🤎 وَ وَفِّقْنِي لِقَبُولِ مَا قَضَيْتَ لِي 🤎
خدا یا من رو به قبول هر سود و زیانی که برام مقرر کردی موفق کن
#صحیفهسجادیه
@nor_ir
🍃 روح و ریحون 🍃
آدم عاشق که باشد هیچوقت به دوری عادت نمیکند. |✍️🏻سید مصطفی موسوی @nor_ir
تو نیستی ..
خامنه ای داتآیآر عکس های تازه نمیگذارد.
خبر اول بیست و سی مشتی چرندیات است.
تصویر صفحه اول روزنامه ها مزخرف است.
در مسیر محل کار ، رادیو چرند میگوید.
گویندههای خبر دیگر نمیگویند
که ایشان خاطر نشان کردند.
تو نیستی. همه لالاند. همه دلتنگ .جهانخالیشده.
حرفی برای گفتن ندارند.
چرا برنمیگردی:)؟
‹مهدیمولایی›
@nor_ir
زندگی اینجوریه که
قویای
قویای
قویای
قویای
یهو لیوان از دستت میوفته زمین،
میزنی زیر گریه
@nor_ir
🍃 روح و ریحون 🍃
🕊چهار نعمتی که بهتر است هر روز صبح یاد کنیم؛
#خدایاشکر
سلام صبح بخیر صاحبِزمانِما 🤍🌱
عزیز ِجانم تو پاداش کدامین کار خیر منی ؟ نکند آن روز سرد زیر باران وقتی که برای کبوترها دانه میریختم خدا دیده باشد .
@nor_ir
🍃 روح و ریحون 🍃
عزیز ِجانم تو پاداش کدامین کار خیر منی ؟ نکند آن روز سرد زیر باران وقتی که برای کبوترها دانه میریخ
قشنگیِ تابستون به رنگ های جذابِ میوههاشِ، به طعم خوشِ خربزهش، به سبزیِ درختها، به طولانی بودن روزها و کوتاهیِ شبهاش، به دورهمیهای یهوییش، به هندونه ی خنکش...
این ها نعمتهایی که دیدنشون و بودنشون برامون عادی شده وگرنه انقدر به گرماش چشم نمیبستیم.
من عاشقِ زیبایی های فراموش شده ی خدام 🐳☁️
بماند که بهار و اردیبهشتش پرچمشون بالاست 💐
یک ماه مانده به تابستونِ خدا
@nor_ir
🍃 روح و ریحون 🍃
🕊چهار نعمتی که بهتر است هر روز صبح یاد کنیم؛
#خدایاشکر
سلام صبح بخیر صاحبِزمانِما 🤍🌱
عشق واقعی هیچگاه تمام نمیشود. گاهی میشود یک سکوت، یک نگاه عمیق از دور با لبخندی تلخ گوشهی لب، میشود دعایی زیر لب، حرفهایی زیر لب.. نه عشق واقعی هیچگاه تمام نمیشود..
سید مصطفی موسوی
@nor_ir