eitaa logo
نشریه گریپ واین AA Grapevin
4.2هزار دنبال‌کننده
18.2هزار عکس
1.4هزار ویدیو
961 فایل
برنامه روحانی ساده و غیرمذهبی برای رهایی از هرگونه وابستگی برگرفته از گامهای دوازده گانه الکلی های گمنام پیام ما امید ❤ وعده ما آزادی🕊 لینک کانال ایتا 🆔️@oftadegan لینک کانال تلگرام 🆔@oftadegan1937 ارتباط با ادمین 🆔️@Reza27929
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5917894351777699625.mp3
زمان: حجم: 31.7M
📚دومین جلسه از قدم دوم 🎙شاهین 📆جمعه       ۱۴۰۴/۰۳/۱۶ 🆔@oftadegan
پیام امروز گریپ واین من هنوز هم متکبر، خودمحور، خودحق‌پندار، بی‌تواضع و حتی گاهی ریاکار هستم، اما دارم تلاش می‌کنم انسان بهتری باشم و به هم‌نوعم کمک کنم. احتمالاً هیچ‌وقت قدیسی نخواهم شد، اما هرچه که باشم، می‌خواهم هوشیار باشم و در انجمن AA (الکلی‌های گمنام) بمانم. ژوئیه ۱۹۷۵ – «یکی از اون خلاف‌کارای بدی که هیچ‌کس بهش دسترسی نداره»، مجله AA Grapevine 🆔@oftadegan
4_5978667619325058419.mp3
زمان: حجم: 29.7M
📚سومین جلسه از قدم دوم 🎙شاهین 📆جمعه       ۱۴۰۴/۰۴/۰۶ 🆔@oftadegan
4_5980848230055811437.mp3
زمان: حجم: 21.6M
✨کارگردان اصلی خداوند است✨ 📕قدم دهم جلسه اول 🎙 📆چهارشنبه 04-04-1404 🆔@oftadegan
۱۴۰۴/۴/۷ عدم امنیت اقتصادی و احساسی الکلیسم مداوا نشده 🆔@oftadegan
جمله‌ای معروف از بیل ویلسون درباره زندگی در زمان حال: "The present is the only time in which any duty can be done or any grace received." (زمان حال تنها زمانی‌ست که در آن می‌توان وظیفه‌ای را انجام داد یا نعمتی را دریافت کرد.) *عکس از زمان سربازی بیل ویلسون جنگ جهانی دوم* 🆔@oftadegan
جلســــات کــارگــاهی کتــاب بزرگ بانوان «قــــــــدم ســـوم » یکشنبــــه هـا | ســاعت ۱۷:۰۰ تا ۱۸:۳۰ تجربــــه‌دهنده: مینــــا منشی جلســه:آیــــدا لینــک ورود به جلســه الوکــــــام👇 https://event.alocom.co/class/alcoholicsanonymous/aabook1404 ━━━━━━━━━━━━━━ کـــانال اطلاع رســـانی درایتـــــا👇 https://eitaa.com/ketabpayeh12
بازتاب روزانه حسودان گمنام ۷ تیر ۱۴۰۵ — ۲۸ ژوئن ۲۰۲۶ کتاب: بازتاب روزانه حسودان گمنام «خدمت، درمان خودمحوری است.» حسادت مرا به درون خودم می‌کشد. تمام ذهنم مشغول این می‌شود که من چه ندارم، چه کسی از من جلوتر است و چرا زندگی من مانند دیگران نیست. هرچه بیشتر در این افکار غرق می‌شوم، احساس تنهایی و نارضایتی بیشتری می‌کنم. اما برنامه راهی متفاوت پیش پایم می‌گذارد: خدمت. وقتی به درد دل عضوی از انجمن گوش می‌دهم، وقتی تجربه، نیرو و امیدم را با کسی در میان می‌گذارم، وقتی بدون انتظار پاداش به دیگری کمک می‌کنم، توجه من از «خودم» به «ما» تغییر می‌کند. در آن لحظه، حسادت جایی برای ماندن ندارد. خدمت لزوماً کار بزرگی نیست. گاهی یک لبخند، یک تماس، یک خوشامدگویی به تازه‌وارد، یا چند دقیقه گوش دادن با حوصله، خدمتی است که هم به دیگری کمک می‌کند و هم قلب خودم را شفا می‌دهد. امروز از خودم می‌پرسم: «امروز چه خدمتی، هرچند کوچک، می‌توانم انجام دهم؟» 🌿 دعای امروز: خدایا، مرا وسیله‌ای برای خدمت و محبت قرار بده. کمکم کن به جای غرق شدن در کمبودهای خودم، نیازهای اطرافیانم را ببینم. باشد که در خدمت به دیگران، آرامش و آزادی بیشتری پیدا کنم. 🌱 یادآوری امروز: «وقتی دستم را برای کمک به دیگری دراز می‌کنم، قلب خودم نیز شفا پیدا می‌کند.» 🙏🏻💚🌿 🆔@oftadegan