.
دونستن اینجوریه که وقتی شروع می کنی به فهمیدن اونوقت می فهمی چقدر نمی فهمیدی 👌🥲❤️🩹
.
دیشب به یه موضوع خیلی جالب برخوردم
که واقعا برام تفکر برانگیز بود ...
دوست داری برای تو هم تعریف کنم ؟!
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
دیشب به یه موضوع خیلی جالب برخوردم که واقعا برام تفکر برانگیز بود ... دوست داری برای تو هم تعریف کن
.
یه داستانی برام اتفاق افتاد که باعث شد به این فکر کنم که چی باعث میشه
یه آدم از یه حادثه و مسئله ای که تو زندگیش به وجود میاد درس بگیره برای روبه جلو حرکت کردن برای رشد کردن برای خودشو بالا کشیدن ؟!
و چی باعث میشه عده ای از اون مسئله هیچ وقت بیرون نیان و اوضاع شون بدتر بشه
و همه چیز و بعد اون از اون ماجرا بدونن ؟!
.
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
. یه داستانی برام اتفاق افتاد که باعث شد به این فکر کنم که چی باعث میشه یه آدم از یه حادثه و مسئله
.
تصور کن من تو کودکی آسیب دیدم
حالا که بزرگ شدم
یه آدمی با روحیات حساس شدم که طاقت با مشکل روبه رو شدن رو ندارم 🤕
حالا اگر یه آدم منفعل باشه چه اتفاقی می افته ؟!
همه رو در اینکه چرا اینطوری شده مقصر می دونه ...
محیط و شرایط رو مقصر می دونه
و برای بهتر شدن شرایطش هیچ اقدامی نمی کنه ❌
ولی حالا یه آدم فعال چطور ؟!
اولین و آخرین کسی که تو زندگیش مقصر هست رو خودش می دونه
و برای بهتر شدن شرایطش هرکاری می کنه ✅
.
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
. تصور کن من تو کودکی آسیب دیدم حالا که بزرگ شدم یه آدمی با روحیات حساس شدم که طاقت با مشکل روبه ر
برای این تا دلت بخواد مثال وجود داره هااا...
تو این دنیا هیچ چیزی اتفاقی نیست
و هیچ شانسی وجود نداره ...
همههه چیز بستگی داره به خودت عزیزم 🤌🙂💖
بحث بحثِ استفاده از فرصت هاست ...
همه چی دست خودته ✋
می تونی تلاش کنی برای خوشبخت شدن خودت 🌱
و می تونی هم بشینی یه جا و دنبال مقصر بگردی 💥
و همه فرصت های پیش روت رو از بین ببری 🙅♀
...
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
دیشب به یه موضوع خیلی جالب برخوردم که واقعا برام تفکر برانگیز بود ... دوست داری برای تو هم تعریف کن
دوتا آدم و می شناسم که هردوشون یکی از افراد عزیز زندگی شونو از دست دادن ...
و داغِ جوون دیدن ...
اما یکی شون از همون نقطه ی تاریک و غم زندگیش کشید اومد بالا 🧗
اما یکی شون بعدش افسردگی گرفت ضعف اعصاب گرفت و به کل زندگی شو باخت و هراتفاقی که به بعدش افتاد و به گردن همون از دست دادنِ انداخت 🤌
ببین من نمیگم از دست دادن عزیز الکیه
نه قطعا ،
اما زندگی تحت هرشرایطی ادامه داره ...
فقط کافیه تو درس بگیری عبرت بگیری و زندگیتو بسازی 🪐✨