نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
#زلنسکی سلام بفرمایید اینم از کلیپ نتیجه معامله با آمریکا که باید مسئولین از اتفاق درس بگیرن. حٰام
وقتی داداشم و دوستاش باهم کانال می زنن 😍🤌
عارف شون داداش منه که تو نقش ترامپ بازی کرده 😁❤️
گاهی ما هدف گذاری که می کنیم واقع بینانه نیست ❌
و همین قطعا باعث نرسیدن مون میشه ✋
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
درمورد این باهم حرف بزنیم ؟! 🌝🐚🌸🌊
من اگر معدلم بوده مثلا ۱۸ یه دفعه برای تعیین هدف گذاری نمیام بگم تو عرض یه سال معدلم بشه ۲۰
واقع بین باشیم ✔️
و به وضعیت فعلی مون حتما توجه کنیم
من الان کجام و از خودم چه انتظاری دارم ⁉️
ولی یه حرفی رو دوست دارم به دخترهای نوجوونی که محصل ان و تو کانال هستن بگم 🗣
هیچ وقت ارزش گذاری خودتون رو منحصر به نمره ی بیست نکنین 🥲🤌
نمره ی بیست خوبه ، معدل بیست خوبه
اما ارزش نیست و ارزش نمیده 💎
مدرک خوبه اما ارزش نیست و ارزش نمیده 📃
تنها چیزی که هدف ما از درس خوندن بوده ، درس و بحث و علمش بوده 🥲❤️🩹
که بتونیم از توی اون مباحث نکته ای رو برای بهتر زندگی کردن مون برداریم 🤌
شاید کلیشه ای باشه گفتن این حرفا
اما یکم بهش فکر کن 🙂✅
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
هیچ وقت ارزش گذاری خودتون رو منحصر به نمره ی بیست نکنین 🥲🤌 نمره ی بیست خوبه ، معدل بیست خوبه اما ا
به ما یه عمر تو مدرسه گفتن
نمره ی بیست گرفتی یعنی درس و فهمیدی
ولی یه بار نگفتن شاید درس و فهمیدی ازش استفاده کردی اما حفظش نکردی که بتونی خط به خط واو به واو شو تو برگه ی امتحانی بنویسی 🤌🥲
نصف بیشتر سن نوجوونی مونو به جای پیدا کردن استعداد و علاقه، صرف حفظ کردن درس ها کردیم تا نمره مون بشه بیست و بشیم شاگرد ممتاز مدرسه و توجه معلم ها به سمت مون جلب بشه 🙂💔
امشب میدونی علاوه بر ولادت حضرت امام حسن مجبتی (ع) جانمون که مبارک مون باشه 😍✨🎉
چه شبیِ امشب ؟!