گزارش امروز:
خسته: ۳
کریپتون: ۴
الکترون: ۱۱:۱۳ (ترکوندی بچه❤️🔥)
خودم: ۴:۱۱
R: ۲:۳۰
j: ۹:۱۱ (ماشاءالله حاج خانوم🌚❤️🔥)
Astronaut: ۲:۱۷
K: ۵:۱۳
#report
گزارش امروز:
کریپتون: ۳:۴۵
گمنام: ۲:۴۰
الکترون: ۶:۵۲
خودم: ۴:۲۸
R: ۴:۰۵
j: ۷:۵۵ (یکی اینجا عزمشو جزم کرده که بترکونه:)))
Astronaut: ۳:۲۵
M.b.: ۲:۲۰
K: ۷:۵۵ (یه عزمشو جزم کردهی دیگهههه:)))
#report
هدایت شده از - خـانومِ۲۷۴.
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا داری گریه میکنی؟ اون فقط یه ویدیوئه.
اون ویدیو:
هدایت شده از شهاب پارسا
وقتی شما سطلیها داشتید به ترامپ و نتانیاهو التماس میکردن تا با بمب اتم بهایران حمله کنن، این حزبالله لبنان بود که در کنار ایران میجنگید و شهید میداد.
انشاءالله هزاران وطنفروش شبیه تو فدای یک تار موی رزمندهی مخلص حزبالله لبنان...
گزارش امروز:
گمنام: ۱:۱۰
الکترون: ۷
خسته: ۷
خودم: ۱:۳۰
R: ۵:۳۰
Astronaut: ۵:۵۲
j: ۸:۲۷
M.b: ۳:۳۰
#report
سبزِ متمایل به نارنجی.
گزارش امروز: گمنام: ۱:۱۰ الکترون: ۷ خسته: ۷ خودم: ۱:۳۰ R: ۵:۳۰ Astronaut: ۵:۵۲ j: ۸:۲۷ M.b: ۳:۳۰ #r
دمتون گرم. همتون امروز خفن بودید:))🤍
هدایت شده از 🇱🇧کتابخانهی خیابان نوزدهمـ🇮🇷
چند سال باید بگذره تا وقتی یهویی صدای آیت الله شهید خامنهای رو میشنویم، بدنهامون کلپس نکنه انگار دوباره پرت شدیم نه اسفند، یه سطل آب یخ ریختن روی سرمون، توی هر پوزیشنی که هستیم خشک بشیم، دوباره یادمون بیاد ای وای، ما چقدر دلتنگ صداشون هستیم، اشک توی چشمهامون جمع میشه، یه جوری سینهامون تنگ بشه که فرآیند دم برامون به یه چیز دور از ذهن تبدیل بشه.
مگه میشه یادمون بره؟ مگه دلتنگی چاره داره؟
#ریوجی
گزارش دیروز:
الکترون خوشحال(همیشه خوشحال باشی بچم🤍): ۱۰
گمنام: ۴:۱۰
خودم: ۲:۴۸
R: ۱:۴۵
Astronaut: ۲:۴۱
j: ۱۰:۱۲
M.b: ۷
#report