ترمودینامیک که فیزیکه اونو قاطی شیمیاتون نکنید😭
آخه فیزیکم فرق داره دیگه. مثلا لولههای یو شکل خیلی خفن بودن که. یا بحث نیروها و اینا خیلی باحالن. شیمیام واقعا با گروه عاملیها مشکل دارم. هم نامگذاریشون هم بیخ و بن و ریشهشون😭
واگرنه استوکیومتری عشقمه. کلا شیمی یک در یک لول دیگهای خفن بود واقعا. شیمی ۳ هم بد نبود. شیمی۲ هم خوب بود ولی کاش دبیرشم خوب بود💔
دمپاییتم خیلی درد داشت. ناراحت شدم💔
••
یکمی دیره ولی برو ته برنامه رو بخون جمع کن😔😂
گزارش امروز:
الکترون: ۱۰ (❤️🔥)
کریپتون: ۷ و خوردهای (😂)
نقطه: ۰:۵۰
خودم: ۴
K: ۷:۳۵
#report
تعداد کسایی که دیگه گزارش نمیدن اینقدر زیاد شده که دیگه اسماتونو یادم میره.. چرا ما رو رها کردید بچهها💔
خب خداروشکر. ناشناس دیگه نمیذاره ازش عکس بگیرم. از این به بعد کپی میکنم پیامارو و به صورت متن میذارم.
https://eitaa.com/orange_me/6238 اتفاقا من خیلی دوس دارم باهاتون ادامه بدم ولی این مدت مهمون داشتیم اونا رفتن الان منتظر دور دوم از مهمونا ایم 😂😂
# گمنام
••
یعنی چه. اینهمه وقت مهمون؟ اون دیگه مهمون نیست که صاحبخونهست. تو میتونی بشینی سر درست دیگه😂
سلام از Astronaut😭
من چند روزه اومدم سفر نتونستم درس بخونمم. از فردا اگر گزارش ندم خیلی دختر بدیم.
••
منتظر گزارشت هستمااا:)
کجا رفته بودید؟ خوش گذشت؟
یعنی چی که آنلاین میشی به من پیام نمیدی؟ یعنی میگی هدفت از آنلاین شدن چیزی جز پرسیدن حال من بود؟ خیلی زشته. واقعا که😔
هدایت شده از انجمن بیکاران کتابخون
احساس گوسفند بودن دارم.
میدونم یه چیزی هست ولی نمیتونم بفهمم و اوناهم دقیقا مارو گوسفند میبینن. باع.