eitaa logo
نشریه گریپ واین AA Grapevin
4.2هزار دنبال‌کننده
18.1هزار عکس
1.4هزار ویدیو
959 فایل
برنامه روحانی ساده و غیرمذهبی برای رهایی از هرگونه وابستگی برگرفته از گامهای دوازده گانه الکلی های گمنام پیام ما امید ❤ وعده ما آزادی🕊 لینک کانال ایتا 🆔️@oftadegan لینک کانال تلگرام 🆔@oftadegan1937 ارتباط با ادمین 🆔️@Reza27929
مشاهده در ایتا
دانلود
4_263825023356109455.mp3
زمان: حجم: 2.4M
🌹 📖 فقط برای امروز 🗓 چهارم تیر ماه 🆔@oftadegan
4_6035216395694773242.mp3
زمان: حجم: 9.2M
‍🌹 🎼 سالما ✍ راحم تبریزی 🗣 استاد فرجیان 🆔@oftadegan
4_5936147614893344104.mp3
زمان: حجم: 2M
🌹 📗 کتاب پاک زیستن 📖 صفحه 87 ، پاراگراف 2 🆔@oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ مراقبه امروز : 🗓 4 تیرماه امروز در حلقه بی‌انتهای عشق الهی گام برمی‌دارم و اجازه می‌دهم تا تمام وجودم کانون نورانی و هسته درخشان عشق شود! من ایمان دارم در پرتو این عشق تمام جهان معجزه‌وار عوض می‌گردد ...! 💟 خداوندا سپاسگزارم🙏 🆔@oftadegan
4_6041807108909827495.mp3
زمان: حجم: 3.6M
🌹 📖 چگونگی عملکرد 🎙سنت هفتم ، قسمت دوم 🆔@oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ : 💟 خدای من🙏 صبح دیگری آمد و باز همه‌جا پر از عطر توست، تمام درهای رحمت و مغفرتت باز است، می‌خواهم در آغوشت رها شوم و در آرامش محض با دل‌های آرام متصل شوم، کمکم کن ...!  ‍ ‍ امروز هم با توکل محض بر تو رزاق و کریم، بهترین راه‌حل‌ها برای حل هر مسئله‌ای را پیدا می‌کنم و من آرام و مطمئن مسیر آرزوهایم را می‌پیمایم ...! "چه خوش روزی که خورشید جلال تو به ما نظری کند" ✅ با خودت ﺗﮑﺮﺍﺭ ﮐﻦ : ‌« آغوشم را برای خیر و نیکی گشوده‌ام هم‌سو با کائنات حرکت می‌کنم کامیابی حق من است زیرا من انسانی قدرتمند هستم » 💟 خداوندا سپاسگزارم🙏 🆔@oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 💢 ۴ تیر 👇👇👇 👌 در این لحظه؛ من به خاطر زمان‌های بد سپاسگزارم. 🔹 من بخاطر تمامی تجربیات زندگی‌ام، خوب و بد سپاسگزارم. 🔸 اگر می‌توانستم به گذشته برگردم و کار متفاوتی انجام دهم و فقط روزهای خوبی داشته باشم، به چه کسی تبدیل می‌شدم؟ 🔹 می‌دانم که آن کسی که امروز هستم نبودم. 🔸 روزهای خوب به آرامی و با لذت سپری می‌شوند، اما از روزهای بد خیلی چیزها در مورد خودم یاد گرفتم. 🔹 زمان‌های بد، قدرت مرا آزمایش می‌کنند و چشمان مرا به روی مسائلی که نیاز دارم بررسی کنم، باز می‌کنند. 🔸 الآن من تجربیات دردناکم را به عنوان فرصت‌هایی برای رشد می‌بینم. 🔹 در این لحظه‌ها من بیشتر در مسیر بهبودی پیش می‌روم. 📖 صفحۀ ۹۷ 🆔@oftadegan
4_5956310665281932026.mp3
زمان: حجم: 2.3M
✅ فایل صوتی در اين لحظه 👈 ۴ تیر  🆔@oftadegan
بازتاب های روزانه چهارم تیرماه.mp3
زمان: حجم: 1.6M
🔶 بازتاب های روزانه 📆 4 تیر ماه 🔸 خیابان دو طرفه من از خدا خواستم و او هم سستی هايم را بخشيد. امـا تـا خـودم همكارى نكنم او كاملاً مرا از بديها پاك نميكند.      [ دوازده گام و دوازده سنت ]   وقتی دعا می كردم، خیلی از اشتباهاتم را كه بايد بخشيده می شد، به زبان نمی آوردم. فكر كردم كه اگر اين چيزهـا را جلـوى خـدا ذكـر نكنم، او هرگز از آنها با خبر نمی شود.نمی دانستم كه اگر خودم، خـودم را به خاطر گناهانی كه در گذشته مرتكب شده ام ، ببخشم، خدا نيز مرا خواهد بخشيد. هميشه به من آموخته بودند كه بايد برای سفر آخـرت آماده شوم، اما تا زمانی كه به انجمن نيامدم (زمانيكه صادقانه بخشيدن و بخشوده شدن را خواستم) هرگز نفهميدم كه زندگی خود سفر است . تا زمانيكه من بخواهم تغيير و مسئوليت هايم را بپذيرم، سـفر زنـدگى  بسيار لذت بخش است. @oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ روز به روز ، چهارم تیر ماه : ما امروز اعتقاد داریم که دوستانی پیدا کرده‌ایم، که قبلاً نداشتیم. دوستان قبلی ما برای ادامه‌ی دوستی‌مان چیزی از ما توقع داشتند. بدون چیزی با ما از در رفاقت در نمی‌آمدند. اکنون دوستانی در گروه یافته‌ام که بدون توقع کاری، به من عشق می‌ورزند و در هر حالت و موقعیتی حاضرند به من کمک کنند. این دوستان مرا نصیحت نمی‌کنند، اجبار نمی‌کنند، به خاطر چیزی با من دوستی نکرده و توقع و انتظاری در مقابل کمک‌شان ندارند. آیا خداوند را به خاطر داشتن این چنین دوستان و محیطی امن به نام جلسات که با خیالی آسوده حرف دل و بغض گلو باز می‌کنم سپاس می‌گویم؟ آیا اطمینان دارم که رازم را فاش نکرده و ناشناسی من را حفظ خواهند کرد؟ آیا می‌دانم اگر به این گروه و راهنمایم اعتماد نکرده و حرف‌هایم را در خودم نگهدارم، بازهم در منجلات وابستگی و هم‌وابستگی‌ها غرق خواهم شد؟ آیا متوجه هستم که بازگشت به زندگی با شیوه‌ی گذشته مرا بیشتر دچار وابستگی‌های خطرناک‌تر خواهد کرد؟ آیا بهتر نیست که به افکار خودم و تخیلات و توهماتم اعتماد نکنم و دست از مقاومت بردارم و تسلیم اصول خودیاری برنامه شوم و خودم را آسوده کنم ...؟! ‼️با کله‌ی خودت راه نرو‼️ 🆔@oftadegan
🌹🌹🌹🌹🌹 ✳️ به‌نام زندگی : 🗓 امروز ۴ تیرماه 🌵تنها تویی🌵 تا کجا منتظری یه نفر پیدا بشه خوشبختت کنه تا کی منتظری یکی پیدا بشه باهاش بری بیرون حوصله‌ات باز بشه تا چه زمان منتظر دیگران میمونی برای کارها رویاها و آرزوهایی که خودت به تنهایی هم می‌تونی بسازی‌شون و وای به حال آدم‌هایی که حتی به‌تنهایی خرید هم نمی‌تونن بکنن یکم فکر کن تا کجا قرار هست این احتیاج دنبال تو باشه زندگی کن عالی زندگی کن در اوج تنهایی و بدون توقع از دیگران! چقدر زیباست خودمان بی‌ هیچ انتظاری از دیگران، دلیل شادی‌مان باشیم ... درست همانند کودکی که با در آوردن صدا، برای خود شادی می‌آفریند ...! "من با دست‌های خود زندگی‌ام را خواهم ساخت ...! ‼️تنها با دستان خودم‼️ 🆔@oftadegan