بچهها..
انگار زندگیم داره از هم میپاشه..
میشه دعا کنید؟ دعا کنید به خیر بگذره این مشکلی که از قضا مقصرشم خودمم؟!
آقای امام حسین..
ما را کسی نخواست، تو هم گر نخواستی؛
در گوشمان بگو که بمیریم گوشهای!
پنهان داشتن اندوه، بسیار دشوارتر از مخفی کردن شادیست. اشک، هنگامی که باید فرو بریزد، میریزد؛ اما خنده را میتوان مهار کرد.
[مردی در تبعید ابدی]
#متنهایافتادهازکتاب
هدایت شده از احوالات نامعلوم:> 🇵🇸🇮🇷🇱🇧
•●بِسْمِ رَبِّ الشُّهَداءِ وَ الصِّدیقین●•
🌱اَلحَمْدُلِلَّهِ الَّذی خَلَقَ الحُسَیْن🌱
ایام اربعین است و ما جاماندگان زیارت ارباب...
دلهایمان تنگ است و چشمانمان از اشک خیس؛ و چارهای جز تحمل این فراق نیست!
به احترام این ایام کانال احوالات نامعلوم قصد تقدیمی دادن داره:
_یک مداحی و یک بیت شعر
اگر علاقهمندِ دریافت این تقدیمی هستید، این پیام رو در کانالتون فوروارد کرده و لینکش رو داخل پیوند زیر بفرستید.
لطفا تا پایان دادن تقدیمیها این پیام رو از کانالتون پاک نکنید.
و اگر کانالی ندارید میتونید فقط اسمتون رو بفرستید:)
https://harfeto.timefriend.net/17056967148229
التماس دعای فراوان:)🫂✨
https://eitaa.com/Chocolate2005/16453
این چه حرفیه. واقعا لذت بردم از ولاگ زیباتون و خواستم با بقیه هم به اشتراک بذارمش تا لذت ببرن، اما از اونجایی که اون روز زیاد مساعد نبود حالم پاکش کردم دیگه شرمنده :)
شبکه نهال یه چیزی پخش میکرد، میگفت:
خداحافظی گریه نداره
چون همیشه سلامهای جدیدی در انتظاره