد و مهدی نامیده می شود.» (۳) اما در جای دیگر می گوید: «این احادیث مهدی است که ائمه حدیثی درباره ی خروج او در آخر الزمان نقل کرده اند و اینها همه مورد انتقادند جز اندک یا اندک از اندک آنها.» (۴)   ⭕️ ! ▪️ابن خلدون در اعتقادات شیعه به طور دقیق بررسی نکرده است و تنها اعتقادی را به آنها نسبت داده است. او در جایی می گوید: شیعه معتقد است امام زمان (عج) در سرداب حلّه غایب شده است." (۵) در حالی که ابداً چنین چیزی نیست و شیعه چنین اعتقادی ندارد. زیرا اصولاً در زمان تولد امام مهدی (عج) نه خبری از حلّه بوده و نه اثری از شهر حلّه! این شهر را سیف الدوله در سال ۴۵۹ق بنیان نهاد!  پی‌نوشت‌: ۱- ذهنیت مستشرقین و اصالت مهدویت- حسین منظر- صص ۶۶-۵۸ ۲- فلسفه ی تاریخ ابن خلدون- محسن مهدی- ترجمه مجید مسعودی- بنگاه ترجمه و نشر کتاب- صص ۳۲۳-۳۲۲ ۳- مقدمه ی ابن خلدون- ص ۳۱۱ ۴- همان منبع سوم- ص ۳۲۲ ۵- همان منبع سوم – ص ۱۹۹