🍃 روح و ریحون 🍃
🕊چهار نعمتی که بهتر است هر روز صبح یاد کنیم؛
#خدایاشکر
سلام صبح بخیر صاحبِزمانِما 🤍🌱
خدا به داد اسلام و انقلاب برسه که افتاده دسته یه عده ای که فکرمیکنند خداترس هستن و سینه چاک انقلاب ...
تو کف خیابون داد و بیداد میکنند ولی خاطراتشون از کف خیابون تو گروه ها بسیااااار گل و بلبله ....
خدا به داد این انقلاب و اسلام برسه و دسته این ادمای بی اخلاق رو کوتاه کنه
بخدا یه سری کار نکنند کمک بیشتری میکنند چرا باورشون نمیشه؟
یکی از تجربه های قشنگمون تو کربلا
رفتن به رستوران زعفران بود .
غذاهای ایرانی باکیفیت داره.
ینی دیگه پاتوق ماست ازاین ببعد.
حتما امتحانش کنید 🤌
فسنجونش معرکه بود 🤎💐
چاییش🤌🐳
ادرسش؛ باب القبله امام حسین به سمت میدان پرچم، روبه روی حسینیه اصفهانیها، (سمت راستتون میشه )
#شوقِپررنج
@nor_ir
مداحی آنلاینمداحی آنلاین - من المتمسکین.mp3
زمان:
حجم:
7.7M
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی
جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ
بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ
#عید_غدیر
#علی_بوحمد
#گوشکنیم
@nor_ir
تا دنیا باقیست ما بر آن عهدی که بستیم، خواهیم ماند
همان عهدی که در ظهر سوزانِ غدیرخم، سال دهم هجرت،آسمان شاهدش بود و زمین امانتدارِ آن.
هنگامی که پیامبر دستِ ولایت را بالا گرفت و پیام من کنت مولاه فهذا علی مولاه بر جانها نشست،گروهی به نیابت از عالمیان عهد بستند تا پرچم حق از دستِ صالحی به دستِ صالحی دیگر سپرده شود که راه هدایت خاموش نماند
و ما امروز میراث دار همان راهیم، غدیر تداومِ حقیقتِ وجود صالحیست تا پرچم دار این نهضت باشد تا به طلوع خورشید عظمای ولایت متصل شود.
#غدیر
@nor_ir
چای تازه دمِ خونه ی مامان 🤎
من آدم برگشتن نیستم، مثلا هیچ وقت دوست ندارم به دوره های قبل برگردم،
به مدرسه به راهنمایی به زمان و مکان های قدیم حتی به دوره ی بیخیالیه کودکیم ...
اما امروز دلم خواست بچه ی دو سه ساله بودم دلم که پر شد از این و اون ، برم تو بغل مامانم تا دلم میخواد گریه کنم ،
اونم محکم منو بغل کنه ...
چیه اخه این گریه و آغوش مادر؟
چه مسکنی تو این ها هست که تو هیچ درمانی نیست؟
اصلا دقیقا مشکل ما جایی شروع شد که از بغل مادرمون کنده شدیم، به اسم استقلال خودمون از زمین بلند شدیم ، زخم پامونو خودمون چسب زدیم ، خودمون اشکامونو پاک کردیم ...
همچی از جدایی ما از مادرمون شروع شد ...
امان و امان ...
@nor_ir
🍃 روح و ریحون 🍃
🕊چهار نعمتی که بهتر است هر روز صبح یاد کنیم؛
#خدایاشکر
سلام صبح بخیر صاحبِزمانِما 🤍🌱