eitaa logo
سبزِ متمایل به نارنجی.
189 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
181 ویدیو
4 فایل
اسطوره‌ی بی‌ثباتیِ احوال؟ •• اینجا می‌گویم؛ اما مخاطب شخص دیگری‌ست!" •° از خودت بگو :) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_5bp2uw4&btn=سلام:)
مشاهده در ایتا
دانلود
گزارش امروز: الکترون: ۱۰ (❤️‍🔥) کریپتون: ۷ و خورده‌ای (😂) نقطه‌: ۰:۵۰ خودم: ۴ K: ۷:۳۵
تعداد کسایی که دیگه گزارش نمی‌دن اینقدر زیاد شده که دیگه اسماتونو یادم می‌ره.. چرا ما رو رها کردید بچه‌ها💔
خب خداروشکر. ناشناس دیگه نمی‌ذاره ازش عکس بگیرم. از این به بعد کپی می‌کنم پیامارو و به صورت متن می‌ذارم.
https://eitaa.com/orange_me/6238 اتفاقا من خیلی دوس دارم باهاتون ادامه بدم ولی این مدت مهمون داشتیم اونا رفتن الان منتظر دور دوم از مهمونا ایم 😂😂 # گمنام •• یعنی چه. اینهمه وقت مهمون؟ اون دیگه مهمون نیست که صاحبخونه‌ست. تو می‌تونی بشینی سر درست دیگه😂
سلام از Astronaut😭 من چند روزه اومدم سفر نتونستم درس بخونمم. از فردا اگر گزارش ندم خیلی دختر بدیم. •• منتظر گزارشت هستمااا:) کجا رفته بودید؟ خوش گذشت؟
یعنی چی که آنلاین می‌شی به من پیام نمی‌دی؟ یعنی می‌گی هدفت از آنلاین شدن چیزی جز پرسیدن حال من بود؟ خیلی زشته. واقعا که😔
احساس گوسفند بودن دارم. میدونم یه چیزی هست ولی نمیتونم بفهمم و اوناهم دقیقا مارو گوسفند می‌بینن. باع.
بابا خاورمیانه چه کردی با ما اه. هی از کانالای خبریم لفت می‌دم دوباره فرداش جنگ می‌شه
گزارش دیروز: الکترون: ۱۴:۵۳ (یا امام) خودم: ۲:۳۲ K: ۷:۰۱ j: ۴:۵۶
حالمبد.
گزارش امروز: الکترون: ۶ خسته: ۱ j: ۷:۰۶ K: ۵:۰۱