گاهی ما هدف گذاری که می کنیم واقع بینانه نیست ❌
و همین قطعا باعث نرسیدن مون میشه ✋
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
درمورد این باهم حرف بزنیم ؟! 🌝🐚🌸🌊
من اگر معدلم بوده مثلا ۱۸ یه دفعه برای تعیین هدف گذاری نمیام بگم تو عرض یه سال معدلم بشه ۲۰
واقع بین باشیم ✔️
و به وضعیت فعلی مون حتما توجه کنیم
من الان کجام و از خودم چه انتظاری دارم ⁉️
ولی یه حرفی رو دوست دارم به دخترهای نوجوونی که محصل ان و تو کانال هستن بگم 🗣
هیچ وقت ارزش گذاری خودتون رو منحصر به نمره ی بیست نکنین 🥲🤌
نمره ی بیست خوبه ، معدل بیست خوبه
اما ارزش نیست و ارزش نمیده 💎
مدرک خوبه اما ارزش نیست و ارزش نمیده 📃
تنها چیزی که هدف ما از درس خوندن بوده ، درس و بحث و علمش بوده 🥲❤️🩹
که بتونیم از توی اون مباحث نکته ای رو برای بهتر زندگی کردن مون برداریم 🤌
شاید کلیشه ای باشه گفتن این حرفا
اما یکم بهش فکر کن 🙂✅
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
هیچ وقت ارزش گذاری خودتون رو منحصر به نمره ی بیست نکنین 🥲🤌 نمره ی بیست خوبه ، معدل بیست خوبه اما ا
به ما یه عمر تو مدرسه گفتن
نمره ی بیست گرفتی یعنی درس و فهمیدی
ولی یه بار نگفتن شاید درس و فهمیدی ازش استفاده کردی اما حفظش نکردی که بتونی خط به خط واو به واو شو تو برگه ی امتحانی بنویسی 🤌🥲
نصف بیشتر سن نوجوونی مونو به جای پیدا کردن استعداد و علاقه، صرف حفظ کردن درس ها کردیم تا نمره مون بشه بیست و بشیم شاگرد ممتاز مدرسه و توجه معلم ها به سمت مون جلب بشه 🙂💔
امشب میدونی علاوه بر ولادت حضرت امام حسن مجبتی (ع) جانمون که مبارک مون باشه 😍✨🎉
چه شبیِ امشب ؟!
این صدا ....mp3
زمان:
حجم:
205.4K
این صدا تمام اون شب بیداری هام
تمام اون اشک ریختن هام
تمام اون نگرانی هام
تمام اون قلب بیرون از تن تپیدن هام
رو جلوی چشم میاره 🥲
دنیای توام با تضاد های عجیب رو جلوی چشم میاره ...
امشب تولد دردونه دختره 😍💗
دقیقا دوسال پیش از نیمه شب ۲۵ اسفند گذشته بود و وارد صبح ۲۶ ام شدیم
دم دم های سحر و اذان صبح بود
که دختری دنیا اومد 🥺🦋
خدا یه فرشته ی کوچولو بهم هدیه داد
...
و منِ مادر با گریه هاش با خنده هاش با دلبری های دخترونه اش با اولین بار ایستادن و راه رفتنش با اولین مامان و بابا گفتنش بزرگ شدم 🥲 منم همراه باهاش قد کشیدم 🪴
گاهی از خستگی بیش از حد گاهی از ذوق خیلی زیاد اشک می ریختم ...
دوسال از اون روزها می گذره دردونه مادر
اما حالا نگاه می کنم
جز شیرینی هیچی نبوده و نیست 🥺🤌
تو توی این دوسال همدم بودی برام
تو بهترین رفیقی برام تو بهترین مسکنی نور دیده مادر ✨
گاهی فکر می کنم خدا خیلی دوسم داشته تورو گذاشته تو بغلم 🫀
...
تو اگر نبودی من الان اینجا نبودم اینطور با اقتدار نبودم اینطور عاشق نبودم 💖
تو به من صبور بودن رو رشد کردن رو بزرگ شدن رو یاد دادی مادر
اما در عوض من چی بهت یاد دادم ؟!
...
دلبرکم دخترک قشنگم تولد دوسالگیت مبارکِ منو بابا باشه 🎊😍🥲
بمونه به یادگار از شب ۲۶ اسفند ماه
۱۴۰۳ 🌙
تولد دوسالگیت 🎀🪞