«برید گروح»
دوستان به طور عجیب داور دارن هی آن میشن و رای میدن...پس بنظرم برید بخوابید...
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
مدس نمیخوای رتبه بندی رو اعلام کنی؟
کنجکاوم بدونم رتبه ام میاد بالا یا نه جزو نفرات آخر میشم
درضمن از رتبه ی چند به بعد حذف میشیم؟
«برید گروح»
مدس نمیخوای رتبه بندی رو اعلام کنی؟ کنجکاوم بدونم رتبه ام میاد بالا یا نه جزو نفرات آخر میشم درضمن ا
حاجی این راند اصلا رو هوا رفت اینجا چه خبره کمک
«برید گروح»
حاجی این راند اصلا رو هوا رفت اینجا چه خبره کمک
خودمونم نمیدونیم خیلی یهویی زمان عوض شد و ناهماهنگی پیش اومد دیگه اطلاع رسانی از دو روز قبل اعلام بشه و تغییر نکنه
«برید گروح»
خودمونم نمیدونیم خیلی یهویی زمان عوض شد و ناهماهنگی پیش اومد دیگه اطلاع رسانی از دو روز قبل اعلام بش
خیلی ممنون که بنده از دو روز قبل تصمیم گیری خبر دادم...