اُمــــیــد
_ آرزو که بر جوانان عیب نیست :)
قیمت کتاب انقدر زیاد شده باید فردا عضویت کتابخانه رو مجدد تمدید کنم :))
فکر اقتصادی 🤌
•| اللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها
وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ |•
«لا تَيأَس! و أَنتَ تَعلَم أنَّ الله دائماً يخلق نوراً جديداً بعد كلِّ ظَلام..»
«نااُميد نشو! وقتى ميدونى خدا هميشه بعد از هر تاريكى نوری جديد ميسازه…!»