eitaa logo
کانال ائمه جماعت
1.8هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
2هزار ویدیو
3هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
رسانه های خبری.pdf
12.58M
♨️📖پی‌دی‌اف کامل کتاب ✍به قلم 📌چاپ ۱۳۹۸، دانشگاه امام حسین(ع) ✌️هدیه و پیشکشی به تمام علاقه‌مندان عرصه‌ی رسانه و جبهه‌ی جهادتبیین 📌توجه: پیشنهاد می‌شود از فصل۴و۵ شروع کنید؛ ضمنا این کتاب در زمان انتشار، بهمراه یک لوح‌فشرده ارائه می‌شد که دیگر تکثیر نمی‌شود؛ اما صرفا برخی از محتویات در لینک زیر قابل دسترس است Mjavani.ir/media 🧠⚔علوم و جنگ شناختی|جوانی @Cwarfare
⭕️سید محمد خاتمی: راه‌ها بسته شده، اما می‌خواهند در انتخابات شرکت کنیم/ هم با براندازی مخالفیم هم با نحوه حکمرانی که وجود دارد/خواسته اصلى مردم «زندگی کردن» است/ نظرات خیرخواهانه دیگران را تحمل کنید و دست به اصلاح خود چه در ساختار، چه رویکرد و چه رفتار بزنید 🔴آقای خاتمی! 1. آیا بازگذاشتن دست مردم و احزاب و گروه های سیاسی برای ثبت نام در انتخابات تا حد 50 هزار نفر برای 300 کرسی به معنای بستن راه هاست؟! 2. البته برای شما که از سران فتنه 88 بودید و در فتنه 401 نیز از براندازان اعم از سلطنت طلبان، تجزیه طلبان، مارکسیست ها و منافقین حمایت کردید راه بسته است زیرا هدف شما براندازی است نه خدمت به نظام اسلامی و مردم. 3. شما 8 سال رییس جمهور همین ساختار و حکمرانی بودید اگر این ساختار را قبول نداشتید چرا برای دوبار پیاپی ریاست جمهوری آن را بر عهده گرفتید؟! 4. پیشنهاد شما برای جایگزینی جمهوری اسلامی ،‌نظام سیاسی مبتنی بر لیبرال دموکراس است که امتحان سیاه خودش را در سراسر جهان داده است. 🖊 روانبخش 🆔 @pedarefetneh 🔜 🆔 @pedarefetneh2 🔜
فساد چرا و چگونه مساله منبر شد؟! اینکه منبری های خوب انقلابی هم در نوبت‌های مکرر به فساد می پردازند و یکبار حکومت علوی را "الگو" گرفته، مثل برخورد با ابن هرمه را مطالبه و یکبار در صدد رفع شبهه مسری فساد به مشروعیت نظام افتاده با فسادهای درون حکومت علوی "مقایسه" می‌کنند؛ مبتنی بر یک درک و محاسبه پیشینی است: مردم و حتی گروه‌های حزب اللهی درباره "میزان فساد"، ذهنیت منفی دارند و گله‌مند و منتقدند! از قضا پیمایش های علمی همین درک را تایید می کند. در آخرین پیمایش توسط مرکز تحلیل اجتماعی متا، از ۵بلوک جامعه، بلوک "وفاداران راسخ" -که در عمده مسائل همراه با نظام اسلامی هستند- در مساله فاصله خیلی زیادی با عموم مردم ندارند! ۵۱ درصد شان قائل هستند فساد در ایران بیشتر از کشورهای دیگر است و ...! تا اینجا معلوم است محاسبه و درک این منبری‌ها از مساله مخاطبانِ خود با واقعیت و پیمایش‌ها مطابق است و نمره خوب مساله یابی دارند. اما ؛ چقدر در مقایسه با حکومت علوی است؟! اینجا در مقام مناقشه صغروی در مستندات مقایسه نیستم. به نظر می رسد اگر باز درک درستی از میدان و "نسبت ذهنیت و عینیت" باشد راه حل های بهتر و موثرتری انتخاب شود. در بین شاخص های اندازه گیری فساد، "شاخص ادراک فساد" هم شایع است و معمولا همین، منشأ رتبه بندی فساد کشورها می شود. به این شاخص اشکالات متعددی وارد است از جمله اینکه ادراک (ذهنیت) همیشه مطابق با واقعیت (عینیت) نیست. شایعات و جوسازی رسانه ای، ابهام و خروجی های نامطلوب و... همه میتواند ادراک فساد را افزایش دهد. به حسب برخی پیمایش ها نسبت "ادراک فساد" به "تجربه و مشاهده فساد" در ایران ۷ به ۱ می باشد! یعنی ۷ برابر از درک مستند فساد، ادراک و باور به آن -بدون مستند و دلیلی خاص- بین مردم شایع است. با این وضعیت اگر گویندگان نتوانند خود را از حباب این تفاوت خارج کنند، احتمالا دنبال فهرست بلندی از فساد در حکومت علوی می گردند تا نتیجه مقایسه با جمهوری اسلامی حفظ شود! برای مثال نمونه هایی که در نگاه سخت گیرانه علی(ع) توبیخ، استیضاح و دستور بازرسی بوده اما هرگز در قوانین ما فساد تلقی نمی شود -بلکه بعضی رویه هم هست- در آن فهرست فساد، شمارش می شود! از مهمان شدن استاندار بصره بر یک سفره که فقرا در آن نبودند (نامه۴۵) تا تذکر گرفتن شریح برای خانه ۸۰ دیناری اش (نامه۳)! و... گوینده‌ای مجبور می‌شود زیاد بن ابیهِ دوره معاویه را به حساب زیاد بن ابیه دوره علی(ع) -و حتی دوره امام حسن(ع)- بگذارد تا نمونه های فاسد در حکومت علوی را هم زیاد کند! دیگری مجبور می‌شود "دوره حملات تروریستی و الغارات" بعد از صفین و خوارج -که به تصریح امام جز کوفه برایش نماند- را مثل "دوره استقرار و بسط ید امام در ولایات" بگیرد و از فرار استاندار بصره با بیت المال، نمونه از فساد در دوره علوی بگیرد؛ و حتی به خط و نشان نامه ۴۱ -که تهدید به ذوالفقار است اما همزمان از عدم بسط ید امام خبر می دهد- اشاره نکند! ظاهراً وقتی مشکل نه "رخ دادن فساد" در حکومت اسلامی بلکه "ضریب خوردن ادراک آن" و "درک سستی در برخورد با آن" است؛ تصحیح دید مردم از راه دیگری می گذرد. مثل: ۱. مطالبه نظام اداری (انحصارات، امتیازات، واگذاری ها، مزایا و...) برای رصد واقعی فساد، بجای معیار کردن ذهنیت ها و برساخت های رسانه ای و دشمن ساز. ۲. درست در جهت پاره کردن حباب های کاذب در اذهان و واقعی کردن نسبت ها. رهبر انقلاب هم در دیدار امسال تصریح کردند: قوه قضائیه تصویر رسانه ای خوبی ندارد! ۳. برخورد فوری و کامل و غیر مبهم دستگاه قضایی با مفسدان و گزارش درست و به موقع به مردم. این سه در سیره حضرت امیر(ع) نمونه ها دارد و البته برخی از آن منبری ها هم از این حل ها گفته و می گویند. ............................ ۱. همه نتایج این پیمایش انتشار عمومی نیافته است لکن در پیمایش های مشابه میتوانید نتایج در مردم و جوانان را ببینید: shoaresal.ir/fa/news/118575 ۲. این هم شنیده از مقامات مسئول است! ۳. ممکن است به حسب "صفات فاعلی" زیاد بن ابیه را کارگزار ترازی برای حکومت علوی ندانیم اما در دوره ایشان "قبح فعلی" از او گزارش نشده و تا صلح امام مجتبی(ع) هم به او وفادار مانده. محسن قنبریان ۱۴۰۲/۵/۱۷ ــــــــــــــــــــــــ شمع شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh
هدایت شده از ع. نبی پور
20.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یعنی قبل از دشمن، شما محتوای صحیح را درست کنید.۱۴۰۱/۸/۱۱ 🤔 بنظر شما الان دشمنان ما در کدوم موضوعات، با وارونه جلوه دادن حقیقت، محتوای غلط تولید و تزریق میکنن؟ https://eitaa.com/joinchat/3741515976Ca501772768
15.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای کاش این کلیپ را زودتر دیده بودم نذر دو دقیقه یعنی👇👇 نذر کنید فقط دو دقیقه این محتوا را برای همه ارسال کنید.
🔴 مطالبات فراموش شده 🔺 فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب در ۳۸ سال پیش: 🔸 ما به بازنگری در تمام ابواب و کتب فقهیه احتیاج داریم. فقه غنی و سرشار و ارزشمند ما که خیلی انصافاً فقه قوی و استدلالی و عمیقی است، یک عیب دارد، آن عیب را شماها باید برطرف کنید. آن عیب، عبارت است از اینکه این فقه برای این صورت و این فرض نوشته شده که یک حکومت ظلمی جوری بر سر کار باشد که بر خلاف «ما أنزل‌الله» دارد حکم می‌کند و اجرا می‌کند، یک عده شیعهٔ مستضعف مظلوم هم یک گوشه‌ای زندگی می‌کنند. این فقه، دستورالعمل آن عده شیعه‌ی مستضعف مظلوم است. فقه حکومتی نیست؛ در تنقیح و تحقیق فقه کنونی ما، روزگاری که این فقه بخواهد نظام جامعه را اداره بکند پیش‌بینی نشده؛ ... این عیب را شما باید برطرف کنید. شما باید یک‌بار دیگر، از طهارت تا دیات، نگاه کنید و فقهی استنباط کنید برای حکومت‌کردن. 🔸 ما می‌خواهیم الآن حکومت کنیم، بر مبنای فقه اسلام. اسلام، اقتصاد دارد، روابط اجتماعی دارد، سیاست مالی دارد، سیاست پولی دارد، روابط خارجی دارد، جنگ دارد، صلح و مذاکره دارد، آتش‌بس موقت دارد، نظام کارگری وکارخانه دارد، مسائل حکومتی دارد، قانون‌گذاران دارد، مدیران دارد، بیعت دارد، اولوالامر دارد، اطاعت از اولوالامر دارد، ارتش دارد، سلسله مراکز دارد؛ اینها در اسلام هست، مگر می‌شود بگویید نیست؟ خیلی خب پیدا کنید ببینیم. باید کاری کنید که وقتی کسی رسالهٔ عملیه را باز کرد، بداند چرا مالیات دارند می‌گیرند و چه‌جوری باید بگیرند و اگر نگیرند چگونه می‌شود و بقیهٔ چیزهای دیگر. از اسلام باید اینها استقصاء بشود. این کار را شما باید بکنید. 🔸 ۵۰ سال وقت داریم ما برای این کار؛ بنده نمی‌گویم اینها را شما سه‌چهارساله درست کنید، ۵۰ سال وقت دارید؛ ۵۰ سال، زمان زیادی است، اما این کار هم بسیار کار عظیمی است. اگر شما قدم اول را برنداشتید قدم پنجاهم برداشته نخواهد شد، این را بدانید. امروز ما داریم حکومت می‌کنیم، اداره می‌کنیم کشور را، اما این ادارهٔ امروز ما، با ناشی‌گری، با بی‌اطلاعی، با عدم تجربه، با ندانستن نظر اسلام در بسیاری از موارد همراه است. همین مقدارش است که در دنیا این غوغا را به پا کرده، همین مقدارش است که قدرت‌ها را از ما می‌ترساند، اگر آن‌جور کامل و صحیحش بود ببینید چه می‌شد. 🎙 (بیانات در دانشگاه علوم اسلامی رضوی، ۱۳۶۴/۰۶/۱۱). 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🆔 eitaa.com/eisavim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مساله مشترک دیروز و امروز: خوش باور نباشیم... 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🆔 eitaa.com/eisavim
✅ شباهت جبهه‌بندی دشمنان در مقابل نظام اسلامی با جبهه‌بندی دشمنان حکومت علوی 🔸 در مقابلِ حكومت علوی، سه جبهه وجود داشت: ناکثین، قاسطین و مارقین . 🔸 مارقین و ناكثین، جبهه‌ی داخلی و جبهه‌ی خودی بودند؛ منتها خودی‌های فریب خورده و به دام افتاده یا به دام ثروت‌طلبی و مقام‌خواهی و عقده‌های خودشان، یا به دام جهالتها و حماقتها و تعصّب‌های خودشان اما جبهه‌ی قاسطین، جبهه‌ی دشمن بود؛ جبهه‌ی آشتی‌ناپذیر بود؛ با علی آشتی‌بكن نبود. آمدند به امیر المؤمنین علیه‌السّلام عرض كردند: «یا امیر المؤمنین! بگذارید جناب معاویة بن ابی سفیان چند صباحی در رأس حكومت بماند» اما حضرت فرمود: «نه؛ اگر من حاكمم، او نمی‌تواند استاندار این حكومت باشد؛ باید كنار برود.» آن‌ها امیر المؤمنین علیه‌السّلام را تخطئه كردند و گفتند بی‌سیاستی كرده است! بعضی از نویسندگان تا امروز هم می‌گویند امیر المؤمنین علیه‌السّلام بی‌سیاستی كرد! اما خودشان بی‌سیاستند؛ امیر المؤمنین علیه‌السّلام بسیار پخته عمل كرد؛ برای اینكه معاویة بن ابی سفیان، جناب طلحه و زبیر نبود كه اگر آن امتیازی را كه می‌خواست، به او می‌دادند، او ساكت می‌نشست؛ نه. آن جبهه، جبهه‌ی قاسطین بود؛ جبهه‌ای بود كه با جبهه‌ی علوی نمی‌ساخت؛ در هیچ شرایطی هم نمی‌ساخت. هرچه او عقب می‌رفت، این یك‌قدم جلو می‌آمد و جز در میدان جنگ، نقطه‌ی تلاقی باهم نداشتند. امیر المؤمنین علیه‌السّلام این را می‌دانست و لذا تا زمانی كه بر سرِ كار بود، جبهه‌ی قاسطین هیچ كار نتوانستند بكنند و همیشه شكست خوردند؛ اما وقتی امیر المؤمنین علیه‌السّلام به شهادت رسید كه شهادت علی هم به‌دست آن گروههای شبه خودیِ متعصّبِ عقده‌ایِ بدفهمِ كج‌فهمِ فریب خورده بود، نه بیگانه‌ی آن‌چنانی آن بیگانه‌ها قاسطین حكومت را گرفتند و با گذشت چند سال، نشان دادند كه ایده‌آل آن‌ها در حكومت چیست! حكومت «حَجّاج بن یوسف» در همین كوفه به وجود آمد؛ حكومت «یوسف بن عمر ثقفی» به وجود آمد؛ حكومت یزید بن معاویه به وجود آمد! معلوم شد كه آن جریان، اصلًا جریانی نیست كه بتواند در یك نقطه با جریان علوی تلاقی كند. 🔸 امروز هم عیناً همان‌طور است. جبهه‌ی دشمن، غیر از آن آدم غافلی است كه خودی هم هست؛ منتها بیچاره دچار غفلت و اشتباه و فریب می‌شود؛ بر اثر حادثه‌ای، عقده و كینه‌ای پیدا می‌كند و در مقابل نظام می‌ایستد؛ در مقابل سخن حق می‌ایستد؛ در مقابل امام و راه امام می‌ایستد. این، آن دشمن اصلی نیست؛ این یك آدم فریب خورده است؛ این یك آدم قابل ترحّم است! دشمن اصلی آن كسی است كه پشت سر این قرار می‌گیرد، اما خودش را نشان نمی‌دهد. در داخل كشور، خودش را نشان نمی‌دهد؛ در خارج كشور چرا؛ در جبهه‌ی جهانی، در جبهه‌ی بین‌المللی، به‌عنوان یك عضو وفادار سازمان جاسوسی سیای امریكا، یا موساد صهیونیستها چرا. كاملًا چهره‌ی او آشكار است؛ حرف هم می‌زند، حقایق را هم می‌گوید؛ انگیزه‌هایی را هم كه او برای مبارزه با اسلام و مسلمین دارد، بیان می‌كند؛ اما آن دنباله‌ی او كه داخل كشور است، خود را دمِ چكِ اقتدار حكومت قرار نمی‌دهد. می‌داند كه این حكومت، حكومت مقتدری است؛ حكومتی است كه متّكی به آراءِ مردم است؛ متّكی به محبّت مردم است؛ متّكی به ایمان مردم است. از این حكومت می‌ترسند و خودشان را جلو نمی‌دهند؛ حرفشان را با یك واسطه، با دو واسطه، با سه واسطه، از زبان آدم‌های غافل می‌زنند. 🌕 بیانات رهبر انقلاب ۱۳۷۸/۰۹/۲۶
20.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 مباحثی در رابطه با رهبری که تا به حال نشنیده‌اید! ❌ حقیقتی مهم در رأس نظام که نمی‌خواهند شما از آن باخبر شوید!
انقلاب اسلامي | موسسه مطالعات و پژوهش هاي سياسي اگر ولایت فقیه نبود http://revolution.pchi.ir/show.php?page=contents&id=6673
⭕️روزنامه اورشیلیم پست اسرائیلی فهمیدکه حداقل ۷۰درصدمردم ایران پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و تغییر نظام درایران غیرممکن است، گرچه آمار واقعی احتمالا بالاتر از این می باشد اما جریان لیبرال در کشور به همراه رسانه های داخلی و خارجی شان، آمار ناامید کننده ایی می دهند و در جهت خلاف جریان انقلاب همسو با دشمنان در حرکتند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین 🎥 مکاشفه شنیدنی آیت الله حق شناس از تاثیر فوق‌العاده ذکر «یاحسین» 🗣استاد جاودان اول ماه صفر روز ورود کاروان اهل‌بیت علیهم‌السلام به شهر پر مصیبت شام بر محضر امام زمان ارواحنافداه تسلیت باد. جمعه زیارت امام حسین ع
راه‌اندازی قطار تهران-کربلا از هفتۀ آینده با ۳ قیمت بلیت 🔹مدیرعامل راه‌آهن: از هفتۀ آینده قطار ایران-کربلا از تهران به‌صورت ترکیبی از تهران تا شلمچه با قطار چهارستاره، سپس طی مسیر ۳۰ کیلومتری با اتوبوس تا بصره و سپس با قطار عراقی از بصره تا کربلا خواهد بود. 🔹زمان طی مسیر این قطار ۱۸ ساعت در خاک ایران خواهد بود. مدت ۲ ساعت برای تشریفات گذرنامه زمان لازم است سپس ۳۰ کیلومتر زوار با اتوبوس تا بصره سیر می‌کنند، بعد از آن به مدت هشت ساعت بصره تا کربلا خواهد بود. 🔹با توجه به تنوع واگن‌ها در مسیر بصره تا کربلا، قیمت قطار تهران-کربلا با احتساب واگن اتوبوسی در خاک عراق، ۹۶۰ هزار تومان خواهد بود. 🔹برای واگن‌های اتوبوسی وی‌آی‌پی در بخش عراق، قیمت کل مسیر یک‌ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود. برای مسیر تهران-کربلا با قطار چهار تخته در خاک عراق، قیمت کل، یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است. 🔹طی تفاهم با طرف عراقی این قطار در طول سال ادامه فعالیت دارد.برای شروع هفته ای یک قطار خواهیم داشت و بعد از اربعین هفته ای دو قطار خواهیم داشت. 🔹از یکشنبه هفته آینده ساعت ۱۰ صبح عرضه بلیت قطار تهران-کربلا به‌صورت اینترنتی برای همه مردم انجام می‌شود. ظرفیت قطارهای تهران-کربلا ۳۵۰ نفر است. 🔹دیگر قطارهای فوق‌العاده اربعین نیز یک‌شنبه هفتۀ آینده به‌صورت اینترنتی عرضه می‌شود و امکان افزایش ناوگان برای اربعین نیز داریم. @Farsna
اربعین فرصت نابیست برای پیاده‌شدنِ ما که مدت‌هاست سوار بر مرکب نفس‌مان شده‌ایم. @Pelak_Channel
خواهر من! برادر من! اگه امام زمان(عج) یه گوشه چشم نگاهت کنه، کارِت کاره، بارِت باره! بعدش تو فقط بشین کنار جوی، گذر ایام ببین... @Pelak_Channel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹شهید فخری‌زاده: کار کردن اگر برای خدا باشد عبادت است و بی وضو نباید در محل کار قدم بگذارید. حتما با وضو و نیت خوب باید وارد شویم. 🆔 @pedarefetneh | 🆔 @pedarefetneh2 |
دشمنان چندبار برای براندازی و کودتا در ایران تلاش کرده اند؟ | 📲 | ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 💡تبیین💡 💠@tabyein_darussalam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طلبه کاری کرده که کانکس نیروی انتظامی رو از اونجا جمع کردن! انقدر امن شده ــــــــــــــــــــــــ شمع شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh
چرا به زیارت اربعین می رویم؟.pdf
434.2K
🌀چرا به زیارت اربعین برویم⁉️ 📌 موضوع: بررسی 5 انگیزه زیارت براساس روایت که عبارتست از 1- شادی و نشاط معنوی 2- دل تنگی و بی تابی از فراق حرم«شوق» 3- طهارت و تربیت معنوی و سلوک عرفانی 4- ادای حق امام و برجسته سازی مهم ترین انگیزه زیارت براساس متن زیارت نامه اربعین یعنی 5- اعلام آمادگی برای نصرت امام «نصرتی لکم معده»که عصاره زیارت اربعین است. ✅ حکمتِ بیان @hekmatebayan ✅ کانال تخصصی محتوایی مبلغان https://eitaa.com/joinchat/3974103040C32f1c734a5
اربعین، آغازی برای یک پایان.pdf
273.2K
🌀 اربعین آغازی برای یک پایان 🔻اربعین فقط یک تفریح معنوی نیست، اصلی ترین کارکرد آن، تمدن سازی و تمدن سوزی است. 🔻اربعین حرف تازۀ ما برای بشریت خسته از مدیریت ناکارآمد جهانی است. 🔻تمدن غرب اگرچه گرۀ از گره های بشریت را باز کرده است، اما هزاران گره ناگشوده، در زندگی بشر ایجاد کرده است. 🔻اربعین، آغازی است برای پایان تمدن پوسیده و ناکارآمد غرب. ✅ حکمتِ بیان @hekmatebayan ✅ کانال تخصصی محتوایی مبلغان https://eitaa.com/joinchat/3974103040C32f1c734a5
اربعین، زندگی به سبک عصر ظهور.pdf
295.7K
🌀«اربعین؛ زندگی به سبک عصر ظهور» 📌 موضوع: 🔸اگرچه زیارت مقصد عالی تمام زائرین اربعین است. اما این مقصد عالی، یک مقدمۀ مهم و زیربنایی دارد و آن تمرین یک زندگی جمعی و فوق العاده عالی در متن پیاده روی زیارت اربعین است. 🔸مهم‌ترین شباهت زندگی در اربعین و عصر ظهور، در اوج بودن روابط انسانی و عاطفی، است به حدی که مردم حاضر می‌شوند با دل و جانشان از جیبشان بگذرند به خاطر محبت به امام همان چیزی که حضرت شرط دیدار خودشان را بیان کردند؛ یعنی اجتماع قلوب حول امام. ✅کانال منبر مکتوب @menbarahemaktob ✅ کانال تخصصی محتوایی مبلغان https://eitaa.com/joinchat/3974103040C32f1c734a5
| نرم‌افزار تحت وب « اربعین مدیا » | رمزگشایی از حقیقت بزرگترین معجزه قرن ※ اربعینی ها قطعاً محبوب و انتخاب شده ی امام حسین  علیه السلام هستند، ولی بعضی ها در این مسیر برای امام ویژه ترند. ※ محتوای سبک بارگذاری شده در نرم افزار اربعین مدیا، می‌تواند این بلوغ را درعزادارن و زائران اربعین ایجاد کند که برای ویژه شدن در نگاه امام‌شان، گام بردارند. ※ محتوای این نرم‌افزار در سه بخش و به سه زبان فارسی / انگلیسی / عربی بارگذاری شده و قطعاً استفاده از آن در بالا بردن سطح معرفتی زائر بسیار مؤثــر خواهد بود. برای ورود به نرم‌افزار لینک زیر را کلیک کنید: 🔛 arbaeenmedia.com
20.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پرتکرارترین شعار سال ۱۴۰۱ کاش آیت‌الله خامنه‌ای رهبر نمیشد!!! 🔹برشی از سخنرانی 💠 اندیشکده راهبردی سعداء 🆔 @soada_ir
منبرک فریاد مظلومیت.pdf
270.9K
منبرک فریاد مظلومیت ویژه عملیات تروریستی شاه چراغ در کانال قرار داده شد. ــــــــــــــــــــــــ شمع شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh
فساد چرا و چگونه مساله منبر شد؟! اینکه منبری های خوب انقلابی هم در نوبت‌های مکرر به فساد می پردازند و یکبار حکومت علوی را "الگو" گرفته، مثل برخورد با ابن هرمه را مطالبه و یکبار در صدد رفع شبهه مسری فساد به مشروعیت نظام افتاده با فسادهای درون حکومت علوی "مقایسه" می‌کنند؛ مبتنی بر یک درک و محاسبه پیشینی است: مردم و حتی گروه‌های حزب اللهی درباره "میزان فساد"، ذهنیت منفی دارند و گله‌مند و منتقدند! از قضا پیمایش های علمی همین درک را تایید می کند. در آخرین پیمایش توسط مرکز تحلیل اجتماعی متا، از ۵بلوک جامعه، بلوک "وفاداران راسخ" -که در عمده مسائل همراه با نظام اسلامی هستند- در مساله فاصله خیلی زیادی با عموم مردم ندارند! ۵۱ درصد شان قائل هستند فساد در ایران بیشتر از کشورهای دیگر است و ...! تا اینجا معلوم است محاسبه و درک این منبری‌ها از مساله مخاطبانِ خود با واقعیت و پیمایش‌ها مطابق است و نمره خوب مساله یابی دارند. اما ؛ چقدر در مقایسه با حکومت علوی است؟! اینجا در مقام مناقشه صغروی در مستندات مقایسه نیستم. به نظر می رسد اگر باز درک درستی از میدان و "نسبت ذهنیت و عینیت" باشد راه حل های بهتر و موثرتری انتخاب شود. در بین شاخص های اندازه گیری فساد، "شاخص ادراک فساد" هم شایع است و معمولا همین، منشأ رتبه بندی فساد کشورها می شود. به این شاخص اشکالات متعددی وارد است از جمله اینکه ادراک (ذهنیت) همیشه مطابق با واقعیت (عینیت) نیست. شایعات و جوسازی رسانه ای، ابهام و خروجی های نامطلوب و... همه میتواند ادراک فساد را افزایش دهد. به حسب برخی پیمایش ها نسبت "ادراک فساد" به "تجربه و مشاهده فساد" در ایران ۷ به ۱ می باشد! یعنی ۷ برابر از درک مستند فساد، ادراک و باور به آن -بدون مستند و دلیلی خاص- بین مردم شایع است. با این وضعیت اگر گویندگان نتوانند خود را از حباب این تفاوت خارج کنند، احتمالا دنبال فهرست بلندی از فساد در حکومت علوی می گردند تا نتیجه مقایسه با جمهوری اسلامی حفظ شود! برای مثال نمونه هایی که در نگاه سخت گیرانه علی(ع) توبیخ، استیضاح و دستور بازرسی بوده اما هرگز در قوانین ما فساد تلقی نمی شود -بلکه بعضی رویه هم هست- در آن فهرست فساد، شمارش می شود! از مهمان شدن استاندار بصره بر یک سفره که فقرا در آن نبودند (نامه۴۵) تا تذکر گرفتن شریح برای خانه ۸۰ دیناری اش (نامه۳)! و... گوینده‌ای مجبور می‌شود زیاد بن ابیهِ دوره معاویه را به حساب زیاد بن ابیه دوره علی(ع) -و حتی دوره امام حسن(ع)- بگذارد تا نمونه های فاسد در حکومت علوی را هم زیاد کند! دیگری مجبور می‌شود "دوره حملات تروریستی و الغارات" بعد از صفین و خوارج -که به تصریح امام جز کوفه برایش نماند- را مثل "دوره استقرار و بسط ید امام در ولایات" بگیرد و از فرار استاندار بصره با بیت المال، نمونه از فساد در دوره علوی بگیرد؛ و حتی به خط و نشان نامه ۴۱ -که تهدید به ذوالفقار است اما همزمان از عدم بسط ید امام خبر می دهد- اشاره نکند! ظاهراً وقتی مشکل نه "رخ دادن فساد" در حکومت اسلامی بلکه "ضریب خوردن ادراک آن" و "درک سستی در برخورد با آن" است؛ تصحیح دید مردم از راه دیگری می گذرد. مثل: ۱. مطالبه نظام اداری (انحصارات، امتیازات، واگذاری ها، مزایا و...) برای رصد واقعی فساد، بجای معیار کردن ذهنیت ها و برساخت های رسانه ای و دشمن ساز. ۲. درست در جهت پاره کردن حباب های کاذب در اذهان و واقعی کردن نسبت ها. رهبر انقلاب هم در دیدار امسال تصریح کردند: قوه قضائیه تصویر رسانه ای خوبی ندارد! ۳. برخورد فوری و کامل و غیر مبهم دستگاه قضایی با مفسدان و گزارش درست و به موقع به مردم. این سه در سیره حضرت امیر(ع) نمونه ها دارد و البته برخی از آن منبری ها هم از این حل ها گفته و می گویند. ............................ ۱. همه نتایج این پیمایش انتشار عمومی نیافته است لکن در پیمایش های مشابه میتوانید نتایج در مردم و جوانان را ببینید: shoaresal.ir/fa/news/118575 ۲. این هم شنیده از مقامات مسئول است! ۳. ممکن است به حسب "صفات فاعلی" زیاد بن ابیه را کارگزار ترازی برای حکومت علوی ندانیم اما در دوره ایشان "قبح فعلی" از او گزارش نشده و تا صلح امام مجتبی(ع) هم به او وفادار مانده. محسن قنبریان ۱۴۰۲/۵/۱۷ ــــــــــــــــــــــــ شمع شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh
امیربیان. انتخاب داوطلبانه بلاء.pdf
363.1K
🌀منبر مکتوب 🔰مناسبت: شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها ⏰ مدت : ۳۰ دقیقه 💠کانال تخصصی محتوایی مبلغان https://eitaa.com/joinchat/3974103040C32f1c734a5
🌀منبر مکتوب 🔰مناسبت: شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها ⏰ مدت : ۳۰ دقیقه 💠کانال تخصصی محتوایی مبلغان https://eitaa.com/joinchat/3974103040C32f1c734a5