نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
دیشب به یه موضوع خیلی جالب برخوردم که واقعا برام تفکر برانگیز بود ... دوست داری برای تو هم تعریف کن
.
یه داستانی برام اتفاق افتاد که باعث شد به این فکر کنم که چی باعث میشه
یه آدم از یه حادثه و مسئله ای که تو زندگیش به وجود میاد درس بگیره برای روبه جلو حرکت کردن برای رشد کردن برای خودشو بالا کشیدن ؟!
و چی باعث میشه عده ای از اون مسئله هیچ وقت بیرون نیان و اوضاع شون بدتر بشه
و همه چیز و بعد اون از اون ماجرا بدونن ؟!
.
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
. یه داستانی برام اتفاق افتاد که باعث شد به این فکر کنم که چی باعث میشه یه آدم از یه حادثه و مسئله
.
تصور کن من تو کودکی آسیب دیدم
حالا که بزرگ شدم
یه آدمی با روحیات حساس شدم که طاقت با مشکل روبه رو شدن رو ندارم 🤕
حالا اگر یه آدم منفعل باشه چه اتفاقی می افته ؟!
همه رو در اینکه چرا اینطوری شده مقصر می دونه ...
محیط و شرایط رو مقصر می دونه
و برای بهتر شدن شرایطش هیچ اقدامی نمی کنه ❌
ولی حالا یه آدم فعال چطور ؟!
اولین و آخرین کسی که تو زندگیش مقصر هست رو خودش می دونه
و برای بهتر شدن شرایطش هرکاری می کنه ✅
.
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
. تصور کن من تو کودکی آسیب دیدم حالا که بزرگ شدم یه آدمی با روحیات حساس شدم که طاقت با مشکل روبه ر
برای این تا دلت بخواد مثال وجود داره هااا...
تو این دنیا هیچ چیزی اتفاقی نیست
و هیچ شانسی وجود نداره ...
همههه چیز بستگی داره به خودت عزیزم 🤌🙂💖
بحث بحثِ استفاده از فرصت هاست ...
همه چی دست خودته ✋
می تونی تلاش کنی برای خوشبخت شدن خودت 🌱
و می تونی هم بشینی یه جا و دنبال مقصر بگردی 💥
و همه فرصت های پیش روت رو از بین ببری 🙅♀
...
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
دیشب به یه موضوع خیلی جالب برخوردم که واقعا برام تفکر برانگیز بود ... دوست داری برای تو هم تعریف کن
دوتا آدم و می شناسم که هردوشون یکی از افراد عزیز زندگی شونو از دست دادن ...
و داغِ جوون دیدن ...
اما یکی شون از همون نقطه ی تاریک و غم زندگیش کشید اومد بالا 🧗
اما یکی شون بعدش افسردگی گرفت ضعف اعصاب گرفت و به کل زندگی شو باخت و هراتفاقی که به بعدش افتاد و به گردن همون از دست دادنِ انداخت 🤌
ببین من نمیگم از دست دادن عزیز الکیه
نه قطعا ،
اما زندگی تحت هرشرایطی ادامه داره ...
فقط کافیه تو درس بگیری عبرت بگیری و زندگیتو بسازی 🪐✨
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیا همین اول کاری با هم روراست باشیم ✋
چند ماه از اول سال ۱۴۰۳ گذشته ؟!
الان هفت ماهه گذشته ...
تو این هفت ماه چقدر تغییر کردی ؟!
چقدر رشد کردی ؟!
چقدر تونستی زندگیتو تغییر بدی ؟!
🍂🌧🪵🐿
تو این چندماهی که گذشت ...
تنبلی تو گذاشتی کنار ؟! 🏌
به درآمدی که می خواستی رسیدی ؟! 💸
به وزن دلخواهت رسیدی ؟! 👀
سحرخیز شدی ؟! 😇
تو ارتباطاتت قوی تر شدی ؟!👫
قول داده بودی امسال مامان خوبی بشی شدی ؟! 👩🍼
قول داده بودی امسال برای درسِت بهتر وقت بذاری گذاشتی ؟!
یا همچنان سرخونه اولتی ؟!
هنوز داری عادی زندگی می کنی ؟!
هنوزه جایی که باید بهت بربخوره و شروع کنی نخورده ؟!‼️
می دونستی داری فرصت هاتو از دست میدی ؟! ⏱✖️
می دونستی داری از زندگی خوبی رو که دوست داشتی برای خودت بسازی دور میشی ؟!🥲❤️🩹
باید روی خودت و عادت هات روی رشد خودت تمرکز کنی و برای تغییرت قدمی برداری ...
اینکارو کردی ؟!
قطعا هیچ وقت زندگی اون طوری که دلمون می خواد پیش نمیره ...
گاهی جسم مون نمی کشه
گاهی روحمون نمی کشه
گاهی روتین زندگی هامون بهم می خوره
گاهی سر کوچیک ترین مسائل اعصاب مون بهم می ریزه ...
اما اگر مهارت داشته باشیم
روی خودمون کار کرده باشیم
و راه و روشش و بلد شده باشیم
چند قدم از اینی که الان هستیم جلو می زنیم ...
خیلی مهارت ها هست که باید یاد بگیریم
زندگی با داشتن مهارت ها قشنگ تر میشه
🦋 💙🌊