eitaa logo
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
1.6هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
388 ویدیو
5 فایل
تکتم رفیعی ام 🎀⃟‌ ‌ | مدرس و کوچ یه رفیق راه برای دخترای هدفمند ✨ . نورْتَم ؛ رشد فردی اسلامی یه نوجوون و جوون به چی نیاز داره ؟! اینجا پیدا می کنه 🤍🌱 . تخصصِ‌مون محتوای اسلامیِ ✅ شرط می بندم معتادِ نورْتَم میشی🤝 . من اینجام 👇 @Noor_admiin
مشاهده در ایتا
دانلود
عیدتون مبارک قشنگاااا 😍🎊 🧸🎀🪞✨🍩🍯
خیلی فرق هست بین کسی که مهارت زندگی کردن رو بلده و بین کسی که همین جوری روی هوا زندگی می کنه 🤌🥲 و به قول خودش می سوزه و می سازه ...
. دونستن اینجوریه که وقتی شروع می کنی به فهمیدن اونوقت می فهمی چقدر نمی فهمیدی 👌🥲❤️‍🩹 .
دیشب به یه موضوع خیلی جالب برخوردم که واقعا برام تفکر برانگیز بود ... دوست داری برای تو هم تعریف کنم ؟!
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
دیشب به یه موضوع خیلی جالب برخوردم که واقعا برام تفکر برانگیز بود ... دوست داری برای تو هم تعریف کن
. یه داستانی برام اتفاق افتاد که باعث شد به این فکر کنم که چی باعث میشه یه آدم از یه حادثه و مسئله ای که تو زندگیش به وجود میاد درس بگیره برای روبه جلو حرکت کردن برای رشد کردن برای خودشو بالا کشیدن ؟! و چی باعث میشه عده ای از اون مسئله هیچ وقت بیرون نیان و اوضاع شون بدتر بشه و همه چیز و بعد اون از اون ماجرا بدونن ؟! .
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
. یه داستانی برام اتفاق افتاد که باعث شد به این فکر کنم که چی باعث میشه یه آدم از یه حادثه و مسئله
. تصور کن من تو کودکی آسیب دیدم حالا که بزرگ شدم یه آدمی با روحیات حساس شدم که طاقت با مشکل روبه رو شدن رو ندارم 🤕 حالا اگر یه آدم منفعل باشه چه اتفاقی می افته ؟! همه رو در اینکه چرا اینطوری شده مقصر می دونه ... محیط و شرایط رو مقصر می دونه و برای بهتر شدن شرایطش هیچ اقدامی نمی کنه ❌ ولی حالا یه آدم فعال چطور ؟! اولین و آخرین کسی که تو زندگیش مقصر هست رو خودش می دونه و برای بهتر شدن شرایطش هرکاری می کنه ✅ .
حالا تو دوست داری کدوم آدم باشی ؟!
تو این دنیا هیچ چیزی اتفاقی نیست و هیچ شانسی وجود نداره ... همههه چیز بستگی داره به خودت عزیزم 🤌🙂💖
بحث بحثِ استفاده از فرصت هاست ... همه چی دست خودته ✋ می تونی تلاش کنی برای خوشبخت شدن خودت 🌱 و می تونی هم بشینی یه جا و دنبال مقصر بگردی 💥 و همه فرصت های پیش روت رو از بین ببری 🙅‍♀ ...
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
دیشب به یه موضوع خیلی جالب برخوردم که واقعا برام تفکر برانگیز بود ... دوست داری برای تو هم تعریف کن
دوتا آدم و می شناسم که هردوشون یکی از افراد عزیز زندگی شونو از دست دادن ... و داغِ جوون دیدن ... اما یکی شون از همون نقطه ی تاریک و غم زندگیش کشید اومد بالا 🧗 اما یکی شون بعدش افسردگی گرفت ضعف اعصاب گرفت و به کل زندگی شو باخت و هراتفاقی که به بعدش افتاد و به گردن همون از دست دادنِ انداخت 🤌 ببین من نمیگم از دست دادن عزیز الکیه نه قطعا ، اما زندگی تحت هرشرایطی ادامه داره ... فقط کافیه تو درس بگیری عبرت بگیری و زندگیتو بسازی 🪐✨
تمام اون روزای سخت گذشت ... یادته ؟! این یکی هم می گذره ، مطمئن باش 🌊☀️🐚🌿🦩