رییس بختیاری زین الدین:
سلام
همین امروز
محتواهای آموزشی دوره اول متوسطه شامل فیلم آموزشی، درس نامه و نمونه سوالات را از لینکهای زیر دریافت نمایید.
قرآن
https://lse.medu.gov.ir/fa/node/292938
از من تا خدا (تربیت دینی)
https://lse.medu.gov.ir/fa/news/%D8%A7%D8%B2%D9%85%D9%86-%D8%AA%D8%A7-%D8%AE%D8%AF%D8%A7-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%DB%8C%D9%86%DB%8C
پیامهای آسمان
https://lse.medu.gov.ir/fa/node/292939
فارسی
https://lse.medu.gov.ir/fa/node/292940
ریاضی
https://lse.medu.gov.ir/fa/node/249846
علوم تجربی
https://lse.medu.gov.ir/fa/node/292942
مطالعات اجتماعی
https://lse.medu.gov.ir/fa/node/292930
فرهنگ و هنر
https://lse.medu.gov.ir/fa/node/292943
عربی
https://lse.medu.gov.ir/fa/node/292944
زبان انگلیسی
https://lse.medu.gov.ir/fa/node/292945
کار و فناوری
https://lse.medu.gov.ir/fa/node/292947
آمادگی دفاعی
https://lse.medu.gov.ir/fa/node/320561
سلام بچه های عزیز
امشب نیز حدود ساعت ۱۰ شب میدان توحید جنب موکب اموزش پرورش هستم
سوالی داشتید تشریف بیارید.
سلام بچه های عزیز
امشب نیز حدود ساعت ۱۰ شب میدان توحید جنب موکب اموزش پرورش هستم
سوالی داشتید تشریف بیارید.
سلام بچه های عزیز
امشب نیز حدود ساعت ۱۰ شب میدان توحید جنب موکب اموزش پرورش هستم
سوالی داشتید تشریف بیارید.
981.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📛دوست دارم یه روزی داااد بزنم
بچهها برگشتتت، برگشت .. برگرد
سلام بچه های عزیز
امشب حدود ساعت ۸ونیم میدان جهاد هستم و نیز حدود ساعت ۱۰ شب میدان توحید جنب موکب اموزش و پرورش هستم
سوالی داشتید تشریف بیارید
چیزی به ازمونعلوم نمانده فرصت از دست ندهید....
سلام بچه های عزیز
امشب نیز حدود ساعت ۱۰ شب میدان توحید جنب موکب اموزش پرورش هستم
سوالی داشتید تشریف بیارید.
سلام بچه های عزیز
امشب نیز حدود ساعت ۱۰ شب میدان توحید جنب موکب اموزش پرورش هستم
سوالی داشتید تشریف بیارید.
سلام بچه هاي عزیز
امشب حدود ساعت ۸ تا ۹ونیم میدان جهاد ، جنب مدرسه علمیه امام خمینی هستم ( کنار درب وردی مدرسه علمیه موکب زدن همان اطراف هستم) اگر کسی سوالی داشت میتونه رفع اشکال بیاد در خدمتم.
کانال علوم استاد ناشر
سلام بچه هاي عزیز امشب حدود ساعت ۸ تا ۹ونیم میدان جهاد ، جنب مدرسه علمیه امام خمینی هستم ( کنار درب
بچه هایی که نزدیک میدان جهاد هستن ومیخواهند تشریف بیارند دیر نیاند،بخاطر اینکه بعدش باید برم میدان توحید نیروگاه