روی نبودنت هم حسابی تازه وا کردم،
یاد تو می ارزد به بودن های خیلی ها ...🤎💐
@nor_ir
#پیامناشناستون :)
سلام عزیزم
این استکان چایِ {مطعم زعفران} یه رستوران تو خیابان باب القبله امام حسینه تو کربلا
#پیامناشناستون :)
رفقا به رسم همیشگی برای همه ی مریض ها و بخصوص مریض مدنظر این دو سه روز ویژه دعا کنید
نجف خانه ی پدری 🤎💐
بریم برای آماده کردن تابلو ها ؟؟؟
#کارفرهنگی_عیدغدیر
@nor_ir
ما را دریاب که سینهمان از عشق تو لبریز است و خونمان به دوستی تو در رگها میچرخد، یا علی💚
#کارفرهنگی_عیدغدیر
@nor_ir
الحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِي جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّكِينَ بِوِلَايَةِ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ عَلَيْهِ السَّلَامُ.
لا أعلم إلى أين ستقودني الأيام،
لكن لا بأس إن وجدْتُك بنهاية الطريق
نمی دانم این روزها
مرا به کجا می کشاند،
اما اشکالی ندارد
اگر تو را پایان راه بیابم..🤍
@nor_ir