eitaa logo
سبزِ متمایل به نارنجی.
199 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
183 ویدیو
4 فایل
اسطوره‌ی بی‌ثباتیِ احوال؟ •• اینجا می‌گویم؛ اما مخاطب شخص دیگری‌ست!" •° از خودت بگو :) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_5bp2uw4&btn=سلام:)
مشاهده در ایتا
دانلود
دوسشون دارم :)
سبزِ متمایل به نارنجی.
دوسشون دارم :) #me #painting
اینو دیشب فرستاده بودم الان اومدم ببینم کسی نظری نداده که دیدم اصلا نیومده بود🗿💔
هدایت شده از *مِهرماهی
خببب.🌝 داستان از این قراره که شما این پیام رو فوروارد میکنید داخل چنلتون و" گل یا گیاه" مورد علاقه اتون رو به من میگید و من اون رو یا به شکل یه کارکتر یا همراه یه کارکتر میکشم و تقدیمتون میکنم :")))🪴 ظرفیت حداکثر ۱۰ چنل .👀 لینک هاتون رو به آیدی زیر ارسال کنید. @ftmehr
محمد! از همه‌ی این حرف‌ها که بگذریم، چیزی را قطعاً باید که به خاطر بسپاری: هدف دانش، دانش نیست، حضور است و اقدام، پیوستن به خلق و خدمت به مخلوق، نه بریدن از جهانِ ملموس و محسوس و فرو رفتن در خویش. سودمندی‌های حضور را فرو نهادن جرم است محمد، و تو، از پی هر خواندنی، با چشمِ باز یا بسته، به رویاهای دور می‌روی؛ فقط به رویاهای دور، از تو برای خاک و خلقِ خدا جز لاشه‌ای نمی‌ماند. کاش می‌توانستی خودت را در آن حال ببینی؛ کاش می‌توانستی. باری به هنگام فرو رفتنت در وهم،‌ آینه‌ای قدی در برابرت نهادم، به گمان اینکه لحظه‌ای خویشتن را در خواهی یافت و به خود باز خواهی گشت _در آن سفرهایی که می‌کنی_ و تو، ندانسته، بر آن آینه پایْ زدی و آن را شکستی... محمد! من، حاکم بخشی از این ولایتم و وزیری مقتدر، و کسی هستم که همگان به سلامت عقل قبولم کرده‌اند و مرا اندرزگوی راهْ‌گشایی که خلاف نمی‌گوید و سنگ نمی‌اندازد، دانسته‌اند... اما تو... تو... تنها تو هستی محمد، که کلام پدرت را نمی‌شنوی و پدرت را نمی‌پذیری _به ذره‌ای. [مردی در تبعید ابدی]
هدایت شده از مختصرشعری.
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه ها با جانِ خود دور از رخِ جانانِ خود کردم مگر دشمن کند اینها که من با جانِ خود کردم... طبیبم گفت درمانی ندارد درد مهجوری غلط میگفت خود دا کُشتَم و درمان خود کردم... "وحشی بافقی"
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
"در وهله اول، استفاده درست از هنر پرورش ماهیت معنوی خود هنرمند است."
دوستان.. تابستون فن با گرمای ۵۰ درجه حال نمی‌کنه.. با میوه‌های خوشمزه، طبیعت سرسبز، تعطیلات، و کلی مزایای دیگه‌ی تابستون حال می‌کنه. تا کی می‌خواید با علایق همدیگه جوک بسازید؟ بی مزه شده دیگه..
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
*و اون حس زنده بودن همه چی که تو پاییز و زمستون سرد کمتر حس میشه. پ.ن: من همهٔ فصلا فنم بینشون فرق نمیذارم🗿