eitaa logo
کانون فرهنگی تبلیغی نورالهدی
2هزار دنبال‌کننده
2.9هزار عکس
1.7هزار ویدیو
80 فایل
ارتباط با ادمین: @yaemamhasaan تبادل و تبلیغات: @sadrjahad رزرو بلیط: @yarafegh هماهنگی و رزرو اجرای شهرستانها: 09176827420 سایت مجموعه نورالهدی: noorolhodaeeha.ir صفحه روبیکا: Rubika.ir/noorolhodaa_ir صفحه آپارات: aparat.com/noorolhodaa_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
یا_سیدالکریم نام تو یادآور نام کریم اهل ری را صحن تو یک شعبه ای از ✨میلاد سیدالکریم مبارک باد ✨ @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
💠 همایش بزرگ " کرونا و نظم نوین جهانی" 🔺🔻با یک سخنران و مهمان ویژه : " جناب آقای دکتر خیراندیش" 🔻 سرفصل ها : 🔸پشت پرده ی بزرگ نمایی کرونا 🔸نقش سازمان های صهیونیستی در ایجاد نظم جدید جهان 👤 سخنرانان: حجت الاسلام استاد مهدوی ارفع استاد نادر طالب زاده دکتر طریقت منفرد ⏱زمان: جمعه ٣٠ آبان ماه بعدازنماز عشاء 🚪مکان: شهر مقدس قم ثبت نام جهت دریافت آدرس: 09045358308 . @howzehenghelabi
بسم الله الرحمن الرحیم اعوذبالله من الشیطان الرجیم واقعا دلیل سعی و تلاش بی وقفه ی یک عده به نام روشنگری برای تخریب کانون نورالهدی و تاتر انقلابی و پاک جابر چیست؟ از ابتدای امر مشخص بود هدف اصلی تمام این بازی ها سرکوب تاتر جابر است. یک تاتر انقلابی بر اساس منویات رهبری توسط عده ای جوان دغدغه مند، که جای حمایت، شده اند سیبل هجوم بعضی خودی های.... بدانید نشر اکاذیب و سم پاشی های پی در پی برای عقب راندن ما از میدان جهاد انقلابی اثری نخواهد داشت. بینندگان تاتر جابر یقینا حافظه های ضعیفی ندارند که این نقد و استنباط سخیف و بدور ازعفت کلام را باور کنند. یقینا تخریب تاتر جابر با حمله به جنبه ی سیاسی و بصیرتی آن موثر نمی افتاد! پس باید از ادبیاتی که خانواده ی مذهبی را نگران و مضطرب میکند استفاده کنید! ان الله بصیر بالعباد جالب است چندی پیش خودتان تاتر جابر را تحسین برانگیز خواندید و امروز اینگونه تخریب میکنید. سوال مهم: چرا در روزهای بررسی قضایی، پیرامون شکایت ما از این افراد، نشر این دست مطالب شدت گرفته؟ به قول یکی از این افراد: حتی اگر بعدها دستگاههای مربوطه این مطالب را تکذیب کنند، یقینا اثر تخریب ما را ندارد!! از خدا بترسیم ریختن آبروی مؤمن آنقدر گناهش بزرگ است که شیطان هم آن فرد را از ولایتش خارج میکند. این مطالب توهین به تمام کارشناسان ( خانواده،روان شناسی، دینی، سیاسی، اجتماعی) است که قبل از اجرای این تاتر و طول اجرای دوساله ی آن کنارمان بودند و انرا تایید کرده اند. توهین به همه ی مخاطبینی است که ۱۷۰ اجرا همراهمان بودند و از برکات اثرهای مثبت این تاتر گفتند و نقدهایشان را به دیده ی منت میگذاشتیم و در صورت تایید کارشناسان اعمال میکردیم. خدایا عاقبتمان را ختم به خیر کن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 کدام جریان در جهان از پاندمی کووید-19 نفع می‌برد؟ 1️⃣ مهم‌ترین اثر پاندمی کووید-19، سایبری شدن بیش از پیش اکثر فرایندها و امور از سطح شخصی تا ملی است؛ 2️⃣ از آموزش ابتدایی تا تحصیلات تکمیلی و سایر امور اداری و شخصی آنلاین شده است. این به معنای «سازماندهی سایبری» جهان است (Cyborg) 3️⃣ مبتنی بر قرارداد UKUSA زیرساخت جهانی و کنترل فضای سایبر در جهان در اختیار بریتانیا و آمریکا است؛ پس منافع اصلی پاندمی کووید-19 برای این مجموعه است، حتی اگر طراح ویروس نباشند؛ 4️⃣ از آنجا که کنترل فضای سایبر جهان در اختیار چین نیست، لذا نفع اصلی را از این پاندمی کسب نمی‌کند 🔶🔹بخشی از سخنرانی علمی «بررسی تهدید بیوسایبرنتیک پاندمی کووید-19 از منظر مطالعات راهبردی» ❇️ مهندس شکوهیان‌راد؛ مورخ 14 آبان 1399 @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔔 ⚡️رویدادهای مهم کشور از سال ۱۳۴۲تا ۱۳۵۷ 🗓روزنگار ۳۰ آبان ماه 📌۳۰ آبان ۴۳: یکی از رایج ترین اعتراضات پس از دستگیری و تبعید امام خمینی "رحمه الله علیه" به ترکیه در پی مخالفت با کاپیتولاسیون ، ارسال تلگراف برای مقامات پهلوی بود؛ از جمله این تلگراف ها میتوان به تلگراف حوزه ی علمیه ی نجف برای حسنعلی منصور اشاره کرد. 📌 ۳۰ آبان ماه ۵۵: عدم شرکت مردم آبادان در جشن ها و مراسمات دولتی در پی همبستگی و حمایت از اندیشه های امام خمینی "رحمه الله علیه". 📌۳۰ آبان ماه ۵۷: ➖تظاهرات مردم کاشان که با تیراندازی نیروهای مسلح همراه بود که منجر به مصدوم شدن دو نفر شد. ➖نزاع رجال دستگیر شده ی پهلوی در پادگان جمشیدیه. ➖صدور اعلامیه در محکومیت جنایات رژیم پهلوی در اعتراض به کشتار مردم کرمان و اعلام عزای عمومی توسط روحانیون استان کرمانشاه از جمله"حجت الاسلام عبدالجلیل جلیلی". ➖شنود مکالمات تلفنی خانم ناشناسی با "آیت الله سید حسین خادمی "مبنی بر جمع آوری پول برای کمک به اعتصاب کنندگان که بخشی از فعالیت زنان مسلمان در جریان انقلاب اسلامی را روایت می کند. ➖فعالیت های دانش آموزان شهر شاهرود که از پنج دانش آموز گرداننده این اعتراضات سه نفر خانم بوده اند. @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
به نام خدا نقد و تحلیل محتوایی تئاتر جابر خلاصه: جابر یک دانشمند فیزیک هسته¬ای است که به دلیل سرخوردگی از عملکرد دولت، در مسأله برجام و انرژی هسته¬ای، قصد پیوستن به مدافعین حرم را دارد. او که یکی از اعضا فعال بسیج و مهندسی جنگ نرم است قادر نیست اعضا و فرمانده پایگاه را برای رسیدن به هدفش مجاب کند. از سوی دیگر خانواده¬ی او شامل همسر، دو خواهر و مادر که به تازگی پدرشان را در دفاع از حرم از دست داده¬اند و از نظر عاطفی وابستگی شدیدی به او دارند نیز مانع دیگری در رسیدن به خواسته¬ی جابر هستند. بخش زیادی از تایم این تئاتر در تبیین منویات رهبری، عملکرد نامطلوب دولت و تعامل جابر با خانواده¬اش میگذرد و نهایتا جابر که توسط جاسوسهای صهیونیسم مسموم شده است، بعد از ناکامی آنها در رسیدن به اطلاعات لبتاب، به شهادت میرسد. قبل از ورود به مبحث اصلی ذکر دو مقدمه لازم است. این متن صرفا نقدی تحلیلی است بر مضمون و محتوای این تئاتر و شامل هیچ گونه نقد ساختاری و فرمالیستی نخواهد بود. با توجه به این که ماهیت تئاتر، پویایی و زنده بودن اثر است که در هر اجرا جانی تازه میگیرد، لازم است به این نکته توجه شود که این نقد بر اساس اجراهایی است که تاکنون صورت گرفته است. سوالی که در ابتدای این متن مطرح میشود این است که با توجه به این نکته که کلیه¬ی عوامل اجرایی این نمایش، از نویسنده و کارگردان و بازیگر... خانم هستند و این نمایش با لحاظ تمام جوانب امنیتی برای مخاطب خانم، به صورت مکشوفه و بدون حجاب از طرف عوامل اجرا میشود، آیا یک تئاتر و نمایش آوانگارد است؟ با کمی جستجو در منابع تاریخی پاسخ این سوال قطعا منفی خواهد بود. از شاهد مثالهایی که میتوان در این مورد نام برد، تعزیه خوانی¬هایی است که در زمان قاجار اجرا میشده است. این مراسم که تاریخش به یک و نیم قرن پیش بازمیگردد در زمانی برگزار میشده که زنان بدون اجازه حتی حق بیرون رفتن از خانه را هم نداشته¬اند. در این مراسم که بازیگران، کارگردانها و... زنان بوده اند و تنها برای زنان برگزار میشده قصه¬های یوسف و زلیخا، عروسی بلقیس و سلیمان و عروسی رفتن حضرت زهرا طرفداران زیادی داشته است، ولی در این بین تعزیه شب عاشورا از اهمیت زیادی برخوردار بوده که در آن زنان از اسبهای کوچکی به نام تانو برای اجرای صحنه¬ها جنگ استفاده میکرده اند. در اسناد تاریخی یکی از مکانهایی که جهت این مراسم مورد استفاده قرار میگرفته، مجلس شورای ملی قدیم است که در زمان قاجار به میرزا حسن خان سپه سالار و همسرش ماه تابان خانم دختر فتحعلی شاه تعلق داشته است. شاهد مثال دیگر در مورد مجالس عروسی و جشنهای زنانه است که در آن زنها به عنوان خواننده و نوازنده تنها برای جنس نسوان برنامه اجرا میکرده اند. همچنین در اسناد تاریخی آمده است که اولین سینمایی که برای زنان در ایران افتتاح شد در سال 1307 بود که توسط خان بابا معتضدی در خیابان لاله زار بود که مدتی بعد آتش گرفت. این تفکیک جنسیتی در ارائه هنر تا زمان کشف حجاب رضاخانی وجود داشت و پس از آن فاجعه، هنگامی که زن محجبه¬ی ایرانی مجبور شد بین عقاید و حضور در مجامع هنری یکی را انتخاب کند، حجاب و اعتقاداتش را انتخاب نمود و مجبور به پنهان شدن در پستوی خانه¬ها شد. اما مردان جوانی که تمایل به شرکت در مجامع و اجتماعات هنری داشتند ترجیحشان این بود که از زنانی با لباسها و سر و وضع آنچنانی برای همراهی دعوت کنند. این زنان که در ابتدا بیشتر ارمنی و یا خارجیانی بودند که همراه مستشاران به ایران آمده بودند، رسم و رسوم حضور در چنین مکانهایی را بسیار خوب بلد بودند و با قدرت جذب بالایی که داشتند هر روز بیشتر و بیشتر در جامعه¬ی ایرانی آن زمان نفوذ کردند. بدین ترتیب زن ایرانی محجبه نه تنها از دایره¬ی هنر و هنرورزی کنار گذاشته شد که حتی از طبیعی ترین حق خود یعنی با سواد شدن، کسب تحصیل و علم اندوزی نیز محروم شد. آمار بیسوادی زنان در ابتدای انقلاب اسلامی، خود نشانگر عمق فاجعه در این زمینه است. پس از انقلاب مسأله¬ی تحصیل برای قشر معتقد و مذهبی حل شد، ولی هنر نزد این خانواده¬ها همچنان مظلوم و مغفول باقی ماند به طوری که در این روزگار و پس از گذشت چهل و اندی از آغاز انقلاب هنوز زنان و دختران خانواده¬های مذهبی نه تنها به عنوان هنرمند بلکه به عنوان مخاطبین هنر، از حضور در اجتماعاتی مثل تئاتر و یا کنسرت استقبال نمیکنند و یا منع میشوند. در حال حاضرگروه تئاتر جابر به عنوان احیاگر سنتی دیرین که میتواند تا حدی نیازهای این قشر از جامعه را برطرف نماید، توانسته با سختی و مشقت زیاد راه باریکی را میان مافیای هنر باز نماید و با این که هنوز راه زیادی برای رسیدن به قله در پیش دارد قابل ستودن و حمایت است و روا نیست که به دلایل واهی که با غرض ورزی نیز همراه است، مورد بی مهری قرار بگیرد. ادامه👇
👆ادامه: این تئاتر در حد مرز دو جریان مافیای تئاتر که تحت فضای لیبرالیسم، سکولاریسم و اومانیسم جوامع متمدن قرار دارد و جریان واپسگرا و متهم کننده¬ی ارتجاعی که با وسواس تنها به نقاط ضعف می¬پردازد، در حال له شدن است. بر جریان روشنفکری که اساسا در صدد مسدود کردن قشر متعهد و معتقد جامعه هستند که حرجی نیست، تأسف در جایی است که جریان همسو و همگرا با این اندیشه و رویکرد هم، با بولد کردن برخی نکات سعی دارند این فضا را از دست این مجموعه بگیرند. این نکته بسیار حائز اهمیت است که با توجه به این که عوامل این تئاتر خودشان از قشر متعهد و معتقد جامعه هستند به هیچ وجه تمایلی به بازی در مقابل پارتنری از جنس مخالف ندارند و برای اجرای این نقشها مجبور به استفاده از گریم و لباس مردانه هستند. یکی از برچسب¬هایی که باعث توقف این گروه شده است ارائه¬ی صحنه¬هایی است که مروج انحرافات اخلاقی است که نگارنده قویا آن را رد میکند. صحنه های خانوادگی این تاتر قطعا به دور از اباحه¬گری¬هایست که فرزندان این کشور هر روز در فیلمهای سینمایی ایرانی، معابر، حمل ونقل عمومی و ... شاهد آن هستند. لازم به ذکر است که این گروه با استفتاء از علما برای شرکت در نقشی مردانه توسط زنان به این مسأله توجه داشته¬اند. ولی نباید از نظر دور داشت که ابراز احساساتی از این قبیل اساسا فضای پر ریسکی است و باید به همه¬ی تبعات مثبت و منفی آن توجه نمود و باید بادقت و الگو سازی درست مانع خطاهای احتمالی دیگران شد. ضمن اینکه صحنه¬های احساسی و رمانتیک این تئاتر کاملا دقیق است و نشان دهنده¬ی تفکر نویسنده در این باب است. هجمه¬ی دیگری که نسبت به این تئاتر مظلوم و پاک صورت گرفته است در رابطه با نقص رفتاری مردان در قشر مذهبی و متعهد است. این اعتراضات مبنی بر این است که چون مردان مذهبی تعاملهای احساسی را فرا نگرفته¬اند، نمایش چنین صحنه¬هایی سطح توقعات زنان این قشر را بالا برده و اختلافاتی را در این زمینه دامن میزند. به نظر نمیرسد که نیاز به هوش و قدرت تعقل بالای باشد تا هر موجود ناطقی به این مسأله معترف شود که چنین اشکالی، پاک کردن صورت مساله است، نه حل کردن آن. این امر کاملا مبرهن و واضح است که هر زوجی برای ارتقا سطح زندگی هم باید قدرت بیان توقعات و انتظاراتش از طرف مقابل را داشته باشد و هم باید در کسب مهارتهای زندگی تلاش و کوشش نماید. پس بهتر است به جای آنکه بار باشیم، یار باشیم. و من الله توفیق فاطمه سلطانی، نویسنده، کارشناس، مشاور و ارزیاب @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
چالش رفیـــق شَـــــهیدم🌹🌿 🔆شهـــید بابک نوری هریس 🌸🍃نفر2⃣3⃣ بہ دونفر نفر جوایِـــز زیبایے اهداء مے شود😍 (گارد گوشی با عکس رفیق شهید شما) •| از رفیق شهیدت یاد بگیر که شهیدانه زندگے کنے😉 |• ارسال عکس و شرکت در چالش درکانال ڪَیِس👇 https://eitaa.com/joinchat/2349727805Ccacd14cc44
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔔 ⚡️رویدادهای مهم کشور از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷ 🗓روزنگار ۱ آذر 📌۱ آذر ماه۵۱: انتقاد یکی از دانشجویان مدرسه عالی علوم اقتصادی و اجتماعی قزوین در کلاس درس به جشن های ۲۵۰۰ساله ی شاهنشاهی. 📌 ۱ آذرماه ۵۷: ➖بازگشت یکی از زندانیان سیاسی به شهر زادگاه خود (رفسنجان)؛ حدود ۴۰۰ نفر از اهالی رفسنجان به منظور استقبال از ابوالقاسم نصرالهی نسب زندانی امنیتی. در جریان این تظاهرات یک نفر به وسیله ی نیروهای رژیم پهلوی به شهادت رسید. ➖ بازگشت «شهید آیت الله سید عبدالحسین دستغیب» و «آیت الله مجد الدین مصباحی» به شهر شیراز پس از مدت‌ها اسارت در سال 1357. ➖گزارش از رهبری مبارزات انقلابی مردم آذربایجان علیه رژیم پهلوی توسط "شهید آیت الله سید محمدعلی قاضی طباطبایی". @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 ویروس کووید-19 یک ویروس بیوسایبرنتیک است، نه ویروس بیولوژیک 1️⃣ دسته‌بندی ویروس‌های بیوسایبرنتیک شامل FAVها و OTVها؛ 2️⃣ ویروس کووید-19 یک ویروس بیوسایبرنتیک از دسته‌ی FAV است؛ 3️⃣ مبحث رزونانس در فیزیک، مبنای علمی ویروس‌های بیوسایبرنتیک از دسته‌ی FAV است 4️⃣ فرکانس مشخصی از امواج الکترومغناطیس در تشدید فعالیت ویروس کووید-19 و فرکانسی دیگر در تضعیف فعالیت آن مؤثر است؛ 🔶🔹بخشی از سخنرانی علمی «بررسی تهدید بیوسایبرنتیک پاندمی کووید-19 از منظر مطالعات راهبردی» ❇️ مهندس شکوهیان‌راد؛ مورخ 14 آبان 1399 @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
بسم الله الرحمن الرحیم "انّا لله و انّا الیه راجعون " استاد عزیزمان سرکار خانم زهرا فاطمی راد ؛ درگذشت خاله گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می کنیم و همنشینی با اهل بیت طاهرین "علیهم السلام"را از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده مسئلت داریم. @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
☑️ مجازات حبس، جزای نقدی و شلاق در انتظار نشردهندگان محتوای غیراخلاقی در فضای مجازی/ بازداشت ۱۰۵ نفر در این خصوص 🔸 معاون دادستان عمومی و انقلاب قم: براساس بند ۳ از ماده ۶۴۰ قانون مجازات اسلامی و مواد ۷۴۲ و ۷۴۳ از قانون مذکور، درصورتی‌که افراد در صفحات مجازی، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی تصاویر مبتذل و محتوای غیراخلاقی و جریحه‌دار کننده عفت و اخلاق عمومی بارگذاری نمایند به حبس از سه ماه تا یک‌سال، تا ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و جزای نقدی محکوم خواهند شد. 🔸 حجت‌الاسلام تحریری جانشین قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم بیان داشت: امروزه یکی از جدی‌ترین آسیب‌های اجتماعی، ولنگاری و اعمال مجرمانه‌ای است که در بستر فضای مجازی اتفاق می‌افتد که در همین راستا "قرارگاه دادسرای قم" با توجه به اهمیت اشراف بر فضای مجازی رصد مستمر صفحات مرتبط با قم را در دستور کار خود قرار داده است و در همین خصوص طی ده ماه گذشته تاکنون "تعداد ۱۰۵ نفر" از عوامل انتشار این گونه آثار که عمده آن‌ها در اینستاگرام مشغول به انجام فعالیت‌های مجرمانه از جمله مدلینگ مبتذل، کشف حجاب، لایوهای غیراخلاقی و توزیع مشروبات الکلی و موادمخدر بوده‌اند شناسایی و با دستورقضایی بازداشت و ضمن از دسترس خارج نمودن دائم حساب‌های کاربری آنان، برای نامبردگان پرونده قضایی تشکیل و کیفرخواست صادر گردیده است. 🔸شهروندان گرامی می‌توانند درصورت مواجهه با هرگونه اقدام هنجارشکنانه و اعمال مجرمانه در فضای مجازی موضوع را پس از جمع‌آوری مستندات لازم با ذکر کامل مشخصات صفحه و گرداننده، به شماره 09333633251 در پیام‌رسان‌ ایتا جهت پیگیری قانونی ارسال نمایند. جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 چرا آمارهای ابتلا و فوتی در آمریکا و اروپای غربی، ظاهر وضعیت بحرانی را دارد؟ 1️⃣ بررسی آمارهای رسمی منتشر شده از سوی مراکز زیستی و درمانی آمریکا نظیر CDC و بیمارستان‌های ایالتی حاکی از آن است که اکثر فوتی‌ها در زمره‌ی گروه‌های زیر هستند: - افراد سالمند - مبتلایان به بیماری‌های صعب‌العلاج نظیر اوتیسم، سرطان و ... - سیاه‌پوست‌ها 2️⃣ در اروپای غربی نیز وضعیت مشابه آمریکا رخ داده است؛ 3️⃣ جوان‌سازی جمعیت جامعه از دو طریق است: - افزایش موالید - حذف سالمندان مجموع فوتی‌های آمریکا و اروپای غربی در راستای جوان‌سازی جامعه است. 🔶🔹بخشی از سخنرانی علمی «بررسی تهدید بیوسایبرنتیک پاندمی کووید-19 از منظر مطالعات راهبردی» ❇️ مهندس شکوهیان‌راد؛ مورخ 14 آبان 1399 @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔔 ⚡️رویدادهای مهم کشور از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷ 🗓روزنگار ۲ آذر ماه 📌 ۲ آذرماه ۴۶: گزارشی از آمادگی ساواک برای مقابله با برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی در قم. 📌۲ آذر ماه ۵۷: ➖ ابراز همدردی مردم استان بوشهر با مردم شیراز ؛ تعطیلی ۳ روزه ی مغازه های بوشهر. ➖«شهید حجت‌الاسلام سید عبدالکریم هاشمی نژاد» از یاران مبارز و وفادار امام(ره) به گفته اسناد ساواک محبوبیت زیادی در میان مردم داشت و از سخنرانی‌هایش استقبال زیادی می‌شد. در سند دیگر امروز که بخشی از گفتگوی «آیت‌الله عباس واعظ طبسی» با شخصی به نام «حسین سبزواری» در سال 1357 را روایت می‌کند، به این محبوبیت اشاره شده است. «[حسین سبزواری] از او [آیت‌الله واعظ طبسی] خواسته تا سید عبدالکریم هاشمی نژاد روحانی قشری* و طرفدار روح‌اله خمینی را برای چند روزی جهت تبلیغات مذهبی به سبزوار دعوت نماید. سبزواری اظهار داشت: «مردم سبزوار آمادگی کامل دارند، چون شب‌ها در مساجد مجالس مذهبی برگزار می‌کنند. طبسی گفته: خیلی‌ها وی [شهید هاشمی نژاد] را دعوت نموده‌اند ، به نوبت خواهد آمد.» ➖گزارشی از ازبین رفتن وجهه ی ساواک ؛   «ساواک وضع یک خبرگزاری را پیدا کرده که فقط حوادث و وقایع را پس از وقوع اطلاع می‌دهد و این پاسخ انتظاری نیست که از ساواک وجود دارد.» @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 عوامل و مؤلفه‌های اثرگذار بر شدت عملکرد ویروس کووید-19 1️⃣ امواج الکترومغناطیس، زیرا کووید-19 یک ویروس بیوسایبرنتیک است؛ 2️⃣ ویژگی‌های بیولوژیک افراد نظیر ژنتیک، گروه خونی و ...؛ 3️⃣ پروتکل‌های بهداشتی و درمانی 🔶🔹بخشی از سخنرانی علمی «بررسی تهدید بیوسایبرنتیک پاندمی کووید-19 از منظر مطالعات راهبردی» ❇️ مهندس شکوهیان‌راد؛ مورخ 14 آبان 1399 @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
✨یازدهم آینه ی سرمدی کرده زخلق دو جهان دلبری تا ابدالدهر کنی سروری سیدنا یا حسن عسکری میلاد یازدهمین خورشید امامت امام حسن عسکری علیه السلام بر شما مبارک🌹 @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔔 ⚡️رویدادهای مهم کشور از سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷ 🗓روزنگار ۳ آذر ماه 📌 ۳ آذرماه ۴۲: ➖ باند بازی و حمایت از افراد هم مسلک؛ در گزارشی آمده است:«پس از مراجعت دکتر منوچهر اقبال از اروپا و احراز مقام شرکت ملی نفت طرفداران او از قبیل عباس شاهنده - شمس‌زاده و متقی دست به فعالیت زده و گفته می‌شود که طرفداران دکتر اقبال در آینده در ادارات دولتی دارای مقامات حساسی خواهند شد.» ➖دستگیری تعدادی از علمای تبریز؛ در سند ساواک آمده است: «قرار شد آقایان قاضی طباطبایی - سید احمد خسروشاهی - دروازه‌ای - انزابی - ناصرزاده و میرزا محمد علی انگجی دستگیر و به مرکز اعزام شوند.» در ادامه‌ی همین سند راجع به واکنش‌های عمومی نسبت به دستگیری اشخاص فوق آمده است: «افرادی که ممکن است پس از دستگیری روحانیون آشوب بر پا نمایند بلافاصله توقیف شوند.» 📌۳ آذر ماه ۵۴: شکایت "یوسف کهن" از چهره های وابسته به اسرائیل و از اعضای مجلس شورای ملی از "حجت الاسلام کافی" به ساواک؛ حجت الاسلام کافی از روحانیون مبارز بود که توانسته بود خیل عظیمی از مردم را با مفاهیم اسلامی آشنا کند. 📌۳ آذر ماه ۵۷: ➖مبارزات "آیت الله محمدتقی مروارید" در استان ایلام. ➖مبارزات انقلابی مردم استان آذربایجان غربی با هدایت شبکه ای روحانیون و نیروهای انقلابی. @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 سایبرنتیک، دانش کنترل پدیده‌های هوشمند از طریق هدفمندسازی اطلاعات دریافتی آن است. 💠 در واقع فرض اصلی در دانش سایبرنتیک این است که اگر به یک پدیده‌ی هوشمند (شامل انسان و ماشین) اطلاعات ورودی به‌صورت هدفمند و کانالیزه داده شود، در نهایت مبتنی بر آن اطلاعات به باور، تصمیم و اقدامی می‌رسد که از ابتدا مد نظر کنترل‌کننده بوده است. 🔶 اگر مصداق پدیده‌ی هوشمند انسان باشد، قدرت حاصل از آن «قدرت نرم» و اگر ماشین هوشمند باشد، قدرت حاصل از آن برای کنترل‌کننده «قدرت فرماندهی و کنترل» است. 🔴 دانش سایبرنتیک، مبنای کنترل و حاکمیت بر جهان در قرن 21 میلادی است 🔴 🔶🔹بخشی از سخنرانی علمی «بررسی تهدید بیوسایبرنتیک پاندمی کووید-19 از منظر مطالعات راهبردی» ❇️ مهندس شکوهیان‌راد؛ مورخ 14 آبان 1399 @noorolhodaa www.noorolhoda85.blog.ir
⚖️ نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی چه مجازاتی دارد؟ 🔺بر اساس قانون هرگاه فردی به قصد تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی خبری کذب را منتشر کند، باید مجازات قانونی را طی کند. 🔺هرگاه شخصی با قصدی مخرب صحبت‌های خلاف واقعی را منتشر کند یا از قول فردی دیگر آن‌ها را بیان کند باز هم باید مجازات شود. 🔺طبق ماده ۱۸ قانون جرایم رایانه‌ای هرگاه فردی سبب بر هم خوردن نظم عمومی در فضای مجازی شود، به حبس از ۹۲ روز تا ۲ سال یا جزای نقدی از ۵ میلیون ریال تا ۴۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم می‌شود. 🔺بر اساس این قانون اگر فردی با صحبت خود و پیامش فضای جامعه را تشویش کند، باید مجازات قانونی را سپری کند. جبههٔ اسلامی در فضای مجازی ✊🏻 @jebheh