«برید گروح»
دوستان به طور عجیب داور دارن هی آن میشن و رای میدن...پس بنظرم برید بخوابید...
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
مدس نمیخوای رتبه بندی رو اعلام کنی؟
کنجکاوم بدونم رتبه ام میاد بالا یا نه جزو نفرات آخر میشم
درضمن از رتبه ی چند به بعد حذف میشیم؟
«برید گروح»
مدس نمیخوای رتبه بندی رو اعلام کنی؟ کنجکاوم بدونم رتبه ام میاد بالا یا نه جزو نفرات آخر میشم درضمن ا
حاجی این راند اصلا رو هوا رفت اینجا چه خبره کمک