eitaa logo
کانال ائمه جماعت
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.9هزار ویدیو
2.9هزار فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❤️ ناگفته های مادر شهیدی که در خانه 18 متری زندگی می کند/ 🔸 عیدفطر و تکرار هرساله یک تولد مبارک! | خبرگزاری فارس 🤲 هدیه به همه شهدای انقلاب به ویژه این شهید عزیز فاتحه ایی همراه با صلوات هدیه کنیم🌺 https://www.farsnews.ir/news/14020131000620/%D9%86%D8%A7%DA%AF%D9%81%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AF-%D8%B9%DB%8C%D8%AF%D9%81%D8%B7%D8%B1-%D9%88-%D8%AA%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D8%B1
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
⭕️ کوتاه‌ترین و بلندترین ساعات روزه‌داری در جهان 🆔 @pedarefetneh | 🆔 @pedarefetneh |
نقش ثروت خدیجه(س) و شمشیر علی(ع) در پیشرفت اسلام(پرسش و پاسخ) پرسش: آیا این سخن مستشرقین و برخی مسلمان‌ها که اسلام با دو چیز پیش رفت؛ با مال حضرت خدیجه(س) و شمشیر علی(ع) صحیح است؟ پاسخ: همسویی با دشمنان متاسفانه گاهی خود ما مسلمانان حرف‌هایی می‌زنیم که نه با تاریخ منطبق است و نه با قرآن بلکه با حرف‌های دشمنان منطبق است. یعنی حرفی را که یک جنبه‌اش درست است به‌گونه‌ای تعبیر می‌کنیم که اسلحه به دست دشمن می‌دهیم. مثل اینکه برخی می‌گویند اسلام با دو چیز پیش رفت؛ با مال حضرت خدیجه(س) و شمشیر علی(ع) یعنی به تعبیری با زر و زور. این سخن مستشرقین و معاندین اسلام در کتب تاریخی است که عمدتا دین اسلام را دین زور و شمشیر توصیف کرده‌اند. اگر دینی با زر و زور پیش برود آن چه دینی می‌تواند باشد؟! آیا قرآن در یک جا دارد که دین اسلام با زر و زور پیش رفت؟ آیا پیامبر(ص) با علی(ع) یک جا گفتند که دین اسلام با زر و زور پیش رفت؟ بر اساس کدام سند و مدرک چنین ادعایی می‌کنند!! کارایی ثروت خدیجه(س) و شمشیر علی(ع) تردیدی نیست که مال حضرت خدیجه(س) به نفع مسلمانان تمام شد، اما آیا این ثروت صرف دعوت به اسلام شد یعنی پول و ثروت آن حضرت را به کسی دادند و گفتند بیا مسلمان شو؟! آیا یک جا در تاریخ چنین سندی پیدا می‌شود؟ یا نه در شرایطی که مسلمانان و پیامبراکرم(ص) در نهایت درجه سختی و تحت فشار دشمنان خود بودند، جناب خدیجه(س) مال و ثروت خویش را در اختیار پیامبر(ص) گذاشت، ولی نه برای اینکه حضرت برای مسلمان شدن به کسی رشوه بدهد و تاریخ نیز هیچ‌گاه چنین چیزی را نشان نمی‌دهد. اما شمشیر علی(ع) هم بدون شک به اسلام خدمت کرد و اگر شمشیر علی(ع) نبود سرنوشت اسلام سرنوشت دیگری بود. اما نه به این معنا که شمشیر علی(ع) رفت بالای سر کسی ایستاد و گفت: یا باید مسلمان شوی یا گردنت را می‌زنم، بلکه در شرایطی که شمشیر دشمن آمده بود ریشه اسلام را بکند، این شمشیر علی(ع) بود که در مقابل دشمن ایستاد. جنگ‌هایی مانند: بدر، احد و خندق شواهد خوبی است برای کارایی شمشیر علی(ع) در مقابل دشمنان. در جنگ خندق وقتی «عمروبن عبدود» خندق را می‌شکافد و چندبار ندای «هل من مبارز» سرمی‌دهد، احدی از مسلمین جرأت نمی‌کند با او بجنگد. در نهایت پس از چند بار اذن جنگ پیامبر(ص) به او اجازه داد و علی(ع) «عمروبن عبدود» را از پا درآورد. اینجا بود که پیامبر گرامی(ص) فرمود: «برز الاسلام کله الی الشرک کله» تمام اسلام با تمام کفر روبه‌رو شده است. (بحارالانوار، ج20، ص215) بنابراین وقتی می‌گوییم اگر شمشیر علی(ع) نبود، معنایش این نیست که شمشیر علی(ع) آمد به زور مردم را مسلمان کرد، بلکه معنایش این است که اگر شمشیر علی(ع) در دفاع از اسلام نبود، دشمن ریشه اسلام را کنده بود. همچنان که اگر مال خدیجه(س) نبود، فقر مسلمین را از پا درآورده بود. دفاع از توحید آری اسلام دین شمشیر است اما نه برای اینکه با زور دیگران را مسلمان کند، بلکه شمشیرش همیشه آماده دفاع است یا از جان مسلمین یا از مال و یا سرزمین مسلمین و یا از توحید، اگر به خطر افتاده باشد. مرحوم علامه طباطبایی(ره) در المیزان ذیل آیات قتال سوره بقره و همچنین آيه 255 می‌فرماید: اسلام که یک مطلب را از آن بشریت می‌داند. اسلام هرجا که توحید به خطر بیفتد برای نجات توحید می‌کوشد، چون توحید عزیزترین حقیقت انسانی است. اگر درجایی توحید به خطر بیفتد، چون توحید جزو فطرت انسان است و هیچ وقت فکر بشر او را بر ضد توحید رهبری نمی‌کند، بلکه عامل دیگری دخالت دارد، لذا اسلام برای نجات توحید دستور اقدام می‌دهد، ولی این معنایش این نیست که می‌خواهد توحید را به زور وارد قلب مردم کند. بلکه عواملی که سبب شده توحید از بین برود را از بین می‌برد. مانند تقالید، تلقینات، عادات و سنت‌های غلط و ضدعقل و بتخانه و بتکده‌ها و... و چیزهایی که وجود آنها سبب می‌شود توحید تضعیف شود را از بین می‌برد.
🟢لزوم طراحی سازوکار مشارکت مردم در حکمرانی 🖊احمدحسین شریفی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ رهبر حکیم انقلاب سیزده سال پیش (۲۰ مهر ۱۳۹۰) در اجتماع بزرگ مردم کرمانشاه فرمودند: «هر جایی که ناکامی هست، به خاطر این است که ما نتوانستیم حضور مردم را در آن عرصه تأمین کنیم» این یک حقیقت دینی و الهی است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب بیان شده است. مردمی‌سازی از اصول فلسفه اجتماعی و نظام حکمرانی و تربیتی همه پیامبران الهی است. از مهم‌ترین فلسفه‌های بعثت پیامبران این بوده است که خود مردم برای اقامه عدل و قسط برخیزند: «لیقوم الناس بالقسط». یک نظام اسلامی اصیل و راستین نظامی مردمی است. برخلاف تصور برخی از سطحی‌نگران، مردمی‌بودن انقلاب و مردم‌سالاری دینی منحصر به انتخاب مستقیم یا غیرمستقیم مسؤولان ارشد نظام توسط مردم نیست. در جمهوری اسلامی سازوکار انتخابات مردمی به زیبایی و با دقت طراحی و تدوین و اجرا شده و ده‌ها بار کارآمدی و موفقیت و سلامت خود را نیز نشان داده است. اما مع الاسف سازوکار روشنی برای نقش‌آفرینی مردم در لایه‌های مختلف حکمرانی، اعم از لایه‌های «تصمیم‌سازی»، «تصمیم‌‌گیری»، «اجرا» و «نظارت» تدوین و طراحی نشده است. و این مهم‌ترین عامل ناکامی‌ها و ناکارآمدی‌ها در بخش‌های فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی است. باید سازوکار نقش‌آفرینی مردم در حکمرانی و مدیریت جامعه بر اساس اندیشه‌ اسلامی تدوین شود. این مطالبه‌ای است که یک سال و نیم قبل (در تاریخ ۸ شهریور ۱۴۰۱) رهبر معظم انقلاب از دولت مردمی آیت‌الله رئیسی داشته‌اند: «تعریف کنید که چه جور می‌شود مشارکت مردم را جلب کرد؛ چه در زمینه‌های مالی و اقتصادی، چه در زمینه‌های سیاسی، چگونه می‌شود از فکر مردم و از نظر مردم استفاده کرد» 🆔 ahmadhoseinsharifi
بیانیه حوزه علمیه امام خمینی درباره ماجراهای اخیر ▪️فرآیند بازگشت مالکیت زمین در حال انجام است حوزه علمیه امام خمینی (ره) تهران: 🔹آیت‌الله صدیقی از زمان تأسیس حوزه علمیه امام خمینی (ره) در سال ۱۳۸۲، در نظر داشتند مجتمعی فرهنگی-آموزشی به منظور فعالیت‌های فرهنگی و جذب نوجوانان ذیل حوزه علمیه تأسیس نمایند. به همین منظور، ثبت موسسه‌ای فرهنگی-آموزشی وابسته به حوزه علمیه در دستور کار قرار گرفت تا امکان بهره‌مندی از مزایای قانونی موسسات آموزشی فراهم گردد. 🔹با توجه به فراهم نبودن شرایط و امکانات، این مهم به تأخیر افتاد تا اینکه در آبان‌ماه ۱۴۰۲، فردی که سال‌ها امین مجموعه حوزه بوده و خدماتی به حوزه داشت، مامور انجام کار می‌شود اما در فرآیند ثبت اساسنامه، امضای تولیت محترم و برخی دیگر از اعضا جعل و اساسنامه‌ای با عنوان «غیرتجاری» اما با شرح وظایف تجاری و با سهام افراد حقیقی، برای این موسسه تنظیم و ثبت می‌گردد. 🔹بعد از ثبت موسسه مذکور با عنوان «موسسه غیرتجاری پیروان اندیشه‌های قائم»، تولیت حوزه با اعتماد به فرد مذکور در تنظیم اساسنامه بر مبنای توافقات و خط مشی تعریف شده، با حضور در دفترخانه، سند بخشی از زمین حوزه را به موسسه مذکور منتقل نموده و آن را امضاء می‌نماید. 🔹بعد از اطلاع از تخلفات صورت گرفته در تحریف اساسنامه و جعل امضاء، دستور بازگشت زمین به حوزه صادر و مراحل اداری آن در حال انجام است و پس از نهایی شدن، اطلاع‌رسانی خواهد شد. در حال حاضر، اموال حوزه امام خمینی (ره) تهران از جمله ملک مذکور، در اختیار کامل این حوزه می‌باشد و هیچ تصرفی از طرف موسسه و افراد حقیقی در آن انجام نشده است. تسنیم
👌حتما بخون ۳ درس از حضرت خدیجه برای بشر امروزی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 🖋حسینی لیلابی ✔️دینداری در غربت دین دین داری در دوران غلبه دین داران چندان دشوار نیست، هنر این است که در زمانی که اهل ایمان در اقلیتند و مورد هجوم و تمسخر بی دینان، بر ایمان خود استوار بمانی چرا که وقتی که تعداد بی دینان و یا سر و صدای آنان بلند باشد ممکن است خیلی ها در دین و ایمان شان سست شوند از این رو حضرت امیر(ع) هشدار می دهند: «أيُّها النّاسُ ، لا تَسْتَوحِشوا في طريقِ الهُدى لِقلّةِ أهلِهِ ، فإنّ النّاسَ اجْتَمَعوا على مائدةٍ شِبَعُها قصيرٌ، و جُوعُها طويلٌ » اى مردم! در راه راست، به دليل شمار اندك رهروان آن، احساس تنهايى نكنيد؛ زيرا مردم بر سفره اى گرد آمده اند كه سيرى آن ، كوتاه مدّت و گرسنگى اش طولانى است. 👌حضرت خدیجه الگوی ایمان مداری در چنین شرایطی است او سبقت در دین داشت و در اوج غربت دین ، بر دین داری خود اصرار داشت. ✔️حفظ ایمان در اوج ثروت ثروت ذاتا امر مذموم نیست اما ممکن است آثار منفی در روح و روان انسان به بگذارد. آثار روانی مثل ، ترس از رقبا، ترس از دشمنان و حسودان و دزدان ، استرس حفظ ثروت از خطرات منفی بازار، انزوا اجتماعی به جهت نگرانی از نزدیک شدن افراد طماع به ثروتش، و آثار روحی و معنوی به جهت طغیان و فاصله گرفتن از معنویت و ارزشهای دینی و اخلاقی. یکی از درسهای بزرگ حضرت خدیجه حفظ دین و معنویت و غلبه بر همه آثار منفی ثروت بود. نه تنها ثروت او باعث طغیان و بی دینی او نشد بلکه همه ثروت خود را در جهت آرمان مقدس دینش فدا کرد و ثروت او تا حدود زیادی، خنثی کننده فشارهای اقتصادی دشمنان بود ، جمله معروف، که یحتمل فرمایش پیامبر است به این حقیقت مهم اشاره دارد ؛«ما قام الإسلام إلا بمال خديجة وسيف علي(ع)» اسلام پیش نمیرفت اگر نبود شمشیر علی و ثروت خدیجه». ✔️پاکدامنی در جامعه فساد آلود در دوران جاهلیت، پاکدامنی جایگاهی نداشت، زنان ناپاک به کار خود افتخار میکردند، و پاکان را مورد مسخره خود قرار می‌دادند ، این بانوی بزرگ، به دلیل عفّت و دامن پاکش، طاهره نامیده می شد. «و کانت تُدعی فی الجاهلّیة بالطّاهره لشدّة عفافها و صیانتها» 🙈فساد و فحشا در جاهلیت به حدی بود که کنیزان خود را به فحشا وادار میکردند که قرآن به این رسم زشت جاهلی اشاره دارد؛ «وَلَا تُكْرِهُوا فَتَيَاتِكُمْ عَلَى الْبِغَاء إِنْ أَرَدْنَ تَحَصُّنًا لِّتَبْتَغُوا عَرَضَ الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَمَن يُكْرِههُّنَّ فَإِنَّ اللَّهَ مِن بَعْدِ إِكْرَاهِهِنَّ غَفُورٌ رَّحِيمٌ» و کنیزان خود را برای دستیابی متاع ناپایدار زندگی دنیا مجبور به خود فروشی نکنید اگر خودشان می‌خواهند پاک بمانند! و هر کس آنها را (بر این کار) اجبار کند، (سپس پشیمان گردد،) خداوند بعد از این اجبار آنها غفور و رحیم است! (توبه کنید و بازگردید، تا خدا شما را ببخشد!) ➖برخی از زنان بدکاره، برای شناسایی خود و راهنمایی تازه واردان پرچمی سرخ رنگ بر سر‌ در خانه خود که «مواخیر» به معنای فاحشه خانه نام داشت، برمی‌افراشتند که بدین جهت اصحاب رایات،نام گرفتند. 🙈 نام شماری از پرچمداران آنان چنین است: حنتمه، صفیه مادر طلحه، حمامه مادر ابوسفیان، عقیله، ماریة‌الهموم، ام‌عبدالله، ام‌غانم، ام‌ابی‌الجهم یا رمیثاء، ماریه بنت ابی‌ماریة، نابغه مادر عمرو‌ بن عاص، ممتعه مادر بزرگ عبدالرحمن‌بن‌عوف،. 👌 حالا فکرش را بکنید در چنین اوضاعی بانویی پاک ظهور میکند آن هم در اوج زیبایی و ثروت، از قشر مرفه و باکلاسِ شهر که طاهره قریش نامیده می شود. عرض ارادتی بود بر مادر امامان حضرت خدیجه طاهره سلام الله علیها با احترام حسینی لیلابی 🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹 ن و القلم؛ حسینی لیلابی 🆔 hosseinililab
زندگی-به-سبک-امیر.pdf
872.9K
📋 منبر روشمند ✅زندگی-به-سبک-امیر.pdf
حجت الاسلام وحيد پور 2-1-402.mp3
3.02M
◼️ احکام سفر در ماه مبارک رمضان 🔸سعی کنیم این احکام کوتاه دو سه دقیقه ای که هر روز در حرم مطهر و منور حضرت معصومه سلام الله علیها بیان می شود را گوش کنیم تا بیشتر و بهتر با تکلیف شرعی خود آشنا شویم ان‌شاء الله ⏱02 فروردین 1403
تفسیر جزء دهم.docx
18.5K
متن سخنرانی در حرم مطهر رضوی 🔻 🔸 تفرقه 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
تفسیر جزء یازدهم.docx
18.6K
متن سخنرانی در حرم مطهر رضوی 🔻 🔸 اهمیت مسجد 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 سه شرط پیامبر برای سخنرانی _______________ 🔷 یک دقیقه با قرآن در بهار قرآن 🔸جزء دوازدهم 🔸داستان دوازدهم 🔰 مجموعه دیدنی به روایت _______________________ 💠 منبرک 💠 اندیشکده راهبردی سعداء 🆔 @manbarak 🆔 @soada_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ کسی که این حدیث رو بشنوه، تا آخر عمر، نماز اول وقتش ترک نمیشه! 🆔 @pedarefetneh | 🆔 @pedarefetneh |
پاسخ استاد مطهری به یک شبهه مشهور درباره : ❌ می‌گویند روزه از نیروی کار می‌کاهد!! 🔹استاد مطهری: مگر بشر فقط باید کار بکند؟ ❓مگر بشر یک ماشین است که حداکثر استحصال را باید از این ماشین کرد؟ مگر حیوانِ بارکش است؟ مگر بشر دل ندارد؟ مگر بشر روح ندارد؟ مگر بشر احتیاج به تقوا ندارد؟ آیا بشر فقط احتیاج به یک چیز دارد و آن کار است؟🤔 دیگر احتیاج به آدمیت ندارد؟ احتیاج به اینکه طبیعت سرکش را رام کند ندارد؟ احتیاج به اینکه شهوات خودش را بشکند ندارد؟ احتیاج به اینکه اراده عقلانی و انسانی خودش را تقویت کند ندارد؟ ⚠️همه چیز را باید از دریچه کار ببینیم و کار فقط؟! 📚 کتاب اسلام و نیازهای زمان، ج ۱ ص۵۳،استادمطهری      ╭┅──────┅╮ @porseshgar ╰┅──────┅╯
📌متن شایعه👇 اجرای فرامرز اصلانی در میان رزمندگان جنگ ایران و عراق 📌پاسخ👇 ❌ این فرامرز اصلانی نیست، لئوناردو کوهن است. مکان هم ایران نیست. 🆘 لطفاً با بازنشر تکذیبیه‌ها به بهبود کیفیت محتوای فضای مجازی فارسی کمک کنید و مردم را از شر صفحات مجازی‌ای که هر مطلبی را بدون بررسی بازنشر می‌کنند نجات دهید منبع تلگرام @Fact_Check      ╭┅──────┅╮ @porseshgar ╰┅──────┅╯
﷽ 📚رساله توجیه المسائل❌ ⚠️امروزه بسیاری از مردم به رساله توجیه المسائل مجهزند!‼️ ✅ در حالی که بهتر است بدانیم توجیهات این‌چنینی، تغییری در حرمت مسئله ایجاد نخواهد کرد. 🔸تهمت: همه ميگن! 🔹رشوه: شيرينى! 🔸غیبت: تو روشم ميگم 🔹ظلم: حقشه! 🔸مال حرام: پيش سه هزار ميليارد هیچه! 🔹ربا: همه ميخورن! 🔸دروغ: مصلحتى! 🔹نگاه به نامحرم: يه نظر حلاله! 🔸مجلس حرام: يک شب که هزار شب نميشه! 🔹بخل: اگه خدا ميخواست بهش ميداد! منبع @ahkamz      ╭┅──────┅╮ @porseshgar ╰┅──────┅╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟡 تکنیک تضاد تیتر و تصویر 🟢 تکنیک تناقض تیتر و متن 🎙 محمد جوانی      ╭┅──────┅╮ @porseshgar ╰┅──────┅╯
امیر بیان -ميلاد امام حسن عليه السلام - تربیت فرزند.pdf
176.7K
🌸فیش منبر ولادت امام حسن 📜 عنوان: عزت حسنی 📖موضوع: تربیت فرزند علیه‌السلام علیه‌السلام علیه‌السلام 📚 موسسه جهادی تبلیغی امیربیان ✅ کانال تخصصی محتوایی مبلغان https://eitaa.com/joinchat/3974103040C32f1c734a5
امیربیان. میلاد امام حسن مجتبی.pdf
786K
🌸فیش منبر ولادت امام حسن 📜 عنوان: میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام علیه‌السلام علیه‌السلام علیه‌السلام 📚 موسسه جهادی تبلیغی امیربیان ✅ کانال تخصصی محتوایی مبلغان https://eitaa.com/joinchat/3974103040C32f1c734a5
امیربیان. چرا به امام حسن كريم ميگويند؟.pdf
310.6K
🌸فیش منبر ولادت امام حسن 📜 عنوان: کریم بر وزن فعیل 📖موضوع: چرا به امام حسن کریم میگویند؟ علیه‌السلام علیه‌السلام علیه‌السلام 📚 کانال منبر آسمانی ✅ کانال تخصصی محتوایی مبلغان https://eitaa.com/joinchat/3974103040C32f1c734a5
رسانه های مسموم.آثار همنشینی با علما.ولادت امام حسن مجتبی ع 1400.pdf
547.4K
🌸فیش منبر ولادت امام حسن 📜 عنوان: رسانه های مسموم 📖موضوع: آثار همنشینی با علماء علیه‌السلام علیه‌السلام علیه‌السلام 📚 کانال منبر آسمانی ✅ کانال تخصصی محتوایی مبلغان https://eitaa.com/joinchat/3974103040C32f1c734a5
✅خطای راهبردی در تبلیغ ما یک خطای راهبردی در تبلیغ داشتیم؛ «تبلیغ خطابی» به جای «زیست مشترک». یعنی گزاره های دینی را دایما از شبکه های تلویزیون و منبر و ... مستقیما و مکررا بیان کردیم اما زیست مشترک یعنی همزیستی اخلاقی بلند مدت در زندگی روزمره در کنار مردم را فراموش کردیم. شما الان تلویزیون را ببین... سمت خدا، محفل، معلی، عمو روحانی، سخنرانی های صبحگاهی، شبکه قرآن در کنار اعزام مبلغ رادیو معارف تریبون های نماز جمعه و ..... (همه بیان دین به صورت لخت و مستقیم) اما قدم زدن روزمره یک روحانی در محله و سلام کردن به کسبه، گاهی اثر دیگری دارد سفری که به روسیه داشتم، یک امام جماعت سنی در بزرگترین مسجد سن پترزبورگ مارا به خود جلب کرد. اصالتا تاجیکی بود. دوساعت با او بودیم. یک گزاره دینی بیان نکرد. فقط ادب و متانت و ناهار و ... نهایتا او را به حرف اوردیم، گفت ایران اینطوری به سمت سکولار می رود. گفتیم چرا؟ گفت «شما گزاره های دینی را دایما به مردم می گویید. اما پیامبر فقط روز جمعه خطبه ای داشت اما در طول هفته با مردم زندگی می کرد. » فرهنگی انقلابی