هدایت شده از کانال حسین دارابی
پزشکیان رو اگه میبردن اون قسمت از سریال یوسف پیامبر که آخناتون خواب قحطی دید سریال اینقدر طول نمیکشید
راحت میگفت آب نیست بارونم که نمیباره، مجبوریم مصر رو تخلیه کنیم :)) 🤦♂
#حسین_دارابی | عضوشوید 👇
http://eitaa.com/joinchat/443940864Cf192df24f0
🇮🇷↯palimpsest↯
اقا ببخشید من چرا ندیدم پس
خیلیییی کم بود
ولی خب یه چندقطرهای بود