eitaa logo
نوپو- پلیس- ایران
721 دنبال‌کننده
8هزار عکس
3.5هزار ویدیو
31 فایل
باسلام خوش آمدید لطفا لفت ندید🙏🌹. ( تبادل با کانال های +۲۰۰)( تبلیغات پولی و ساخت استیکر: @NOPO_POLICE9524 ارتباط با مدیر و سوال درباره فقط فراجا⚠👇👇 @NOPO_POLICE9524. ⚠️به هیچ عنوان حمایتی نداریم⚠️ (( از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰ در خدمتتان هستیم))
مشاهده در ایتا
دانلود
۶🚔. - پلیس-‌ ایران🇮🇷. شخصی: حلال✅. کانالتون ممنوع❌. @NOPO_POLICE1400
۶🚔. مدیر - پلیس-‌ ایران🇮🇷. شخصی: حلال✅. کانالتون ممنوع❌. @NOPO_POLICE1400
۶🚔. مدیر - پلیس-‌ ایران🇮🇷. شخصی: حلال✅. کانالتون ممنوع❌. @NOPO_POLICE1400
. . و تاسیس کننده.🚔 - پلیس-‌ ایران🇮🇷. شخصی: حلال✅. کانالتون ممنوع❌. @NOPO_POLICE1400
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۶🚔. - پلیس-‌ ایران🇮🇷. شخصی: حلال✅. خودم درست کردم امید وارم خوشتون بیاد کانالتون ممنوع❌. @NOPO_POLICE1400
😍✅کپی پست های بالا حلال به شرط فروآرد😍✅
کلت کمری SIG SAUER P226 ین اسلحه مشهور در سال ۱۹۷۰ توسط کارخانجات Sweizerishe Industrie Gesellschaff و یا همان SIG سوئیس به تولید رسید . به دلیل سیاست های سختگیرانه دولت سوئیس نسبت به کیفیت محصولات کارخانه SIG ، این کارخانه در سال ۱۹۷۶ با کارخانجات SAUER & SON آلمان طرح شراکت می ریزد و از این به بعد کیفیت محصول شرکت SIG رو به فزونی می گذارد و قابلیت صادرات به کشورهای مختلف را کسب می کند . در همان سال شعبه ای از کارخانه را در آلمان تاسیس می کنند ، محصولات این کارخانه از این پس با نام SIG SAUER شناخته می شوند که در واقع ترکیبی از شرکت SIG سوئیس و شرکت SAUER آلمان می باشد . اسلحه کمری P220 در واقع اولین محصول مشترک بین دو کارخانه SIG و SAUER به شمار می رود . عملکرد ماشه / دو زمانه کالیبر / ۹x19 L&P — 45ACP — 38SUPER — 7.65LUGER طول کلی / ۱۹۸ میلیمتر طول لوله / ۱۱۲ میلیمتر وزن خالی با قاب آلومینیم / ۸۰۵ گرم وزن خالی با قاب فولادی / ۱۱۰۰ گرم ظرفیت خشاب / ۷ گلوله برای کالیبر ۴۵ و برای سایر کالیبر ها ۸ گلوله .
▪️کمری کلت SPRINGFIELD 1911 کلت ۱۹۱۱ سلاح کمری نیمه ‌اتوماتیکی است که از سال ۱۹۱۱ تا ۱۹۸۵ سلاح کمری سازمانی نیروهای مسلح آمریکا بود. اغلب آن را «ام۱۹۱۱» یا «کلت۴۵» می‌نامیدند. این سلاح در جنگ اول، جنگ دوم، جنگ کره و جنگ ویتنام بکار رفت. در ایران بیشتر به «کلت» مشهور است و دیگر سلاح‌هایی (مانند استار، براونینگ و غیره) را که شبیه به آن ساخته شده نیز کلت می‌گویند.کلت۱۹۱۱ را جان براونینگ طرح کرد. کالیبر اصلی این سلاح ۰‎٫۴۵ است ولی در کالیبرهای دیگر مانند ۰‎٫۳۸ و ‎۷٫۶۲ نیز ساخته شده است. این اسلحه که اسلحه کمری ارتش امریکابود، درسال ۱۹۸۵ با اسلحه کمری برتا ۹۲ف س تعویض شد. خصوصیات: کالیبر: ۴۵/۰ وزن: ۱۰۷۷گرم طول: ۲۱۶میلیمتر ظرفیت: ۱۵ طول لوله: ۱۲۸میلیمتر
کلت برتا ۸۰۰۰ (Beretta 8000) برتا ۸۰۰۰ (به انگلیسی: Beretta 8000) یک کلت نیمه‌خودکار ۹ میلی‌متری است که توسط شرکت برتا ایتالیا تولید می‌شود.این اسلحه برای نخستین بار در سال ۱۹۹۴ با هدف جایگزینی برتا ۹۲ تولید گردید. اولین سازنده ایتالیا. تاریخچه محصول تولید ایتالیا-Fabbrica d’Armi Pietro Beretta تولیدشده ۱۹۹۴. مشخصات: وزن ۹۰۰ گرم. طول ۱۸۰ میلی متر. کالیبر ۹ میلی‌متر.
معرفي سلاح ملي ايران ( سما ) SAMA اطلاعات عمومي سلاح تهاجمي سبک و بولپاپ سما سلاح سما يک سلاح اتوماتيک با کاليبر 5.56 ميليمتري با مکانيزم مسلح کننده غيرمستقيم گاز و خشاب عقب مي باشد که به منظور برآورده ساختن نيازهاي گوناگون عملياتهاي مختلف نظامي طراحي شده است . اين سلاح داراي مکانيزم اتش ساده چهار وضعيتي است که شامل ضامن ، تک تير ، سه تير و رگبار مي باشد . از دسته حمل سلاح مي توان براي نصب دوربين و دوربين ديد در شب به منظور بالا بردن دقت آتش استفاده نمود . به کار گيري اصول مهندسي پيشرفته در زمينه بالستيک داخلي و خارجي ، اين سلاح را تبديل به سلاحي کارامد و برجسته نموده است . طراحي ارگونوميک آن باعث ايجاد تعادل کامل ، دقت بالاي سلاح و پس زني کم آن شده است و ان را تبديل به سلاحي مناسب براي نيروهاي مسلح نموده است . اين سلاح عقب نشيني کم ، دقت بالا ، وزن کم و درجه اطمينان بالايي داشته و ساختار آن به گونه اي است که به سادگي قابل تعمير و نگهداري است . سرنيزه نيز قابل نصب بر روي سلاح است . مشخصات فني : کاليبر : 5.56 در 45 ميليمبر مکانيزم مسلح کننده : گاز غير مستقيم نوع مهمات : فشنگ SS109 يا M193 قفل : چرخشي با قفل کامل خشاب : 20 و 30 تيري طول سلاح با : لوله بلند : 780 ميليمتر لوله متوسط : 730 ميليمتر لوله کوتاه : 680 ميليمتر خان : 6 عدد راست گرد سرعت دهانه : 950 تا 100 متر بر ثانيه برد نهايي : 2500 متر برد موثر : 450 متر نواخت تير : 700 – 800 تير دقيقه وزن ( با لوله بلند ) : 3900 گرم