eitaa logo
مرکز پژوهشی موسسه علمی- تحقیقی مکتب نرجس (س)
2.6هزار دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
258 ویدیو
70 فایل
ارتباط با مدیر @admin_aghayed @pajooheshn
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تفاوت سوال با مسأله☘ 🍀اگر به پرسش‌ها و ابهاماتی که برای خودمان یا دیگران مطرح می‌شود، دقّت کنیم می‌توانیم آن‌ها را به دو دسته‌ی کلّی تقسیم نماییم. تفاوت اصلی این دو گروه در این است: برخی از پرسش‌های ما به خاطر جهالت و بی اطّلاعی به وجود می‌آیند؛ یعنی چون چیزی درباره‌ی یک موضوع نمی‌دانیم آن را می‌پرسیم تا اطّلاعاتی کسب کنیم، این گونه پرسش‌ها را اصطلاحاً سؤال می‌نامیم. 🍀امّا برخی از پرسش‌ها هستند که بر اثر دانایی و اطّلاعات قبلی ما ایجاد می‌شوند. به عبارت دیگر تا وقتی درباره‌ی یک موضوع چیزی نمی‌دانیم یا اصلاً به آن موضوع توجّه نداریم، پرسشی هم در رابطه با آن به ذهنمان نمی‌رسد، ولی همین که کلّیه‌ی اطّلاعات موجود درباره‌ی آن مطلب را به دست آوردیم، تازه در تحلیل‌ها و مقایسه‌ها و کشف ارتباطات مربوط به آن موضوع، پرسش‌های جدیدی برایمان مطرح می‌شود.واین همان مساله است. 📙آشنایی باروش ها ومهارت های تحقیق دینی صفحه ۱۱ ✍اعظم رحمت آبادی ┈••••✾•📚📚📚•✾•••┈ مرکز پژوهشی نرجس مشهد https://eitaa.com/joinchat/1868824640C40d7b3deea
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📚📚📚📚 😳از کلاس اول تا سال های پایان دانشگاه، صدها کتاب خواندیم اما محض رضای خدا یک بار یکی نیامد به ما بگوید که چگونه کتاب بخوان. 👌نکات کلیدی برای داشتن یک مطالعه موثر ┈••••✾•📚📚📚•✾•••┈ مرکز پژوهشی نرجس مشهد https://eitaa.com/joinchat/1868824640C40d7b3deea
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸🔹پیامدهای دخالت در زندگی خصوصی کودکان آنچه بیشتر موجبات نگرانی کارشناسان را فراهم کرده است، نوعی رابطه میان کودکان و والدین است که روز به روز مشکل سازتر از پیش می شود. اصولاً والدین بسیار بیشتر از گذشته در زندگی خصوصی کودکان خود دخالت می کنند. چنین کودکانی، هیچ گاه نمی توانند به تنهایی با مشکلات خود روبرو شده و به حل و فصل آنها بپردازند. این حمایت بیش از حد از کودکان در نهایت ممکن است موجب گوشه گیری آنها شده یا اعتماد به نفس را از ایشان سلب کند. همچنین عصبانیت و پرخاشگری از جمله واکنش های احتمالی کودکان در قبال این رویکرد والدین محسوب شده و رفته رفته بر شمار بزهکاران جوان و نوجوان افزوده می شود. ✍️ماهنامه موعود/ ش 93 ⬅️ برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید. ┈••••✾•📚📚📚•✾•••┈ مرکز پژوهشی نرجس مشهد https://eitaa.com/joinchat/1868824640C40d7b3deea
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻 اهمیت کنترل نگاه از دیدگاه قرآن (با توجه به آیه 30 سوره نور) 1️⃣مساله نگاه از كليدي‌ترين مسائل در تنظيم روابط پاك و سالم ميان زنان و مردان است. قرآن كريم قبل از دستور به پوشش، ابتدا فرمان به كاستن و فرونهادن نگاه مي‌دهد؛ چرا كه قلب و درون انسان‌ها، به شدت از ديدگان تأثير مي‌پذيرند. نگاه نقطة آغازين در كشش‌هاي جنسي ميان زن و مرد است و كساني كه قادر باشند نگاه خويش را مهار كنند، دريچة قلب و درون خويش را تحت كنترل درآورده‌اند و از انواع پيامدهاي انحرافي در روابط زن و مرد مصون خواهند ماند. بنابراين براي سالم‌سازي محيط جامعه مي‌بايست در زمينة نگاه و عواملي كه بستر نگاه‌هاي تحريك‌آميز را فراهم مي‌كنند، توجه نمود و با فرهنگ‌سازي و اتخاذ سياست‌هاي لازم در روابط اجتماعي، در جهت كاهش نگاه‌هاي جنسي گام برداشت، نقش رسانه‌هاي عمومي در اين خصوص بسيار اساسي و تعيين كننده مي‌باشد. 2️⃣ دستور به كنترل نگاه، خطاب به انسان‌هاي با ايمان است، از اين رو، كنترل نگاه و كاستن از نگاه در روابط جنسي جامعه، از لوازم ايمان به خدا و رسول اوست. 3️⃣ در جامعة الهي و اسلامي مطلوب، مسائل جنسي در حريم و چارچوب خاص قرار داشته و حفظ و پوشاندن دامان از محدودة نگاه ديگران از نشانه‌هاي عفت و حيا در ميان انسان‌هاي مومن است. 4️⃣ كنترل و محدودسازي نگاه و پوشاندن دامان، فرمان خاص مردان نيست، زنان نيز بايد نگاه خويش را از مردان نامحرم برگيرند. ✍️ فصلنامه کتاب زنان/ ش 36 ⬅️برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید. ┈••••✾•📚📚📚•✾•••┈ مرکز پژوهشی نرجس مشهد https://eitaa.com/joinchat/1868824640C40d7b3deea
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♦️شاخصه جامعه اسلامی 🔻على عليه السلام در فرمانى كه به مالك اشتر نوشته است مى‏گويد: مالك! به مردم آزادى بده، به مردم حق انتقاد و اعتراض بده، به مردم امنيت بده كه من غير مرّةٍ- يعنى مكرر- از پيغمبر اين جمله را شنيدم (يعنى از جمله كلماتى كه پيغمبر آن را مكرر مى ‏گفت اين جمله بود ؛ لَنْ تُقَدَّسَ امَّةٌ حَتّى يُؤْخَذَ لِلضَّعيفِ فيها حَقُّهُ مِنَ الْقَوِىِّ غَيْرَ مُتَعْتِعٍ(نهج البلاغه ، نامه 53) هرگز امتى، ملتى،گروهى، جمعيتى به مقام قداست- يعنى به مقامى كه بشود آن ملت را تقديس و تمجيد كرد،به مقام افتخار- نخواهد رسيد مگر اينكه در آن ملت كار به آنجا برسد كه ضعيف در مقابل قوى بايستد و بدون آنكه تعتعه و لكنتى به زبانش بيفتد حق خودش را از قوى مطالبه كند. 🔻اين جمله، هم در نهج البلاغه‏ است و هم در اصول كافى‏.نهج البلاغه‏ از نظر صحت مضمونى معتبرترين كتابهاى ماست و اصول كافى‏ از نظر صحت سندى. پس اين جمله، هم از نظر صحت مضمونى و هم از نظر صحت سندى از صحيحترين جمله ‏هايى است كه از پيغمبر اكرم رسيده است. 📙مجموعه آثار استاد شهيد مطهری، جلد۲۵ صص۱۷۸_۱۷۹ ┈••••✾•📚📚📚•✾•••┈ مرکز پژوهشی نرجس مشهد https://eitaa.com/joinchat/1868824640C40d7b3deea
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پرسمان⁉️ آیا می توانیم اسلام را هم که داعیه دفاع از حقوق زنان را دارد، مکتبی فمنیستی بدانیم؟ 💢برخی این سخن را مطرح کرده اند، ولی تعبیر غلطی است. فمنیسم به چارچوب مشخصی اشاره دارد و نباید واژه ها را مصادره کنیم. 💢برای مثال در همه گرایش های فمنیسم مسئله برابری حقوقی زن و مرد مطرح است، چه آنهایی که معتقدند زن و مرد حداکثر برابری های طبیعی را دارند و چه آنهایی که زن و مرد را موجودات متفاوتی می دانند. بنابراین نمی توانیم اسلام را مکتبی فمنیستی تلقی کنیم. 💢نباید فکر کنیم دفاع از زن، یک اندیشة فمنیستی است و بنا به تعبیر مقام معظم رهبری ما باید از غرب طلب کار باشیم. حداکثر 200 سال است که در غرب جنبشی برای دفاع از زنان شکل گرفته است، اما اسلام خیلی پیش از آن دفاع از زن را مطرح کرد. 💢شبیه این اشتباه در اوایل انقلاب اتفاق افتاد؛ برخی از باصطلاح روشنفکران می گفتند حضرت علی(ع) بزرگ ترین سوسیالیست است، چون ایشان از حقوق کارگران و زحمتکشان بسیار دفاع می کردند. یا می گفتند حسین بن علی(ع) یک سوسیالیست است، چون خودشان به فکر رهایی و عدالت بودند و امام حسین(ع) هم برای عدالت خود را به کشتن داد. این تحلیل ها غلط است. هر چند اسلام مدافع حقوق زنان می باشد، اما می توان گفت در هیچ مؤلفه ای با فمنیسم جمع نمی شود. 📙مجله پیام زن،شماره۱۹۸،ص۱۰ 📣 برای مطالعه بیشتر مقاله به لینک زیر مراجعه نمایید www.namayenarjes.com ┈••••✾•📚📚📚•✾•••┈ مرکز پژوهشی نرجس مشهد https://eitaa.com/joinchat/1868824640C40d7b3deea
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چرا به جای استفاده از زور و قانون، انسان ها را تربیت نمی کنیم تا خودشان را کنترل کنند؟ 🍃 اگر قرار باشد با این مبنا برنامه ریزی شود، باید همه قوانین اجتماعی را حذف کرد و افراد را تربیت کنیم که خودشان را کنترل کنند. این مسئله چقدر امکان پذیر است؟ حالا چه برسد به بحث عفاف و حجاب و خودکنترلی در مورد غریزه قوی پرآسیبی مثل غریزه جنسی، همان طور که در توصیه های دین هم تأکید شده، حتما عفاف و خودکنترلی باید وجود داشته باشد؛ اما اگر رعایت پوشش و رفتارهای عفیفانه در جامعه نباشد و کنترل بیرونی با ضوابط اخلاقی و اجتماعی صورت نگیرد، کار انسان ها برای خودکنترلی به شدت سخت شده و باید فشارهای روانی زیادی را متحمل شوند 🍃🍃 و از طرف دیگر از آن جایی که همه، قدرت تقوا و خودکنترلی بالایی ندارد، عموماً افراد سرکش تن به رعایت اخلاق نمی دهند و افراد راحت طلب ترجیح می دهند کاری که با شهوت و لذتشان سازگارتر است را انجام دهند. 🍃 اتفاقی که در عمل رخ می دهد، این است که جریانی بر مبنای شهوات افراد لذت طلب به نفع فرهنگ بی حیایی شکل خواهد گرفت و در این میان، افراد جامعه و خصوصا خانواده از تبعات این مسئله به شدت دچار آسیب خواهند شد. 🍃 به همین خاطر است که همان خدایی که در ادیان توصیه به عفاف و خودکنترلی کرده به رعایت حجاب هم توصیه کرده است. 📒ماه نامه خانه خوبان، ش152، ص13 ┈••••✾•📚📚📚•✾•••┈ مرکز پژوهشی نرجس مشهد https://eitaa.com/joinchat/1868824640C40d7b3deea
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اسوه‏هاى اخلاق و عرفان‏ 📍محمد بن عزالدين معروف به شيخ بهايى، در سال 953 ق، در روستاى جبع ديده به جهان گشود. 📍 نسب خاندان او به حارث همدانى، يار وفادار اميرمؤمنان عليه السلام مى رسد. 📍ایشان براى حفظ و گسترش فرهنگ تشيع به دربار شاهان رفت؛ ولى به شدت از آنان متنفر بود. آن بزرگوار، زاهدانه مى‏زيست. خانه‏اش پناهگاه فقيران و نيازمندان بود و از قدرتى كه در دربار داشت، براى گشايش كار مردم بهره مى‏برد. 📍از شاگردان وى، ملا صدراى شيرازى، ملامحسن فيض كاشانى، علامه محمد تقى مجلسى و ... بوده‏اند. شيخ بهايى در علوم مختلف صاحب نظر بود. 📍از ۸۴ اثرى كه از او شناخته شده است، مى‏توان تا حدودى به عظمت علمى‏اش پى برد. وى از شاعران نامدار صفويه است شعرهاى او به‏ويژه شعرهايى كه به سبك عراقى سروده، بسيار زيباست. بعضى نوشته‏اند: روزی شیخ بهایی همراه گروهى از شاگردانش به قبرستان تخت فولاد رفته، بر سر قبرها مى نشست و فاتحه‏اى نثار گذشتگان مى‏كرد. تا اين‏كه وقتى به قبر بابا ركن الدين رسيد، آوايى غيبى شنيد كه سخت او را تكان داد. شيخ بهايى از شاگردانش پرسيد: شنيديد چه گفت؟ گفتند: «نه». شيخ بهايى پس از آن، حال ديگرى داشت و همواره در حال دعا و گريه بود. او هيچ‏گاه از عبادت غافل نبود؛ ولى پس از اين ماجرا، بيش از پيش، به مناجات و دعا اهميت مى‏داد. مدتى بعد شاگردانش از او پرسيدند: «آن روز چه شنيدى؟» گفت: «به من گفتند: آماده مرگ باشم». بعد از ۶ماه، مرگ به پيشواز شيخ آمد. ✍عبدالعلی حجتیان زاده 📒نشريه تربيتى اخلاقى خلق، ش۷، ص۲۵ ┈•••✾•📚•✾••┈ مرکز پژوهشی نرجس مشهد https://eitaa.com/joinchat/1868824640C40d7b3deea
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸🔹 پیامدهای نازپروردگی کودکان 🔸 کودکان امروز به خاطر برخوردار بودن از حداکثر مواهب زندگی، رفته رفته به انسان هایی لوس، نازپرورده و از خودراضی تبدیل می شوند. به نظر برخی از روانشناسان، این روزها، شمار کودکان ثروتمند و در عین حال تهی دست، رو به فزونی نهاده است. 🔹این گونه کودکان هیچ چهره اجتماعی مثبتی ندارند و از کمبود ارتباط با دیگر همسن و سالان خود رنج می برند. 🔸این روزها دیدن صحنه هایی از قبیل بستن بند کفش پسری ده، دوازده ساله توسط مادر پنجاه ساله اش پدیده ای نادر نیست. این مادران به گونه ای عمل می کنند که گویا کنیز فرزندان خود هستند، آن هم برای همیشه. 🔹آنچه در ابتدا پدران و مادران را تا این حد در خدمت فرزندانشان قرار می دهد، چیزی نیست جز شیرینی ذاتی بچه ها؛ امّا خیلی زود، والدین به این امر پی می برند که بچه های آنها به انسان هایی بی دست و پا تبدیل شده اند، زیرا تاکنون همة کارها را پدر و مادر برای آنها انجام داده اند. زیرا پس از گذشت دوران کودکی است که نازپروردگی، پیامدهای ناهنجار خود را نمایان می سازد. به عنوان مثال یک پسر نوزده ساله که در دوران کودکی خود در ناز و نعمت به سر برده است، چنانچه با شرایط بد اقتصادی روبرو شود، قادر نخواهد بود در مقابل آن ایستادگی کند و حتی از پذیرفتن شغل نیز سر باز می زند. 🔸هیچ کس، با کسانی که به بیماری نازپروردگی و عادت به آن در بزرگسالی روبرو هستند، احساس همدردی نمی کند، بلکه چنین افرادی تنها موجبات خنده دیگران را فراهم می آورند. ✍️ماهنامه موعود/ ش 93 ⬅️ برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کنید. ┈••••✾•📚📚📚•✾•••┈ مرکز پژوهشی نرجس مشهد https://eitaa.com/joinchat/1868824640C40d7b3deea
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻پایه های نویسندگی: 👈 دانش و تخصص 🔺️نویسنده باید در رشته‌ای از علوم یا فنون یا در یکی از هنرهای روزگار خود، دستی توانا داشته باشد؛ وگرنه هر چه صنعت کند و سخن بیاراید، دلی را به تب و تاب نمی‌اندازد. 🔺️ قاعده آن نیست که هرکی حرف خوب می‌زند، خوب هم حرف می‌زند؛ اما می‌توان گفت هر که گفت هرکه خوب می‌گوید و خوب می‌نویسد، یا دردی بزرگ در دل دارد یا اندیشه ای سترگ در سر، بی مایه فطیر است و فقط خالق سبحان می‌تواند بدون ماده اولیه بیافریند. 🔺️ اگر نگاهی به فهرست نویسندگان بزرگ بیندازیم، درمی‌یابیم که آنان همگی صاحب دانش و اندیشه بودند. 🔺️ باید درباره آنچه می گوییم، بسیار خوانده باشیم و بسیار اندیشیده باشیم تا از بند شنیده های تکراری و دانسته های سطحی رهیده باشیم. ✍ کتاب بهتر بنویسیم. رضا بابایی، ص ۳۱ ┈••••✾•📚📚📚•✾•••┈ مرکز پژوهشی نرجس مشهد https://eitaa.com/joinchat/1868824640C40d7b3deea
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍃 نمايه نرجس 🍃 نمايه مقالات مجله های تخصصی ♦️ شامل: 1️⃣ نمايه مقالات بيش از 3000 جلد نشريه و مجله در زمينه علوم و معارف اسلامي 2️⃣ بیش از 180 عنوان نشریه علمی پژوهشی و علمی ترویجی و تخصصی 3️⃣ نمایه‌نویسی بیش از ۴۲ هزار مقاله قابل جستجو با کلیدواژه، موضوع و .. . 4️⃣ بارگذاری بیش از ۲۸ هزار فایل مقاله ✅امکان دسترسی سریع و آسان ✅کاملا رایگان 🔺🔺🔺🔺 ✅ امکان جستجوی ترکیبی ✅امکان مشاهده مقالات مشابه در زمینه موضوع تحقیق خود خصوصا در زمینه پیشینه شناسی ✴️ شما پژوهشگر و محقق گرامي ميتوانيد بر اساس كليدواژه، موضوع، عنوان مقاله، عنوان نشريات و پديدآور به جستجو بپردازيد. 🔻سایت "نمايه نرجس🔻 www.namayenarjes.com ┈••••✾•📚📚📚•✾•••┈ مرکز پژوهشی نرجس مشهد https://eitaa.com/joinchat/1868824640C40d7b3deea
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
عدم مشورت با کدام زن؟ 🔸هنگامیکه امیرالمومنین علیه السلام می فرمایند با زنان مشورت نکن یعنی مواظب باش تحت تأثیر عروسک هایی قرار نگیری که جز به ظواهر خود به چیز دیگری نمی اندیشند و اسباب دست آن ها مباش. 🔸مشورت با این نوع زنان، مرد را و زن را و جامعه را ساقط می کند. سپس در همین راستا می فرمایند این ها رأیشان سست است و اراده هایشان به موضوعاتِ پایین و سطحی معطوف است. 🔸 آیاتی که می گوید زن و مرد از نفس واحدند و اگر عمل صالحی انجام دهند ارزش یکسانی دارند، و دینی که می گوید تربیت جامعه به دست مادران است، آیا می آید بگوید این زنان و مادران به هیچ دردی نمی خورند. 🔸ولی با این همه باید مواظب بود مردها تحت تأثیر عروسکان گرفتار سطحی نگری قرار نگیرند و آن ها سلیقه هایشان را بر مردها تحمیل نکنند. 🔸حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام ما را از خطراتی برحذر می دارند که جوامع غیر مذهبی به خصوص جامعه ی غربی گرفتار آن است، یکی از آن خطرات سرگرمی صرف و دیگر حاکمیت سلیقه زنانِ سطحی شده و شهوت زده است به طوری که محور زندگی ها سلیقه چنین زنانی بشود. حضرت می فرمایند به عنوان یک اصل در زندگی هرگز رأی این نوع زنان را نپذیر، چون ما با داشتن رهنمودهای اسلام برای کارها ملاک داریم پس هر زن و مردی که منطبق با اسلام حرف بزند حرفش مقدس است. ✍زن آنگونه که باید باشد؟، اصغر طاهرزاده، ص۹۸. ┈••••✾•📚📚📚•✾•••┈ مرکز پژوهشی نرجس مشهد https://eitaa.com/joinchat/1868824640C40d7b3deea
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍃موقّتی بودن وسیله ها🍃 🌼گاهی چیزی در جایی وسیله هدایت است، ولی چه بسا همان چیز در جای دیگر وسیله گمراهی باشد. شاید منطقی که شخص عادی را مؤمن می کند، در مورد شخص تحصیل کرده کارآیی نداشته باشد. شاید یک کتاب در یک زمان با فضای روز جامعه و سطح فکر زمان متناسب بوده و وسیله هدایت مردم باشد، ولی همان کتاب در زمانی دیگر، چنین اثری نداشته باشد. آیه شریفه «اُدْعُ الی سَبیلَ رَبِّکَ بِالْحِكْمَةِ وَالْمَوْعِظَةِ الْحَسَنَةِ وَجَادِلْهُمْ بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ...» سه وسیله متفاوت برای دعوت و هدایت مردم آورده است که هر یک از این سه وسیله، برای یک مورد مخصوص است. 🌼واژه رب هر جا که به کار می رود، به معنای تربیت است، در این جا نیز چون مقام، مقام دعوت و تربیت است، با واژه رب تعبیر شده است. مردم را به راه پروردگارت بخوان؛ آن راهی که مردم باید به آن راه تربیت شوند. مردم را به وسیله حکمت، دعوت کن. 🌼حکمت یعنی؛ سخن متقن و محکم که خدشه بردار و تشکیک پذیر نیست. به عبارت دیگر، سخن بر پایه علم صددرصد خالص است. مفسران گفته اند دعوت کردن با حکمت و برهان عقلی و علمی، برای گروه ویژه ای است که استعداد آن را دارند. 🌼 «و الَموعِظَهِ الحسنه»؛ یعنی مردم را با پند و اندرزهای خوب و دل پسند به راه پروردگارت بخوان. بعضی از مردم، استعداد بیان عقلی و علمی ندارند و اگر مسایل علمی برای آنان مطرح شود، نمی فهمند. پند و اندرز دادن به وسیله تمثیل و داستان و حکایت و چیزهایی که دل آنان را نرم کند، راه هدایت آنان است. 🌼«و جادلهم بالتی هی أحْسَنُ»؛ یعنی اگر با کسی روبه رو شدید که هدفش کشف حقیقت نبود و غرضش این نبود که حقیقتی را بفهمد، بلکه برای مجادله و ایراد گرفتن آمده و در کمین است که واژه ای بشنود تا آن را مستمسک قرار دهد و مجادله کند، تو نیز با چنین شخصی مجادله کن. البته تو به گونه ای نیک و پسندیده مجادله کن. این آیه، راه های گوناگون هدایت را آورده است. بنابراین، راه های هدایت یکسان و یکنواخت نیست. ✍فریدون محدنیا، عوامل گرایش نوجوان و جوان به فرهنگ بیگانه، ص۱۱۱. ┈••••✾•📚📚📚•✾•••┈ مرکز پژوهشی نرجس مشهد https://eitaa.com/joinchat/1868824640C40d7b3deea
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا