گزارش امروز:
الکترون: ۱۰ (❤️🔥)
کریپتون: ۷ و خوردهای (😂)
نقطه: ۰:۵۰
خودم: ۴
K: ۷:۳۵
#report
تعداد کسایی که دیگه گزارش نمیدن اینقدر زیاد شده که دیگه اسماتونو یادم میره.. چرا ما رو رها کردید بچهها💔
خب خداروشکر. ناشناس دیگه نمیذاره ازش عکس بگیرم. از این به بعد کپی میکنم پیامارو و به صورت متن میذارم.
https://eitaa.com/orange_me/6238 اتفاقا من خیلی دوس دارم باهاتون ادامه بدم ولی این مدت مهمون داشتیم اونا رفتن الان منتظر دور دوم از مهمونا ایم 😂😂
# گمنام
••
یعنی چه. اینهمه وقت مهمون؟ اون دیگه مهمون نیست که صاحبخونهست. تو میتونی بشینی سر درست دیگه😂
سلام از Astronaut😭
من چند روزه اومدم سفر نتونستم درس بخونمم. از فردا اگر گزارش ندم خیلی دختر بدیم.
••
منتظر گزارشت هستمااا:)
کجا رفته بودید؟ خوش گذشت؟
یعنی چی که آنلاین میشی به من پیام نمیدی؟ یعنی میگی هدفت از آنلاین شدن چیزی جز پرسیدن حال من بود؟ خیلی زشته. واقعا که😔
هدایت شده از انجمن بیکاران کتابخون
احساس گوسفند بودن دارم.
میدونم یه چیزی هست ولی نمیتونم بفهمم و اوناهم دقیقا مارو گوسفند میبینن. باع.
بابا خاورمیانه چه کردی با ما اه. هی از کانالای خبریم لفت میدم دوباره فرداش جنگ میشه
گزارش دیروز:
الکترون: ۱۴:۵۳ (یا امام)
خودم: ۲:۳۲
K: ۷:۰۱
j: ۴:۵۶
#report