15.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دکتر حمیدرضا ضیایی :
نمک طبیعی بهترین واکسن کرونا
عضویت در کانال رسمی استاد خسروی :
👇👇👇👇👇👇👇
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
31.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ سخنان دکتر مایکل ایدن معاون پیشین و رئيس سابق بخش (علمی) دانشمندان شرکت فایزر درباره کوید۱۹ و تست PCR
👈 کرونا تمام شده است .
👈 تست PCR خطاهای بسیار زیادی دارد، واساسا مناسب کرونا نیست .
👈بستریهای فعلی ربطی به کرونا ندارند
👈 روزانه به دهها هزار نفر به اشتباه گفته میشود شما به کوید مبتلا شده اید .
👈اعمال محدودیتها حماقت محض است .
👈 تمام اقدامات فعلی هیچ ربطی به علم ندارد .
👈تصمیمات فعلی کشنده و مضر هستند .
👈 تصمیمات فعلی موجب شده بشر به لبه پرتگاه برسد ...
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#حاج_قاسم
🔷زیــن گـونــهام کــه در غـم غـربت شـکیب نیست...
🔷گــر سر کنم شکایت هجران غریب نیست..
🔹دلـمــان بــرایت تنـگ است،
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
Mohammadreza Nazari – Sardare Kermani[Hani-Music.ir].mp3
8.32M
نوحه سردار کرمانی از محمدرضا نظری
باراش بارانی یار خراسانی
ای اشتر ثانی قاسم سلیمانی
مرحم به دردای خسته دلان بودی
سردار کرمانی قاسم سلیمانی...
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
1_562559962.pdf
370.7K
❌❌❌چه مواد سمّی در آبهای لوله کشی میریزند؟؟؟
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
1_562550450.pdf
373.3K
⛔️⛔️⛔️غذای خوکی بر سر سفره ما...
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
این موجود آبزی زیبا که خرگوش دریایی نامیده میشود
همانند یک حیوان خانگی پشم آلود وبا گوش هایی زیبا همواره در آب های ساحلی ژاپن و فیلیپین درمیان سایر آبزیان دریایی جلب توجه می کند
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
❗️آفت دنیاطلبی
🔻پيامبر اكرم صلياللهعليهوآلهوسلم:
مَن أصبَحَ و الدنيا أكبَرُ هَمِّهِ فَلَيسَ مِنَ اللّه ِ في شيءٍ و ألزَمَ قلبَهُ أربَعَ خِصالٍ: هَمّاً لا يَنقَطِعُ عَنـهُ أبداً، و شُغلاً لا يَنفَـرِجُ مِنهُ أبداً، و فَقراً لا يَبلُغُ غِناهُ أبداً، و أملاً لا يبلُغُ مُنتَهاهُ أبداً
❇️ كسى كه صبح خويش را آغاز کند و بزرگترين همّ و غمش #دنيا باشد، نزد خداوند هيچ مرتبهاى ندارد و چهار خصلت پيوسته گريبان گيرش باشد:
➖ اندوهى كه هرگز از او جدا نشود
➖ گرفتاریی كه هرگز از آن رهايى نيابد
➖ فقرى كه هرگز به بینيازى و توانگرى نينجامد
➖ و آرزويى كه هرگز پايان نپذيرد.
📚 تنبيه الخواطر، ۱/۱۳۰
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
🔶🔹حلوای خبیص
🌺شیرینی عروسی حضرت زهرا علیها السلام🌺
🔷 خبیص نوعی حلوای خرماست که از خرما و روغن زرد درست می شود و گاهی به آن زعفران اضافه می کنند. هسته خرما را جدا می کنند، ورز می دهند تا کاملا له و نرم شود. سپس به اندازه یک هشتم خرما ،کم کم روغن اضافه می کنند، ورز می دهند تا کاملا باهم ترکیب شوند، سپس زعفران را اضافه می کنند. البته ممکن است مقداری سویق نیز افزوده شود اما جزو ترکیبات اصلی و متداول این حلوا نیست. باید از خرماهایی با شیره زیاد و پوست نازک و نرم استفاده کرد.
🔺این حلوا یکی از حلواهای مرسوم و مورد استفاده معصومین علیهم السلام بوده است که در رویات به آن اشاره شده است:
👈...فَقَالَ عَلِيُّ بْنُ أَبِي حَمْزَةَ كُنْتُ مَعَ مُوسَى عَلَيْهِ السَّلاَمُ بِمِنًى إِذْ أَتَى رَسُولُهُ فَقَالَ اِلْحَقْ بِي بِالثَّعْلَبِيَّةِ فَلَحِقْتُ بِهِ ... قَدْ صَلَّى اَلْمَغْرِبَ فَدَخَلْتُ عَلَيْهِ فَقَالَ «فَاخْلَعْ نَعْلَيْكَ إِنَّكَ بِالْوٰادِ اَلْمُقَدَّسِ» طُوىً فَخَلَعْتُ نَعْلِي وَ جَلَسْتُ مَعَهُ فَأُتِيتُ بِخِوَانٍ فِيهِ خَبِيصٌ فَأَكَلْتُ أَنَا وَ هُوَ ثُمَّ رُفِعَ اَلْخِوَانُ ...
▫️على بن ابى حمزه گفت:من در منى بودم موسى بن جعفر عليه السّلام نيز آنجا تشريف داشت كسى را پيش من فرستاد كه در ثعلبيه بيا پيش من... بعد از نماز مغرب خدمت آن جناب رسيدم فرمود:«فَاخْلَعْ نَعْلَيْكَ إِنَّكَ بِالْوٰادِ اَلْمُقَدَّسِ »كفش از پاى در آورده نشستم،سفره گسترده شد خبیص آوردند با هم خورديم،سفره را برداشتند.
📚 الخرائج و الجرائح،ج۱،ص311
📚 بحار الأنوار (ط - بيروت)،ج48،ص69
📚 عوالم العلوم،ج21،ص122
👈حدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ عَلِيٍّ مَاجِيلَوَيْهِ قَالَ حَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى اَلْعَطَّارُ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ أَحْمَدَ عَنْ أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ اَلرَّازِيِّ عَنِ اَلْحَسَنِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ عُثْمَانَ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سُلَيْمَانَ اَلْبَصْرِيِّ عَنْ دَاوُدَ اَلرَّقِّيِّ عَنِ الريان [اَلرَّبَابِ] اِمْرَأَتِهِ قَالَتْ: اِتَّخَذْتُ خَبِيصاً فَأَدْخَلْتُهُ إِلَى أَبِي عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ وَ هُوَ يَأْكُلُ فَوَضَعْتُ اَلْخَبِيصَ بَيْنَ يَدَيْهِ وَ كَانَ يُلَقِّمُ أَصْحَابَهُ فَسَمِعْتُهُ يَقُولُ مَنْ لَقَّمَ مُؤْمِناً لُقْمَةَ حَلاَوَةٍ صَرَفَ اَللَّهُ بِهَا عَنْهُ مَرَارَةَ يَوْمِ اَلْقِيَامَةِ .
▫️داود رقّى از همسرش رباب نقل كرده است كه:روزى خبیص آماده كرده و آن را به خدمت امام صادق عليه السّلام بردم، هنگامى بر آن حضرت وارد شدم كه(با ياران خود)مشغول خوردن غذا بود،خبیص را تقديم حضرت كردم و آن حضرت با دست مبارک خود،خبیص را لقمه مىكرد و به ياران خود مىداد،پس شنيدم كه مىفرمود: هر كه به مؤمنى لقمه ای از شيرينى دهد خداوند تلخى روز رستاخيز را از او به دور می کند.
📚 ثواب الأعمال و عقاب الأعمال،ص151
📚 مصادقة الإخوان،ص46
📚 وسائل الشيعة،ج24،ص375
📚 بحار الأنوار (ط - بيروت)،ج63،ص351
👈عاصِمُ بْنُ مِیثَمٍ: أَنَّهُ أُهْدِیَ إِلَی عَلِیٍّ علیه السلام سِلَالُ خَبِیصٍ لَهُ خَاصَّهً فَدَعَا بِسُفْرَهٍ فَنَثَرَهُ عَلَیْهِ ثُمَّ جَلَسُوا حَلْقَتَیْنِ یَأْکُلُونَ.
▫️عاصم بن میثم گفت: سبدی که در آن خبیص بود به علی علیه السلام هدیه داده شد. سفره ای خواست و بر روی آن پخش کرد سپس دور آن نشستند و خوردند.
📚 مناقب آل أبي طالب عليهم السلام (لابن شهرآشوب)،ج2،ص111
📚 بحار الأنوار (ط - بيروت)،ج41،ص118
📚 مستدرك الوسائل و مستنبط المسائل،ج16،ص356
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🩺 دکتر حمیدرضا ضیایی :
علت پراکندگی درمان کرونا در طب سنتی چیست؟
❓نمک یا سياهدانه عسل، یا بخور جوش شیرین یا داروی امام کاظم علیه السلام...‼️
عضویت در کانال رسمی استاد خسروی :
👇👇👇👇👇
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
45.43M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 استاد باطنی :
نقش یهودیان صهیونیست در تغییر تغذيه سالم
🌺به کانال ما بپیوندید:
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
18.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺سه شرکت آمریکایی بیش از 70 درصد بذرهای جهان را در انحصار خود قرار داده اند.
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🩺 دکتر حمیدرضا ضیایی :
❓چه دلایل و بستر سازی انجام شد که بیماری کرونا اینقدر در سطح جهان پخش بشود؟
❓چرا کشور ایران مهد آزمایشگاه سازمان صهیونیستی بهداشت جهانی شد؟
به جمع ما بپیوندید :⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
▪️مهمان خانه ی امام شده بود.
امام خرما تعارفش کرد،
گفت: از غصه نمی توانم چیزی بخورم؛
در راه دیدم ماموران حاکم زنی را می زدند؛
میخواستند زندانی اش کنند؛
کسی به دادش نمی رسید!
امام پرسید: مگر چه کرده بود؟
بَشّار گفت:
شنیدم از مردم که پایش لغزیده و زمین خورده.
همان وقت دشمنان مادرتان زهرا علیها سلام الله را نفرین کرده.
محاسن امام صادق علیه السلام خیس اشک،
فرمود: برخیز! به مسجد سهله می رویم.
باید برای نجاتش دعا کنیم.
امام دو رکعت نماز خواند،
دست به دعا برداشت،
برای نجات کسی که از مصائب مادر یاد کرده بود.
بعد دعا فرمود: آزادش کردند، برویم!
خبر آوردند زن آزاد شده.
حاکم شهر دویست درهم برای دلجویی به او بخشیده؛
زن اما قبول نکرده، با اینکه سخت محتاج بوده.
بشار به دیدنش رفت.
گفت: امام صادق علیه السلام سلامت رساند،
این هفت دینار را هم هدیه فرستاده.
زن مات و مبهوت پرسید: امام زمانم به من سلام فرستاد؟
مدهوش شد، وقتی جواب آری شنید.
به هوش که آمد، باز همین سوال را پرسید.
باز اما از هوش رفت، از شوق آن سلام.
برای سومین بار هم مدهوش شد.
بار آخر به بشار گفت:
به امام زمانم بگو کنیز او هستم و محتاج دعایش.
بشار، همان کرد که زن گفته بود.
امام علیه السلام اشک ریخت و برایش دعا کرد.
📚بحارالانوار ج 47 ص378.
یک قطره از این دریا یک بذر از این خرمن /در حادثه ها شاید آواز تو با او من /در کُنه گُنه کرده جاروب شب کافِر/آنگشته بدین شمشیر آن اخگر بهرامن /این دوست به تعریفش با بحث صبا زانش /هر دسته ی شیدایی دل ساخته از آهن/از منظر فکرت خواه با شور تو از فردا/یک رشته ی سودایی در ژرف سخن در من /در معدن آن خوش رو با هسته ی یک مشکل /همسو شده با حاصل ای نور تو دریامن /عاشق شده این مجنون از قلب و دل سنگت /بشکسته تو این بت را در هر صدف ممکن /آیید و نیاید حشر این پرتو در شبها / این آینه ی صیقل در دست تو هم متقن ...
دل نوشته ها ..محمد خسروی (م.خ)
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
در فیزیک کوانتومی، اصل عدم قطعیت هایزنبرگ، اظهار میدارد که جفتهای مشخصی از خواص فیزیکی، مانند مکان و تکانه، نمیتواند با دقتی دلخواه معلوم گردد. به عبارت دیگر، افزایش دقت در کمیت یکی از آن خواص مترادف با کاهش دقت در کمیت خاصیت دیگر است.این عبارت به دو روش گوناگون تفسیر شدهاست. بنا بر دیدگاه هایزنبرگ، غیرممکن است که همزمان سرعت و مکان الکترون یا هر ذرهٔ دیگری با دقت یا قطعیت دلخواه معین شود. بنا بر دیدگاه گروه دوم، که افرادی چون بالنتین در آن قرار دارند، این عبارت راجع به محدودیت دانشمندان در اندازهگیری کمیتهای خاصی از سیستم نیست، بلکه امری است راجع به طبیعت و ذات خود سیستم چنانکه معادلات مکانیک کوانتومی شرح میدهد. در مکانیک کوانتوم، یک ذره به وسیلهٔ بستهٔ موج شرح داده میشود.
خسروی مهندسی مکانیک سیالات
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
♦️مزاج حالات انسان♦️
رابطه مزاج بدن و حالات روحی و روانی رابطه ای دو سویه و متقابل است؛
یعنی حالات روانی مانند: غم، اندوه، شادی، لذت، شجاعت، امید، ناامیدی، اندیشه، یأس و کارهای دقیق و ظریف، خجالت و ترس، بر بدن تاثیر میگذارند و متقابلاً گرمی و سردی و تری و خشکی بدن این حالات را ایجاد یا تشدید میکنند.
اثر حالات روحی روانی در افراد بیشتر و سریعتر از خوردنیها و نوشیدنیها و دیگر اصول ضروری برای حیات است و شناختن و بکار گرفتن فواید و ضررهای حالات روحی روانی و مزاج آنها، اصلی بزرگ در حفظ سلامتی و درمان بیماریها میباشد.
مزاج حالات روحی و روانی
همه حالات روانی دارای مزاج و طبیعی از جنس گرمی و سردی هستند.
کلمات #امیدبخش گرم هستند و پیام های ناامیدکننده، سردی به تن و روان میدهند. دوستی ها گرم اند و دوری و قهر، سردند.
از این رو پنداری سرد میتواند اشتهای انسان را کور کند، #ضربان_قلب را کاهش دهد و کارایی بدن را به حداقل برساند. بر عکس، پنداری گرم میتواند ضربان قلب را افزایش دهد، به انسان نشاط بخشد و توان و انرژی انسان را چندین برابر نماید.
مزاج #خشم و #شادی گرم و خشک میباشد در اینجا هر دو باعث میشوند که حرارت، روح و قوا از بدن بیرون رفته و چهره شخص برافروخته گردد ولی شادی این کار را آرام آرام در شخص ایجاد میکند؛ شادی ملایم و درست خوشایند مزاج قلب میباشد. اما خشم به طور ناگهانی این کار را انجام میدهد.
به همین دلیل است که هنگام خشم، صورت سرخ و برافروخته میشود و هنگام #ترس، به سبب حرکت گرمی و خون به درون بدن، رنگ بدن پریده میشود.
مزاج ترس سرد و تر و مزاج #اندوه سرد و خشک میباشد؛ سردی و تری و سردی و خشکی روح و قوا را به عمق بدن میبرند اما ترس به طور ناگهانی این کار را میکند که شخص یکدفعه #دلشوره میگیرد و میترسد، ولی اندوه تدریجا و کم کم این کار را انجام میدهد.
✅اما انسان میتواند بر همه حالات روحی خود مسلط شود.
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
هدایت شده از آرام
12.92M
🔶سخنرانی استاد #قربانپور از فعالان طب اسلامی
🔺حاوی نکات بسیار مهمی از تناقضات وزارت بهداشت و ستاد کذایی کرونا
https://eitaa.com/Ostadkhosravi
روزی امام صادق علیه السلام در مجلس منصور حضور داشت و طبیبی از هند کتاب خود را برای منصور می خواند و امام علیه السلام به سخنان او گوش می داد و چون آن طبیب از سخنان خود فارغ گردید رو به امام صادق علیه السلام کرد و گفت: آیا شما مایلید که من اندکی از این قوانین طبی را در اختیار شما بگذارم؟
امام صادق علیه السلام فرمود: خیر، آنچه از طب نزد من می باشد بهتر است از آنچه که تو می دانی.
طبیب هندی گفت: شما از طب چه می دانید؟
امام علیه السلام فرمود: من طبع گرم را به سردی و طبع سرد را به گرمی و طبع رطب(تر) را به یابس(خشک) و یابس را به رطب معالجه می نمایم.
و همه ی امور را به خدا وامی گذارم [یعنی شفا را از خدا می خواهم] و به آنچه که رسول خدا صلی الله علیه و آله دستور داده، عمل می کنم. سپس فرمود: بدان که پر کردن معده، سبب هر دردی است و پرهیز [از پرخوری] داروی هر دردی است و بدن را باید به آنچه عادت نموده، تأمین نمود.
مرد طبیب گفت: مگر طب جز این است؟
امام صادق علیه السلام فرمود: آیا فکر می کنی که من این سخنان را از کتاب های طب برگرفته ام؟ طبیب گفت: آری. امام علیه السلام فرمود: به خدا سوگند! آنچه که بیان کردم جز از جانب خداوند نبود.
📚بحارالانوار ج 10 صفحه 207
https://eitaa.com/Ostadkhosravi