سلام از Astronaut😭
من چند روزه اومدم سفر نتونستم درس بخونمم. از فردا اگر گزارش ندم خیلی دختر بدیم.
••
منتظر گزارشت هستمااا:)
کجا رفته بودید؟ خوش گذشت؟
یعنی چی که آنلاین میشی به من پیام نمیدی؟ یعنی میگی هدفت از آنلاین شدن چیزی جز پرسیدن حال من بود؟ خیلی زشته. واقعا که😔
هدایت شده از انجمن بیکاران کتابخون
احساس گوسفند بودن دارم.
میدونم یه چیزی هست ولی نمیتونم بفهمم و اوناهم دقیقا مارو گوسفند میبینن. باع.
بابا خاورمیانه چه کردی با ما اه. هی از کانالای خبریم لفت میدم دوباره فرداش جنگ میشه
گزارش دیروز:
الکترون: ۱۴:۵۳ (یا امام)
خودم: ۲:۳۲
K: ۷:۰۱
j: ۴:۵۶
#report
سبزِ متمایل به نارنجی.
به تلگرام و اینا که وصل نشدیم. باز خداروشکر YPT عزیزم برگشت
انقد شانسم خوبه همینم نمیاره. نوتیفش اومد گول خوردم💔
گزارش امروز:
نئو: ۴:۰۵
خودم: ۱
A: ۵:۱۵
K: ۲:۱۱
Astronaut: ۲:۳۵
#report