نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
امروز اصلا حوصله ی کتاب خوندن نداشتم می دونستم باید مطالعه ی روزانه مو تیک بزنم اما اهمال کاریم نم
از تکنیک دو دقیقه استفاده کردم
این تکنیک میگه دو دقیقه ی اول باید خیلی آسون باشه که انجام بشه 👌
مثلا من دیشب با خودم گفتم کتابت و از کیفت دربیار فقط ببین تا کجا خوندی ( خیلی آسون )
درآوردم کتابمو و باز کردم
اول صفحه برام جذاب بود
گفتم حالا چیزی نمیشه که تا وسط صفحه بخون ( آسون )
و بعد به خودم اومدم دیدم یه صفحه دو صفحه و ده صفحه از کتاب و خوندم ( سخت و خیلی سخت )
اون لحظه که کتاب و باز کردم و اصلا حال کتاب خوندن نداشتم ده صفحه مطالعه سخت ترین کار بود
اما با این تکنیک اونو اجرایی و آسونش کردم
😁🤌📖🍀
چه حس خوبی دارم نسبت به منِ جدیدی که از من داره ساخت میشه 🤌😌🫀
لایف استایلی که دارم از زندگیم برای خودم می سازم 👩💻
🔆📝🖇📚
#خودم
چرا نمی خوابی تکتم ؟!
+ چون این قدر رویاهای بزرگی تو سرم دارم اینقدر هدف دارم که منو مجبور می کنه از خوابم بزنم 🙂✋
فردا صبح هم باید زود بیدار بشم
نهایت بتونم سه چهار ساعتی بخوابم 🙌😴
دیگه این اتفاقای اخیر کاملااااا بهت اثبات کرد دنیا رفته روی دور سرعت
سرعت نگیری جا موندی 🫡
دیگه وقت تنبلی کردن نیست
تمرکزی باید کار کنیم همه مون 🤫
#خودم
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
چرا نمی خوابی تکتم ؟! + چون این قدر رویاهای بزرگی تو سرم دارم اینقدر هدف دارم که منو مجبور می کنه
فقط خوشم میاد از اون دسته آدمایی که میدونن نیاز به تغییر دارن میدونن باید رشد کنن میدونن یه جایی یه چیزی بدجوری می لنگه
امااااا
به همون وضعیت شون ادامه میدن و هیچ کاری نمی کنن 🙂👎❌
دست روی دست می ذارن 😏