eitaa logo
نشریه گریپ واین AA Grapevin
4.2هزار دنبال‌کننده
18.1هزار عکس
1.4هزار ویدیو
959 فایل
برنامه روحانی ساده و غیرمذهبی برای رهایی از هرگونه وابستگی برگرفته از گامهای دوازده گانه الکلی های گمنام پیام ما امید ❤ وعده ما آزادی🕊 لینک کانال ایتا 🆔️@oftadegan لینک کانال تلگرام 🆔@oftadegan1937 ارتباط با ادمین 🆔️@Reza27929
مشاهده در ایتا
دانلود
🌹🌹🌹🌹🌹 📚 فقط برای امروز : 🗓 سوم تیر ماه 📣  📜 《 ... همواره به ما یادآور می‌شود که اصول را به شخصیت‌ها ترجیح دهیم. 》 ☆ ... گاهی اوقات پذیرفتن نواقص شخصیتی دیگران دشوار است! وقتی با یکدیگر بهبود پیدا می‌کنیم، نه تنها به صحبت‌های دیگران در جلسات گوش می‌دهیم، بلکه به نحوه طی مراحل بهبودی توسط آن‌ها نیز نگاه می‌کنیم! هر چه از سایر اعضاء شناخت بیشتری پیدا کنیم، از شیوه زندگی آن‌ها بر اساس عقاید شخصی‌شان آگاه‌تر می‌شویم!  شاید درباره این‌که آن‌ها چگونه "برنامه‌ی خود را انجام می‌دهند"، عقایدی پیدا کنیم! ممکن است متوجه شویم اعضای خاصی ما را ناراحت می‌کنند یا شاید با خود بگوییم : 《 اگر برنامه‌ی آن‌ها را انجام دهم، مطمئناً مصرف خواهم کرد 》  صبر را به عنوان اصلی شناخته‌ایم که نه تنها بهبودی ما بلکه روابط ما را با افرادی که برای ما منبع آزار و اذیت هستند، تقویت می‌کند! وقتی به یاد می‌آوریم که خود ما تا وقتی به طور آزار دهنده‌ای از نواقص شخصیتی خود آگاه نشدیم، به ندرت در صدد روی گرداندن از آن‌ها برآمدیم، پذیرفتن ضعف‌های شخصیتی سایر اعضاء آسان‌تر شد ...!  📖 فقط برای امروز : "تلاش می‌کنم دیگران را همان‌طور که هستند، بپذیرم! سعی می‌کنم درباره دیگران قضاوت نکنم! بر اصول عشق و پذیرش تمرکز می‌کنم." 🆔@oftadegan
4_651907114192601901.mp3
زمان: حجم: 1.9M
🌹 📖 فقط برای امروز 🗓 سوم تیر ماه 🆔@oftadegan
A .B.ch4_6032889738896086659.mp3
زمان: حجم: 3.5M
🌹 🎼 سینه سرخ ✍ جبران خلیل جبران 🗣 علی باران‌چشمه 🆔@oftadegan
4_5933660961972946257.mp3
زمان: حجم: 2.3M
🌹 📗 کتاب پاک زیستن 📖 صفحه 86 ، پاراگراف 2 🆔@oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ مراقبه امروز : 🗓 3 تیرماه امروز در حلقه‌ی بی‌انتهای عشق الهی گام برمی‌دارم و اجازه می‌دهم تا تمام وجودم کانون نورانی و هسته درخشان عشق شود! من ایمان دارم در پرتو این عشق تمام جهان معجزه‌وار عوض می‌گردد ...! 💟 خداوندا سپاسگزارم🙏 🆔@oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ : 💟 خدایا🙏 مردم کشورم را یاری کن، دل‌های بی‌قرارمان را آرام کن، امیدمان به نگاه توست، ناامیدمان نکن خدا، مردم ایران خوبند، مهربونند، رنج کشیده هستند، حق مان بیش از این‌هاست، تو بیا و امواج دل‌شوره‌ها رو از دل‌مان بزدای! رهای‌مان نکن میان این‌همه دل‌واپسی، ما بدون گوشه‌ی چشم تو هیچ هستیم ...! "دست‌مان را بگیر و ما را از تاریکی‌های ترس، جهل، خرافات برهان" 🆔@oftadegan
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶 بازتاب های روزانه 📅 3 تیر ماه 🔸 مهد کودک معنوی تنها داريم يك مهد كودک معنوی را اداره می كنيم كه در آن افراد می توانند بر الكل غلبه كنند و رحمتی را پيدا كنند تا زنـدگى بهتـرى داشته باشند. [ از ديدگاه بيل ]  وقتی وارد انجمن شدم، بطری به دست بودم و مـی خواسـتم ايـن تعصب به الكل را كنار بگذارم، اما واقعاً نمـی دانـستم چطـور. تـصميم گرفتم آنقدر آنجا بيايم و بروم تا از كسانى كه قبل از مـن وارد انجمـن شده اند چيزى دستگيرم شود. ناگهان ديدم دارم به خدا فكر می كـنم ! " گفتند قدرت برترت را پيدا كن " و من اصلاً نمی دانـستم چنـين كـسى چطور می تواند باشد. فهميدم كه قدرت هـاى برتـر زيـادی هـستند . گفتند خدا را آنطور كه خودت دركش می كنى پيدا كن . گفتنـد اينجـا هيچ اصولی برای خدايى وجود ندارد. من آن قدرتى را كه برايم مـؤثر بود پيدا كردم، و از او خواستم تا سلامتی را به من بازگرداند . تعصب به الكل از بين رفت و من زندگی ام را به طور روزانه ادامه دادم و آمـوختم كه چطور هشيار زندگی كنم. 🆔@oftadegan
💢 ۳ تیر 👇👇👇 🔻در اين لحظه ۳ تیر 《من تمرین می‌کنم که از خودم مراقبت کنم》 🔹من خیلی خسته شده‌ام. 🔸قسمت عمدۀ انرژی من صرف کمک کردن به دیگران شده و انرژی کمی باقی مانده که صرف انجام کاری کنم که برایم مهم است. 🔹بهتر است کاری که برای دیگران انجام می‌دهم، برای خود انجام دهم. 🔸هم‌ وابستگان‌ گمنام مرا به سمت درک این موضوع برد که من نیاز دارم ابتدا روی خودم تمرکز بکنم. 🔹این بدان معنی نیست که دیگرانی که من دوستشان دارم رنج بکشند. بلکه بدین معناست که من بهتر می‌توانم از خودم مراقبت کنم و همچنان آن‌ها را دوست خواهم داشت. 🔸تنها در این صورت می‌توانم با انرژی و اشتیاق با خانواده ‌ام تعامل داشته باشم. 📖 صفحۀ ۹۶ 🆔@oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ روز به روز ، سوم تیر ماه : امروز به خاطر خواهم آورد که هر فکری به مرور وارد عمل و تبدیل به انرژی می‌شود. آیا امروز از افکار خطرناک پرهیز خواهم کرد؟ چگونه از این افکار در امان خواهم بود؟ آیا در گروه راهنما پیدا کرده و با او در تماس هستم؟ آیا تنها به یک نفر در گروه اعتماد دارم که او را محرم خود بدانم و از افکاری که مرا آزار می‌دهد و می‌خواهد به من صدمه بزند با او صحبت ‌ آیا بهتر نیست قبل از این که فکرم تبدیل به عمل شود، با راهنمایم مشورت کنم و او را از افکار بیمارم مطلع کنم؟ آیا خداوند مرا کمک خواهد کرد تا در مقابل وسوسه‌ی کاری، قدرت آن را بدهد تا قبل از اقدام با راهنما و دوستان با تجربه مشورت کنم؟ اصول برنامه‌ی خودیاری به من متذکر می‌شود، که مسائل و مشکلات همیشه وجود دارند و در فکر و ذهن من با شکل بزرگتر و ناامید کننده‌تری وجود دارد. در هر صورت من در چنین مواقع یا از زیربار مسئولیت فرار می‌کنم و یا پشت‌گوش انداخته و یا بدون مشورت کردن با کسی دست به کار شده و بازهم اشتباه کرده و بقیه‌ی اعتماد به نفسم را از دست خواهم داد ...! 💟 خداوندا🙏 "به‌خاطر داشتن دوستان خوب و راهنمای مهربانم، شکرگزارت هستم" ‼️بدون راهنما، موفقیت هرگز‼️ 🆔@oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ به‌نام امید : 🗓 امروز ۳ تیرماه 🌵اجابت!🌵 سه ماه از سال گذشت، ماه خرداد تموم شد، این چند روز تعطیلی هم مثل تمام روزهای زندگیت رفت. میبینی زمان برای هیچکس صبر نمیکنه پس تو منتظر چی هستی؟ کمی فکر کن، سهم تو از زندگی همین اندازه هست که هستی؟ بنظرت الان اشرف مخلوقاتی؟ میدونم الان هزار تا دلیل و بهانه داری که کاری ازت ساخته نیست. برای رسیدن به خواسته هات آرزوهات و رویاهات، اما ایستادن هم درست نیست. آرزو داشتن مثل نمک میمونه برای غذا و حرکت کردن مثل ساختن اون غذا ... پس تلاش کن برای رسیدن به حداقل های زندگیت! باور کن اگر از ته دل هر چیزی رو بخوای اتفاق میاُفته ... فقط نکته اینجاست که ما همون موقع انتظار اجابت داریم، اما خدا زمانش رو بهتر میدونه ... پس لطفا ناامید نباش و برای رسیدن به تخیلی ترین آرزهاتم تلاش کن و باورش داشته باش ... بی شک اگه با تمام وجود باشه به وقتش اجابت خواهد شد ... مگر اینکه به ضرر تو یا دیگری باشه، که نشه ...! "من ایمان دارم که به آرزوهایم خواهم رسید" 🆔@oftadegan