🍃 روح و ریحون 🍃
🕊چهار نعمتی که بهتر است هر روز صبح یاد کنیم؛
#خدایاشکر
سلام صبح بخیر صاحبِزمانِما 🤍🌱
🍃 روح و ریحون 🍃
- در وصف عشق امام حسین میشه گفت که: اَنت بِداخِلی اَکثَرَ مِنّی ؛ تو درونِ من ، بیشتر از منی¹²⁸ @n
چقدر حال خوبِ روزهای خوب زود میگذره ،
ولی رنج ها موندگارِ موندگارند ...
ولی از یه جا به بعد رنج هام رو پذیرفتم و با وجودشون فهمیدم زندگی جریان داره و هیچ چیزی جلوی گذرِ زندگی رو نمیگیره ...
همون باید گفت خداروشکر که گذشت و میگذره...
🍃 روح و ریحون 🍃
🕊چهار نعمتی که بهتر است هر روز صبح یاد کنیم؛
#خدایاشکر
سلام صبح بخیر صاحبِزمانِما 🤍🌱
روی نبودنت هم حسابی تازه وا کردم،
یاد تو می ارزد به بودن های خیلی ها ...🤎💐
@nor_ir
#پیامناشناستون :)
سلام عزیزم
این استکان چایِ {مطعم زعفران} یه رستوران تو خیابان باب القبله امام حسینه تو کربلا
#پیامناشناستون :)
رفقا به رسم همیشگی برای همه ی مریض ها و بخصوص مریض مدنظر این دو سه روز ویژه دعا کنید
نجف خانه ی پدری 🤎💐
بریم برای آماده کردن تابلو ها ؟؟؟
#کارفرهنگی_عیدغدیر
@nor_ir