eitaa logo
نشریه گریپ واین AA Grapevin
4.2هزار دنبال‌کننده
18.1هزار عکس
1.4هزار ویدیو
958 فایل
برنامه روحانی ساده و غیرمذهبی برای رهایی از هرگونه وابستگی برگرفته از گامهای دوازده گانه الکلی های گمنام پیام ما امید ❤ وعده ما آزادی🕊 لینک کانال ایتا 🆔️@oftadegan لینک کانال تلگرام 🆔@oftadegan1937 ارتباط با ادمین 🆔️@Reza27929
مشاهده در ایتا
دانلود
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
☀️ صبح ... آغاز حیات است و امید دست‌هایت پر گل شادی‌ات پاینده خنده ارزانی چشمان پر از عاطفه‌ات نور همسایه دیوار به دیوار دل پاکت‌ باد ...! سلام 🖐 صبح‌تون بخیر ... 🌸🍃😍 🆔 @oftadegan
@saeedpourandi4_6019359775869899474.mp3
زمان: حجم: 5.5M
🌹 🎙فایل انگیزشی 🗓 سی‌ام خرداد ماه 🆔 @oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 📚 فقط برای امروز : 🗓 سی‌ام خرداد ماه 📣 مراقبه برای مبتدیان "برای برخی از افراد، دعا درخواست کمک از خداوند است و مراقبه گوش دادن به پاسخ خداوند ... ساکت کردن افکار از طریق مراقبه، آرامشی درونی را به ارمغان می‌آورد که ارتباط ما با خداوند را برقرار می‌سازد." 📘 به بسیاری از ما گفته شده :《 در هنگام فراگیری مراقبه صبور باشید! برای اینکه بدانیم "برای چه چیزی گوش دهیم" تمرین لازم است. 》 از اینکه فردی این مسئله را به ما گفت خوشحالیم، یا اینکه بسیاری از ما پس از یک یا دو هفته از مراقبه دست کشیدیم! در چند هفته اول شاید هر روز صبح مینشستیم، افکار خود را ساکت میکردیم و همانطور که کتاب پایه گفته، "گوش میدادیم" اما چیزی "نمیشنیدیم" شاید تا اینکه واقعا اتفاقی رخ دهد چند هفته بیشتر طول کشید! حتی اتفاقات پس از آن نیز چندان چشم گیر نبود! وقتی پس از پایان مراقبه هر روز صبح خود بر میخواستیم، نسبت به زندگی خود قدری احساس بهتری داشتیم با کسانی که در طی روز با آنها برخورد میکردیم، قدری بیشتر همدردی میکردیم و با نیروی برتر خود کمی بیشتر در ارتباط بودیم ...! برای اکثر ما در این آگاهی چیز چشم‌گیری وجود نداشت! نه برق آذرخش و نه رعد تندر! اما چیزی ساکت ولی قدرت‌مند وجود داشت! وقت صرف می‌کردیم تا نفس و عقاید خود را از سر راه برداریم! در این فضای روشن، ارتباط آگاهانه خود را با منبع بهبودی روزانه، یعنی خداوندی که درک می‌کنیم، بهبود می‌بخشیدیم! مراقبه چیز تازه ای بود و به صرف وقت و تمرین نیاز داشت! اما پس از انجام آن، مانند همه قدم‌ها موثر واقع شد ...! 📖 فقط برای امروز : "برای آگاهی از اراده خداوند برای من گوش دادن را تمرین می‌کنم، حتی اگر هنوز نمی‌دانم برای چه چیزی گوش می‌دهم." 🆔 @oftadegan
4_6019359775869899481.mp3
زمان: حجم: 3M
🌹 📖 فقط برای امروز  🗓 سی‌ام خرداد ماه 🆔 @oftadegan
4_5924564655031715567.mp3
زمان: حجم: 1.9M
🌹 📗 کتاب پاک زیستن 📖 صفحه 84 ، پاراگراف 2 🆔 @oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ مراقبه امروز : 🗓 30 خردادماه امروز زندگی بوی عشق، طعم محبت و رنگ آبی آسمان دارد و من هوشیارتر و بیدارتر از هر زمان در مسیر رسیدن به اهدافم گام بر می‌دارم و ایمان دارم موفقیتم طرحی الهی است ...! 💟 خداوندا سپاسگزارم🙏 🆔 @oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ : 💟 پروردگارا🙏 یک صبح زیبای دیگر را با ترنم دل‌نشین پرندگانت آغاز نمودم! برای یک روز زیبای دیگر، برای سلامتی جسم و جانم و برای وجود ارزشمند عزیزانم شکر و هزاران شکر ...! 🆔 @oftadegan
@RecoveryRadio4_540150583386973371.mp3
زمان: حجم: 1.2M
🔶 بازتاب های روزانه 📆 30 خرداد ماه 🔸 رهایی از ترس مشكل رهایی از ترس دو جنبه دارد. ما بايد بـراى خلاصـی همـه جانبه از ترس تا حد امكان تلاش كنيم . سپس بايد شجاعت پيدا كنيم تا با هرچه از اين ترسها باقی می ماند، به طور سازنده برخورد كنيم. [ از ديدگاه بيل ]  اكثر تصميماتم بر اساس ترس بود. الكل باعث ميشد كه راحت تر با زندگی روبه رو شوم، اما زمانی رسيد كه الكل ديگر چاره ترسم نبود. يكی از بزرگ ترين هدایای انجمن به من اين بـود كـه شجاعت پيـدا كردم تا دست به عمل بزنم، كه اين كار را با كمک خداونـد مـی تـوانم انجام دهم. پس از پنج سال هشیاری بايد با انبـوهی از تـرس مواجـه می شدم. خداوند كسانی را در زندگی ام قرار داد تا در اين راه بـه مـن كمک كنند و با كار كردن بر روی برنامه دوزاده گام، من تبديل به همان انسان كامل شده ام كه هميشه آرزو داشتم و بـه ايـن خـاطر بـسيار شكرگزارم. 🆔@oftadegan
💢 ۳۰ خرداد 👇👇👇 👌 در این لحظه؛ من ناکامل بودنم را می‌پذیرم. 🔹 قدم‌ها به من یادآوری می‌کنند که اصول CoDA را در تمام امور زندگی‌ام اجرا کنم. 🔸 قدم‌ها از من نمی‌خواهند که کامل باشم. 🔹 زمانی من بدترین دشمن خودم بودم، تلاش برای کامل بودن، رسالتی برای شکست خود است. 🔸 هیئتی در سرم نشست‌هایی بر پا می‌کرد که به نفع من نبودند. 🔹 زندگی‌ام مملو از ترس‌هایی بر مبنای شرم بود. 🔸 از قدم‌ها متشکرم. 🔹 من از نواقصم آگاهم. 🔸 من کامل نیستم. 🔹 امروز من به عنوان یک انسان ناکامل، حالم کاملاً خوب است. 🔸 با تمرین مراقبت از خود توانستم خود را همان‌گونه که هستم بپذیرم. 🔹 روابط سالم و احترام‌آمیز از رابطه با خودم شروع می‌شود. 🔸 من موفقیت‌ها، رشد و دست‌آوردهایم را با قدردانی جشن می‌گیرم. 📖 صفحۀ ۹۲ 🆔 @oftadegan