eitaa logo
سبزِ متمایل به نارنجی.
190 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
181 ویدیو
4 فایل
اسطوره‌ی بی‌ثباتیِ احوال؟ •• اینجا می‌گویم؛ اما مخاطب شخص دیگری‌ست!" •° از خودت بگو :) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_5bp2uw4&btn=سلام:)
مشاهده در ایتا
دانلود
فکر کنم به قهوه معتاد شدم. سردرد سگی گرفتم
گزارش فراموش نشه..
گزارش امروز: خسته: ۳ کریپتون: ۴ الکترون: ۱۱:۱۳ (ترکوندی بچه❤️‍🔥) خودم: ۴:۱۱ R: ۲:۳۰ j: ۹:۱۱ (ماشاءالله حاج خانوم🌚❤️‍🔥) Astronaut: ۲:۱۷ K: ۵:۱۳
گزارش امروز: کریپتون: ۳:۴۵ گمنام: ۲:۴۰ الکترون: ۶:۵۲ خودم: ۴:۲۸ R: ۴:۰۵ j: ۷:۵۵ (یکی اینجا عزمشو جزم کرده که بترکونه:))) Astronaut: ۳:۲۵ M.b.: ۲:۲۰ K: ۷:۵۵ (یه عزمشو جزم کرده‌ی دیگهههه:)))
هدایت شده از - خـانومِ۲۷۴.
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا داری گریه می‌کنی؟ اون فقط یه ویدیوئه. اون ویدیو:
هدایت شده از شهاب پارسا
وقتی شما سطلی‌ها داشتید به ترامپ و نتانیاهو التماس می‌کردن تا با بمب اتم به‌ایران حمله کنن، این حزب‌الله لبنان بود که در کنار ایران می‌جنگید و شهید میداد. ان‌شاءالله هزاران وطن‌فروش شبیه تو فدای یک تار موی رزمنده‌ی مخلص حزب‌الله لبنان...
https://eitaa.com/innerblue/3874 اها. تو شرکت کرده بودی؟
گزارش امروز: گمنام: ۱:۱۰ الکترون: ۷ خسته: ۷ خودم: ۱:۳۰ R: ۵:۳۰ Astronaut: ۵:۵۲ j: ۸:۲۷ M.b: ۳:۳۰
چند سال باید بگذره تا وقتی یهویی صدای آیت الله شهید خامنه‌ای رو می‌شنویم، بدن‌هامون کلپس نکنه انگار دوباره پرت شدیم نه اسفند، یه سطل آب یخ ریختن روی سرمون، توی هر پوزیشنی که هستیم خشک بشیم، دوباره یادمون بیاد ای وای، ما چقدر دل‌تنگ صداشون هستیم، اشک توی چشم‌هامون جمع می‌شه، یه جوری سینه‌امون تنگ بشه که فرآیند دم برامون به یه چیز دور از ذهن تبدیل بشه. مگه می‌شه یادمون بره؟ مگه دل‌تنگی چاره داره؟