eitaa logo
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
1.5هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
388 ویدیو
5 فایل
تکتم رفیعی ام 🎀⃟‌ ‌ | مدرس و کوچ یه رفیق راه برای دخترای هدفمند ✨ . نورْتَم ؛ رشد فردی اسلامی یه نوجوون و جوون به چی نیاز داره ؟! اینجا پیدا می کنه 🤍🌱 . تخصصِ‌مون محتوای اسلامیِ ✅ شرط می بندم معتادِ نورْتَم میشی🤝 . من اینجام 👇 @Noor_admiin
مشاهده در ایتا
دانلود
حتی استرست و بی قراریت هم کمتر میشه
امتحانش کن قطعا جوابه 🤌
هدایت شده از ستاد دهه نودی ها
40.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام بفرمایید اینم از کلیپ نتیجه معامله با آمریکا که باید مسئولین از اتفاق درس بگیرن. حٰامِدْ عِمٰادْ عٰارِفْ | طـــَــنْزِنو
درمورد این باهم حرف بزنیم ؟! 🌝🐚🌸🌊
این ویژگی هدف گذاری رو چندبار بخونین چون خیلی مهمه 🐏✅
گاهی ما هدف گذاری که می کنیم واقع بینانه نیست ❌ و همین قطعا باعث نرسیدن مون میشه ✋
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
درمورد این باهم حرف بزنیم ؟! 🌝🐚🌸🌊
من اگر معدلم بوده مثلا ۱۸ یه دفعه برای تعیین هدف گذاری نمیام بگم تو عرض یه سال معدلم بشه ۲۰ واقع بین باشیم ✔️ و به وضعیت فعلی مون حتما توجه کنیم من الان کجام و از خودم چه انتظاری دارم ⁉️
ولی یه حرفی رو دوست دارم به دخترهای نوجوونی که محصل ان و تو کانال هستن بگم 🗣
هیچ وقت ارزش گذاری خودتون رو منحصر به نمره ی بیست نکنین 🥲🤌 نمره ی بیست خوبه ، معدل بیست خوبه اما ارزش نیست و ارزش نمیده 💎 مدرک خوبه اما ارزش نیست و ارزش نمیده 📃 تنها چیزی که هدف ما از درس خوندن بوده ، درس و بحث و علمش بوده 🥲❤️‍🩹 که بتونیم از توی اون مباحث نکته ای رو برای بهتر زندگی کردن مون برداریم 🤌 شاید کلیشه ای باشه گفتن این حرفا اما یکم بهش فکر کن 🙂✅
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
هیچ وقت ارزش گذاری خودتون رو منحصر به نمره ی بیست نکنین 🥲🤌 نمره ی بیست خوبه ، معدل بیست خوبه اما ا
به ما یه عمر تو مدرسه گفتن نمره ی بیست گرفتی یعنی درس و فهمیدی ولی یه بار نگفتن شاید درس و فهمیدی ازش استفاده کردی اما حفظش نکردی که بتونی خط به خط واو به واو شو تو برگه ی امتحانی بنویسی 🤌🥲 نصف بیشتر سن نوجوونی مونو به جای پیدا کردن استعداد و علاقه، صرف حفظ کردن درس ها کردیم تا نمره مون بشه بیست و بشیم شاگرد ممتاز مدرسه و توجه معلم ها به سمت مون جلب بشه 🙂💔
ولی من هیچ وقت به دخترم نمیگم بیست شدی یعنی کاملی یعنی عالی هستی یعنی خوبی 🤌 بهش یاد میدم به جای حفظ کردن درس هاش و تایید گرفتن از معلم ها دنبالِ پیدا کردن استعداد هاش باشه دنبال مهارت کسب کردن باشه چون ایناست که زندگی شو می سازه نه صرفا فقط نمره ی بیست 🙂💯✨